Leuk..een clubje voor grote gezinnen! Maar niet erg druk hier of wel? Wij zijn bezig voor een vierde. Eigenlijk al sinds vorig jaar februari. Sindsdien is er een hoop gebeurd (zie banner). Nu dus weer de draad oppakken..
Ja ik ben er nog wel hoor! Maar heb het gewoon erg druk met mijn grote gezin en werk Vandaag vejaardag van mijn dochter gevierd, weer een 10-er in huis! Wat een heerlijke chaos zo een huis vol. Zit weer in een nieuwe ronde voor #4 Klets ook op het NOD forum. Volgens mij zit jij ook in dat groepje Julia
Hier toch nog even een kort bericht van mij. Ook erg druk met van alles. Hier word nog steeds getwijfeld over een 4e... Heb nu eerst besloten dat ik ga afvallen, ben al 1,5 week goed bezig, de knop is om zeg maar . Dus hopelijk over een maand of 2 een kilo of 10 er af en dan gaan we er nog eens over denken. Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden of de keus ervoor te maken. Wie weer sluit ik over een paar maanden weer aan. Groetjes Mama van 3 mooie kids
Wat een mooi streefdoel 3mooiekids! Heel veel succes met afvallen. Hier zijn we vollop bezig met #4 Ben zelf druk in huis bezig. Woonkamer behangen, boven een kamer leeggehaald Alles zodat ik we straks niet teveel hoeven te doen. Hoe is het met de rest van de dames?
Gevonden Wij zijn voorzichtig aan het proefdraaien voor nummer 4 haha. waar ik benieuwd naar ben, de gemiddelde eengezinswoning heeft 4 slaapkamers, heeft / krijgt bij jullie iedereen een eigen kamer ? De oudste 2 zijn meisje en jongen, die kunnen niet samen. 2 en 3 zijn dus jongen meisje dus die kunnen niet samen. Oudste en jongste zit 4 jaar tussen dus die kunnen ook niet samen. Middelste heeft het hele playmobil assortiment op zijn vloer staan dus daar kan ook niemand bij zonder gevaar hihi. Baby zou sowieso de eerste tijd bij ons slapen, maar zal toch een keer moeten verkassen Naja voorlopig zijn we nog niet gericht aan het klussen maar wie weet!?
Hoi Mirjam! Wij hebben een huurhuis met 4 slk. Mijn oudste slaapt alleen en de andere 2 samen in een grote kamer. Nu is nog 1 kamer leeg. Daar komt de middelste te slapen. De zolder gaan we verbouwen als speel/ studie kamer. (Vlizotrap dus mag geen slk worden) De baby zal eerst bij ons slapen en dan bij haar/zijn jongste zus!
En hoeveel jaar zal daar dan ong tussen zitten? Wij hebben 2 grote slaapkamers. 1 is voor ons en die zou evt in 2en kunnen. Andere slaapt nu de middelste en zou dan evt voor de jongste 2 samen kunnen worden later. Op de zolder zijn nog 2 slaapkamers en een washok maar die zijn door schuine daken en rare hoeken lastig in 2en te delen.. Vanavond slapen ze alle3 op 1 kamer, slaapfeestje hihi
Mijn meiden zijn 13, 10 en 7 jaar. Dus er zal zeker 8 jaar tussen zitten voordat de baby er eindelijk is... Het is gewoon even niet anders. Misschien als mijn 10er wat ouder wordt dat ze wel weer bij haar oudste zus op de kamer wil... echt meiden. Ze weten niet wat ze willen
Herkenbaar... hier lagen de oudste 2 tot een half jaar terug op 1 kamer.. en nu ze een eigen kamer hebben willen ze weer samen Alhoewel ze ook genieten als ze kunnen zeggen; niet in mijn kamer komen, ik wil alleen spelen 😂 Ik denk dat we hier tzt een muurtje gaan plaatsen in onze kamer.. net lopen schuiven en meten en het kan prima vind ik.. vriendlief was ook een soort van enthousiast haha