Wij hebben net een geslachtsecho gehad en ze zeggen een meisje..kijk in mijn album... Het leek me leuk dat we allemaal de geslachtsecho erop zetten, vindt ik leuk om te zien.... Dikke kus Cindy
Ja leuk he. Krijg alleen u allemaal van die verhalen te horen van anderen mensen waarbij naderhand het geslacht niet klopte. Ben hier toch een beetje bang voor. Terwijl ikzelf altijd heb gezegd en gevoeld dat ik een meisje kreeg... Dikke kus
haha ja dat zijn verhalen, wacht maar tot iedereen over bevallingsverhalen begint te vertellen. maar over het algemeen hebben ze het vaker goed dan fout. mijn vk had het 1x fout gehad, maar dat was omdat het kindje geslachtsloos was en dat was dus meer van medische oorzaak.
Ik vind het ook overduidelijk een meisje hoor. Ik herken het nog van de echo van mijn dochter. Ik heb nu een echo met 20 weken van een jongen en die ziet er toch anders uit! Alleen lukt het me niet om deze in mijn album te zetten (bestandsformaat o.i.d. niet juist; jammer maar ik blijf nog even proberen).
He even een vraagje ik zie in je album een tummytub staan. Hoe is deze je bevallen wil er zelf ook eentje kopen...
Maar jouw echo is volgens mij wel echt een meisje (dacht ik bij mijne ook hoor, haha!) Nee maar serieus, ik denk dat het bij jou overduidelijk een meid is!
Zo af en toe droom ik ook dat ze het bij mij verkeerd gezien hebben. Dat komt voornamelijk omdat mensen zeggen ik zie aan je buik een jongen, niet misseijk is een jongen etc. Onzin natuurlijk maar mijn onderbewustzijn denkt daar anders over.... Nu is het beide van harte welkom hoor alleen mijn roze behang en roze accesoires moeten dan toch wel de kamer uit