Ik was aangemeld bij een groepje en wilde me daar bij afmelden alleen onder het clubje zo bij te houden omdat ik het even teveel vond worden. Wat zie je als je de clubs open dat je eruitgekikkerd ben. Degene die zich aangesproken voelt, wens je veel succes met je gouden en platina eieren zoeken. Bij gyneaceloog en dergeleke.
maar je wou er toch uit? dan is er toch geen probleem? of begrijp ikhet nou verkeerd? het isjammer dat ze je dr zomaar uit geknikkerd hebben.. en die laatste opmerkng is nogal hard..
Eruit gegooid worden is niet leuk, maar als je zelf toch al weg wilde dan geeft dat toch niet verder? Linksom of rechtsom, je bent afgemeld. Ik krijg heel sterk het gevoel dat het niet zo goed met je gaat en wil je sterkte wensen. Die laatste opmerking vind ik niet gepast moet ik zeggen, ik weet niet wat er speelt en dat hoef je natuurlijk niet te vertellen maar dit kan en mag je niet zeggen vind ik ongeacht hoe je je voelt.
Er was buiten het clubje om een fb account gemaakt waar we allemaal actief bezig geweest waren ik zo meld me hier af en hou de club zo af en toe bij op zp Dan weet die persoon wel over wie ik het heb. En ja weet dat het hard is, andersom waren zei ook zo in fb. En daarom zei ik op fb meld me hier af en ga het af en toe bijleren op zp forum en dat was prima. Maar dit bewijst wel hoe hard sommige mensen zijn inclusief groep
En hier is een topic voor nodig? Wat wil je hiermee bereiken dan... Wil je mensen voor gek zetten? Bespreek het via pb ..... Kinderachtig dit
PKuiper, jammer dat je op deze manier weer de aandacht probeert te trekken. Je beschuldigde ons van buiten sluiten terwijl wij je altijd actief betrokken hebben bij alles. Je had zelf geen zin om terug te lezen en verwachte van ons dat wij elke keer een samenvatting voor je zouden schrijven. Dat vonden we vervelend worden en hebben we je op aan gesproken waarop je vervolgens bijna de pan uit flipt en ons begin te beschuldigen. Vervolgens zei je dat het aan jezelf lag omdat je niet wist wat er de laatste tijden met je aan de hand was en dat je overal om kon huilen. No hard feelings. We hebben toen weer de draad opgepakt. vervolgens van de een op andere dag verlaat je de chat zonder ook maar een dag en doei te zeggen. Vervolgens horen we NIETS meer van je ook op de club niet. Je wordt eruit 'geknikkerd' zoals je dat zelf zegt en nu zijn wij de boogeyvrouwen? En wens je ons heel hatelijk succes en probeer je ons zwart te maken? Beetje jammer van je... Als je dan ons (weer) Wilt beschuldigen, vertel dan wel aub het verhaal. Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken en wens je succes met je aandacht trekkerij....
Ik snap ook niet goed waarom je dit hier zo doet .. Je kan indd net wat QueenS zegt, een pb bericht sturen naar diegene en wat dan nog? Je had hun zelf gezegd dat je je daar ging afmelden, dan zie ik het probleem niet en mocht dat wel hard zijn, vind ik dit .. Nog wel wat harder en vooral die opmerking.
Die laatste opmerking slaat werkelijk nergens op PKUIPER! Ik geloof dat het niet helemaal goed met je gaat! Er is niks ergers voor een vrouw dan wanneer ze niet zwanger kan raken, om daar ook nog eens de spot mee te drijven! En daarbij sluit ik me volledig aan bij wat PMK zegt! We hebben jou vaak genoeg goed bedoelde adviezen gegeven die je volledig weg wuift! Begin eens eerst naar jezelf te kijken en dan naar anderen! Jij bent hier diegene die ziek is! Niet wij!
Beste Pkuiper, Hierbij het vriendelijke verzoek dit via pb met betrokkene(n) te bespreken in plaats van openbaar op het forum. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl