Hoi dames! Ik had een vraagje waar ik zelf niet echt uit kom. Sinds 25 februari ben ik bewust gestopt met de pil. In die tussentijd ben ik 2 keer ongesteld geworden, waarvan ik een normale cyclus had van 28 dagen. Sinds de laatste keer (ik houd ook een app bij) had ik zaterdag 2 mei ongesteld moeten worden. Ik was zaterdag niet ongesteld geworden en kreeg zondag 2 a 4 druppeltjes licht roze/rood bloed en nu is het alweer afgelopen.. Dit is vreemd want vroeger had ik altijd best wel vlinke bloedingen bij het ongesteld zijn. Ik vraag mij nu af of ik wel echt ongesteld ben geworden of dat dit niet klopt.. Ik heb vanmorgen een action test gedaan en die was negatief, moet ik nu een clearblue test of dergelijk gaan halen om het zeker te weten of ben ik gewoon ongesteld geworden en dus niet zwanger? Ik zit een beetje in dubio, omdat ik juist graag zwanger wil worden.. Wat moet ik nou doen? Iemand ervaringen hiermee? Groetjes en alvast bedankt!
Spannend! Je kan denk ik het beste over een paar dagen nog eens testen als je menstruatie uit blijft. Het kan zomaar zo zijn dat je eisprong een x wat later is geweest oid. Nu een cb test doen denk ik dat zonde van je geld is. Hopelijk over een paar dagen een mooie positieve test!