Dit is mijn eerste cyclus met Clomid en ik heb ff een vraagje. Ik zit u op dag 16 van mijn cyclus en het is de derde dag dat ik amper rechtop kan lopen omdat ik zodanig veel pijn heb juist boven mijn rechterlies. Is dit nu mijn eisprong (heb ergens gelezen dat je dat wel drie dagen kan voelen) of wat? Heeft iemand van jullie dit al gehad?? Groetjes Kirby
hee kirby! wat vervelend meis! ik heb dit niet gehad...maar heb er idd al eens eerder over gehoord... ik kan je helaas niet helpen, maar ik denk dat als je het niet meer kan houden, je wel even contact moet opnemen met je gyn! hopelijk niet voor je, maar er komen ook weleens cystes voor bij clomid gebruik...zou als ik jou was je goed laten checken bij je volgende gyn bezoek! hou je ons op de hoogte? liefs elfje
Hey meid Ik heb dit ook meegemaakt na de eerste keer clomid. Ik voelde mij heel slecht, veel pijn en misselijk. Als ik jou zo hoor denk ik ook dat het je eisprong is. Die kan wel degelijk 3 dagen duren maar daarna moet je je beter voelen. Hou je goed meid! Greetz Els
Het is al wat beter vandaag hoor, en het zal wel mijn eisprong geweest zijn want die wordt nu ook aangegeven op fertilityfriend. Mijn temperatuur is wel redelijk gestegen. We hebben goed geklust de afgelopen dagen dus nu maar hopen op goed nieuws hé! Groetjes Kirby