4de kindje (of meer)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rae, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Hallo!

Zijn er meer dames die voor #4 gaan of miscchien wel meer?!
    Na een bbz in februari wachten wij nog op het ' start sein' maar we willen graag nog een kleine! ;)

Groetjes Rae

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heej!

Hier hopen we op een vijfde;)

3. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Wauw, leuk! Hier zijn we ook met 5 als de zoon van mijn vriend erbij is ;)
    Hoe oud zijn jouw kinderen? En jij zelf?

In mijn omgeving krijg ik verbaasde reacties. " nog 1??!!" "Was het een ongelukje"
    De ergste vond ik na mijn bbz... " nou gelukkig maar anders had je zoveel kinderen..."

Mij lijkt het gewoon gezellig en compleet :)

4. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Wat leuk nog meer dames die een groot gezin willen. Ik heb twee keer de prikpil gehad in nov voor het laatst tot wij in jan bedachten toch nog een kindje te willen ik word in mei ook 36. Dus mijn prik was 6 feb uitgewerkt nu afwachten..we gaan voor een vierde! De andere kids zijn 16 10 en 2.5 jr!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier vorige maand gestopt met de pil. Nu afwachten. Vandaag ongeveer mijn nod denk ik en behoorlijk wat krampen. We wachten af. Hier zijn de kinderen allemaal nog jong. 6, 4, 2, 1 :)

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Goed aangevoeld...volgende ronde :)

7. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Hier ook weer op naar een nieuwe ronde!
    Ben vandaag voor het eerst na de operatie weer ongesteld! Ik blij dus kan weer volop aan de klus :D

Jij ook veel succes weer Smile!

Ik ben trouwens 31 :)

8. WendyH1979

6 feb 2008
    46
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Capelle aan den IJssel
    Wat leuk om te lezen dat er meer vrouwen een gezellig groot gezin willen. Wij gaan voor onze 4de.
    Onze kids zijn 5, 3,5 en 14 maanden. 2 knullen en een meid.

Ook in onze omgeving zullen we rare reacties krijgen. Maar dat boeit me niet :p

Succes dames met het afwachten!

9. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Dag dames alles goed met jullie?

Toy toy toy voor degene die de volgende ronde ingaan! Hier nog geen menstruatie na het stoppen van de prik. Vrijdag ga ik testen want ik moet dat toch in de gaten houden..

10. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Spannend hoor Nona!

Hier alles goed, ben helemaal in goed humeur dat ik zo snel na de operatie alweer ongi ben geworden.

De reacties in de omgeving laat ik maar gaan.... als wij maar gelukkig zijn.
    Iedereen weet nu al dat we voor een 4de gaan omdat de vorige keer ivm de bbz het verkeerd ging. Vooral mijn collega's zijn nieuwsgierig! haha :D
    Alleen mijn moeder vind het niet leuk ( op zijn zachtst gezegd)
    Ik ben enig kind en wilde altijd een broer/zus.
    Mijn eigen kinderen vinden het ook fijn om niet alleen te zijn...alleen de afstandbediening delen is niet altijd leuk ;)

Fijne week allemaal!

11. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Hier weer een nieuwe ronde!
    Mijn NOD is 20 april! :D

12. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Dag rae spannend nieuwe ronde!!
    Gebruik jij ook ovulatietesten?
    Heb ik nooit gedaan maar 6 feb was mijn prikpil uitgewerkt en eind feb had ik een lichte bloeding van twee dagen en eind maart weer nu wel 4 dagen maar of mijn cyclus nu al echt op gang is durf ik niet te zeggen maar ik houd mijn nod nu ook gewoon op 28 april. Ik heb wel ovulatietesten gekocht om te kijken of er dus al een eisprong is.

13. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Nee ik gebruik ze niet. Ik volg gewoon de berekening wanneer ik het vruchtbaarste ben. En dan laat ik de natuur de rest doen. ;)
    Ik schrijf wel alles op, hoe lang er steeds tussen zit. Zodat ik er wel een beetje zicht op heb.

