mijn baarmoedermond voelt als het puntje van mijn neus, maar ik voel toch een soort van spleetje? ik zit nu bijna een week na mijn ei ongeveer.... maar als ik voel met mn vinger, voel ik toch een spleetje, maar kan er niet echt met mn vinger in zeg maar, wel een beetje, maar hij is wel wat dicht... wie herkent dit?
Ik moet zeggen dat ik nooit heb begrepen wat je wel of niet moet voelen...toen ik zwanger was voelde ik in t begin helemaal geen verschil pas een paar maanden later en altijd n heel Klein beetje open...gyn zei dat t allemaal potdicht zat !zo vroeg is het moeilijk om iets te merken aan alleen je baarmoedermond...
Volgens mij is er altijd een deukje/gaatje te voelen. Als je vruchtbaar bent voelt het als je tong, dus zachter en is het gaatje groter.... en ligt je baarmoedermond hoger. Maar inderdaad wat Mukkie zegt, het is heel lastig te voelen. Ik zou dat ook maar niet te vaak doen of je vinger er in stoppen, lijkt me niet zo bevorderlijk, straks krijg je een ontsteking ofzo...
aah dankjewel voor het antwoord dames ! jullie hebben gelijk, stel me weer gerust.. en mn nagels zijn altijd kort en geel vuil eronder, was altijd van te voren ook heel goed mn handen, en erna maar bedankt ik ga weer wachten op mn ongi (of niet)
Wat ik er van begrepen heb; als je al eens bevallen bent, voel je altijd een spleetje. Als je nog geen kinderen hebt, zit je bmm echt helemaal dicht tenzij je in je vruchtbare periode zit of in je ongi...
nou ik ben nog nooit bevallen voor zover ik weet en voel nu toch echt een spleetje... 5 dagen voor nod..., maar paar dagen na ei ook.. altijd wel ...
Ik ben ook nooit bevallen en heb ook altijd een 'spleetje'. Ik vind het meer voelen als een kuiltje/deukje eigenlijk.... Volgens mij is dat gewoon normaal hoor!