4de echo gehad, 11 weken en 4 dagen zwanger

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door AdrianaM, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. En ik moet even mijn verhaal kwijt.

Ik heb dus een dokter die dit als hobby heeft en hij vindt het geweldig, vandaar dat ik al 4 echo's heb gehad. Ik zou ondertussen 11 weken en 4 dagen zwanger moeten zijn. Ik weet bijna zeker wellke dag het gebeurd zou moeten zijn, want het was in een keer raak 8)

Volgens de dokter zag alles er picobello uit en het spartelde en zwaaide zelfs, wat een leuk gezicht is dat. Mijn vriendje stond erbij te glunderen. :D

Vorige echo was ik 9 weken op de dag af en was het kleintje 2.2 cm. Dat was precies op schema en het klopte ook precies met mijn eerste dag van ongesteldheid.

Nu deze keer bij 11 weken en 3 dagen was het kleintje 3.9 cm, wat dan weer heel klein is. Nu kun je ook niet zo heel goed meten volgens mij en steekt het nogal krap. Volgens dat apparaat was ik dus 10 weken en 6 dagen zwanger. Echt vreemd vind ik dat.
    Als je 11 weken en 3 dagen bent dan zit je toch in week 12?
    Het staat volgens mij overal anders. De dokter zegt dat alles precies goed is, dus het zal wel. Maar toch als ik in al de boekjes kijk en andere dingen zie staan, maak ik me toch zorgen.
    Over 2.5 week moet ik weer, want dan wilde hij het nog opnemen zodat we het op usb kunnen zetten en dan heeft hij meer tijd voor een uitgebreider gesprekje :D
    Ik wacht het af, maar wat kun je dan onzeker zijn zeg, bah.

groetjes

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoihoi, de metingen die het zou 'moeten' zijn, zijn gemiddelde schattingen. En weet ook dat ze het met het apparaat meten en het kruisje hoeft maar een milimeter verschoven te worden en ze meten al een andere lengte en dagen. Ik liep de eerste keer 1 dag voor, de tweede keer 3 dagen, de derde keer 5 dagen en de laatste keer 8 dagen. Pfff grote baby? Kloppen de metingen wel? Ik weet precies wanneer ik bevrucht ben, dus hij moet nu precies 19 weken oud zijn. Maar volgens echo dus 20 weken en 1 dag. Tja, ik ga me er niet druk om maken, als de arts zegt dat het goed is, is het goed! Als het nou om weken verschil gaat ala, maar het gaat om dagen, dus maak je maar niet te druk hoor (makkelijker gezegd dan gedaan) maar het is dus heel normaal!

3. bedankt voor je reaktie. Ik heb het iedere keer na een echo, omdat het dan steeds niet helemaal is zoals je het zou willen zien. Maar je hebt gelijk en het zag er verder fantastisch uit, dus ik moet gewoon blij zijn. De dokter was ook blij, dus waarom ik niet. ;)

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Precies, als de dokter blij is, mag jij ook heel blij zijn!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteerd :)
    mijn ukkie was bij 8 week en 5 dagen al 2.2 cm mooi om toch te zien :)

Deel Deze Pagina