Fijn weekend!

14. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Goede avond

mijn naam is Germaine. Ik ben 32 jaar oud en een trotse mama van 3 zonen. De oudste wordt in april 7, de middelste is van november 5 en de jongste is van februari 2. De eerste maanden na mijn bevalling droomde ik al over een gezin met 4 kinderen. Ik dacht na 3 gezonde kids klaar te zijn... maar de wens bleef. Na een aantal maanden begon ik het allemaal erg druk te vinden. In die tijd ben ik ook van baan gewisseld... ik ging van een onregelmatige baan naar een regelmatige baan en van 16uur werken naar 24 uur werken. Ik was even helemaal uit balans. Nu ik weer meer rust heb... komt de wens voor een 4e kindje weer meer op de voorgrond. Ik geniet namelijk enorm van de gezelligheid met de kids. Tussendoor heb ik ook wel baaldag. .. maar steeds weer komt de wens voor een vierde kindje naar voren... mijn man is wat dat betreft makkelijk e vind het allemaal gezellig. Hij komt uit een gezin met 4 kinderen en ik uit een gezin met 3 kinderen... ik probeer steeds een reden te vinden wat de meerwaarde zou zijn van een vierde kindje. ... maar het is echt een gevoel... ik kan heel veel praktische redenen verzinnen om het niet te doen... maar het gevoel blijft.. 4 is dan wel de max. Gek genoeg. ..
    help... wat zullen we doen...???!!!

Gr van Germaine

15. 3mooiekids

10 jul 2014
    26
    1
    3
    Ik zou het leuk vinden om hier ook mee te schrijven,
    Ik/wij twijfelen ook nog over een 4e.

Zijn nu een weekendje weg, zal later deze week uitgebreider reageren.

Groet

16. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Jah leuk... kijk uit naar je reactie... veel plezier tijdens jullie weekendje ☺

17. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Ik heb ook lang moeten nadenken of ik het wel wilde.
    Dan dacht ik nee niet nu! Dan droomde ik weer van een vierde.
    Ook omdat mijn kids 13, 9 en 7 zijn wilde ik niet meer te lang wachten.
    Dus nu sinds november gestopt met de pil.

Door een BBZ in februari wist meteen wel de hele buitenwereld dat we een 4de wilde. Met veel negatieve reacties ook.
    Veel vinden ons niet stabiel omdat mijn vriend geen werk heeft op dit moment. Ik werk 32 uur en vind het prima dat hij huisman is.
    Kinderen hoeven niet naar de opvang en dat scheelt ook weer kosten.

Zolang wij maar blij zijn is de 4de zeer welkom :D

18. Germaine

Germaine Lid

4 okt 2006
    25
    0
    0
    Pedagogisch medewerker B
    Hoi....

wat vervelend van die BBZ. ... jammer dat mensen vaak denken dat ze altijd een oordeel moeten hebben...
    Hoop voor jullie dat het snel weer lukt...

Gr van Germaine

19. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Spannend germaine ik weet niet uit te leggen van de meerwaarde maar meer het gevoel van is je gezin compleet of niet. Ik kan wel 10 (meer praktische) redenen op noemen om het niet te doen maar het verlangen blijft. Gelukkig ben ik altijd fulltime thuis dat geeft mij wel rust. Wel leuk toch nog een kleintje erbij..

Rae ik doe dit ook maar een maandje nix normaal voor mij ovu testen ik wilde graag weten of er al een eisprong is na die prik mischien krijg ik nu wat inzicht..

Mama van driemooiekids welkom hier en hoor graag meer van je...

En rae idd zolang jullie maar blij zijn het gaat om jullie gezin buitenstaanders denken zoveel te weten maar jij weet wel btr toch!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Germaine: hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Deel Deze Pagina