positieve test pakt negatief uit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LadyIngrid, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik ben deze maand maar weer s begonnen met ovutesten. En gelijk na dag 2 al een positieve test. Goed nieuws, zou je zeggen...
    Is mijn mannetje naar Duitsland!! Grr, eindelijk na 2,5 jaar een goede kans hebben we dit...
    Maar....vandaag, vrijdag, een postieve test en we hebben woensdagnacht geklust: zou dit een goede kans maken of is het deze maand weer verloren energie? Wordt er wel een beetje moedeloos van na zoveel tijd...

Liefs

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Dat zul je altijd hebben.. ;)

Euhm, woensdagavond nog geklust, en vandaag positieve test, hij springt meestal tussen de 24-48 uur erna, dus morgen of zondag.. Eerlijk gezegd.. lijkt het me al een lange tijd ertussen zitten.. 3,4 dagen.. Maarrr, het kan! Ze zeggen vaak, dat sperma wel 3-4 dagen kan blijven "zitten-liggen;)".. Dus ik hoop het voor je!

Wanneer komt je man weer thuis?

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zelfde verhaal hier :) alleen dan paar dagen eerder. weet wel dat spermacellen 3-5 dagen KUNNEN overleven, dus ik duim voor je!

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Helaas heb ik t ook altijd..... We proberen t niet voor niets al 2,5 jaar:( Tmaakt me behoorlijk verdrietig en ik weet dat ik er niet te veel aan moet denken, maar ik voel mijn lichaam 24/7. Maar ik ga met jullie meeduimen misschien helpt t;)

Mijn vriend komt pas maandag thuis, wanneer weet ie nog niet, maar ik gok eind van de middag..
    liefs

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hier weer even een vraagje:
    Nu werd ik me vannacht toch beroerd wakker! Ik heb even boven de wc gehangen zo misselijk was ik. Zou dit van evt eisprong kunnen komen, moet er wel even bij zeggen dat ik voor mijn cyclus niet gewoon is. Enig idee?

Liefs

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    geen idee, heb dit ook al een paar dagen... tot kokhalzen aan toe...
    heb al een zw. test gedaan mocht mijn ei toch eerder zijn geweest, maar die was omo wit... :( denk gewoon beetje de spanning ofzo?

Deel Deze Pagina