is dit mijn eisprong geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosado, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoi meiden,

8 december ben ik gestopt met de pil. Nou had ik met de kerstdagen wat pijn onder in mijn buik, vooral aan de rechterkant. Het waren voornamelijk steekjes die kwamen en weer gingen. Het was eigenlijk niet eens echt pijn te noemen, het was meer een vervelend gevoel. Is dat mijn eisprong geweest? Ik zou namelijk echt niet weten hoe zoiets voelt. Van sypmtomen die ik lees over ontpillen heb ik overigens eigenlijk helemaal geen last gehad. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

xx

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai meid het zou kunnen dat je je eisprong hebt gevoeld. Heb je ook rekbaar slijm gehad? Daar kan je het soms beter aan herkennen. Spannend allemaal he? Succes!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pff, t is zeker spannend allemaal. Rekbaar slijm heb ik niet gehad volgens mij.

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Mermaid, ik denk, omdat dit je eerste cyclus wordt sinds de stop dat het nog allemaal onduidelijk is. Stel je bent gelijk zwanger, is dat harstikke mooi. Is dat niet het geval dan zul je vanzelf snel merken welke klachten waarbij horen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja dat is natuurlijk ook zo, en ik ga er ook zeker niet vanuit dat ik direct al zwanger ben. Ik vroeg me alleen af of t de eisprong kon zijn, omdat ik zoiets nog nooit gevoeld had.

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Hoi mermaid, ik begrijp je vraag hoor, zoek maar eens op mijn naam en berichten en dan zie je hoeveel vragen ik wel niet gesteld heb :D haha. Ook over de eisprong, bedoelde alleen meer dat normaal dat gevoel heel goed een ei zou kunnen zijn maar dat alles een beetje onzeker is omdat je net gestopt bent. Maar we hopen natuurlijk dat het gelijk raak is, dat zou het mooist zijn toch :D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja je ziet inderdaad van heel veel members heel veel vragen voorbij komen. Ik moet gewoon weer helemaal een soort mijn eigen lijf leren kennen, ik ben dus blij dat ik hier in ieder geval mijn vragen kan stellen. Thanx alvast meiden.

xx

Deel Deze Pagina