Omdat samen wachten veel leuker is. Wie heeft er nog meer aankomend weekend haar NOD? Ik zit vandaag op cd 23 en heb zaterdag mijn NOD. Ik heb erg korte cyclussen en zeer korte LF. Ik zou vandaag op 7 lf moeten zitten volgens de berekeningen van de gyn. Erg spannend dus! Wat is jullie verhaal?
Wat leuk ! En spannende natuurlijk Ik heb 20 maart mijn ei gevonden met ovulatietesten dus zou morgen mijn nod moeten hebben ! Spannend ...
Hier ook zaterdag NOD. Denk dat ik ongesteld wordt! 10 maanden bezig, ronde 3 met een eisprong en 2e ronde met clomid En pregnyl. Dus weet wanneer mijn eisprong is. Ik verwacht een menstruatie, helaas
Zaterdag a.s mijn NOD,twijfel of ik morgenochtend alvast een testje er tegenaan zal gooien..Dan ben ik 12 dpo, op zaterdag 21 maart positieve ovulatietest gehad, dit is onze 3e ronde.. Wacht in spanning met jullie mee!
Spannend allemaal!!! Ik zit op nod voor morgen en heb vage kwaaltjes, durfde vanmorgen niet te testen. Dus als ik het volhoud test ik morgenvroeg geduld is namelijk niet mijn sterkste punt. Cyclus gemiddeld 30dagen, ei rond dag16-17, altijd 14dagen lf. Ronde 14 denk ik nu, voor een eerste kindje. Afgelopen ovulatie niet gevoeld/opgemerkt door drukte rondom verhuizingen. Maar afgelopen maandag (cd26, 9dpo) dacht ik iets vergelijkbaars te voelen, ik dacht werkelijk heb ik nu een 2e eisprong deze ronde? Een duidelijke steek met trekkend gevoel naar rechtsonder. Nu hoop ik natuurlijk op een innesteling, want heb mijn hele leven nog geen eisprongpijn gehad op zo'n rare dag in mijn cyclus En ik wil het al zo lang en zo graag, dus nu voel ik van alles wat ik ineens niet kan negeren Enorm spannend dus! Ik duim voor jullie!! liefs
Spannend he, en dat wachten en die onzekerheid pff haha Ik heb vandaag mijn nod, nog niks gezien .. Gisteren wel een test gedaan in de middag maar negatief .. Succes !
Zo herkenbaar die onzekerheid en dat (gebrek aan) geduld! Ik ben heel nieuw hier op het forum en vind het nu al heel fijn om zoveel te herkennen in hoe anderen zich voelen Vooral omdat je meestal de spanning (en elke keer opnieuw ook de teleurstelling) voor jezelf houdt.
Nou hier nog geen zekerheid Gisteren Omo wit getest (geen ochtendurine). Vanmorgen voor het eerst getemperatuurd en ik ben inderdaad warm (37,6). Maar dat kan morgenvroeg gedaald zijn. Ik heb plannen om misschien morgenvroeg te testen, maar dat hoeft niet meer als mijn temp daalt. Dus ff afwachten nog
Jammer dames Hier is eigenlijk (nog) niks veranderd, maar nu word ik wel vet onzeker. Geduld vind ik zo moeilijk op te brengen
Ja eergisteren omo wit Maar morgenvroeg als mijn temp niet gedaald is, doe ik er nog 1. Ik laat het wel weten morgenvroeg
Hoi dames, wou toch nog even melden dat ik gister (12 DPO) een positieve zwangerschapstest had maar ben voorzichtig blij... Mede door de laatste keer... Ik duim voor jullie allemaal, mocht het nu nog niet zo zijn dan hoop ik voor jullie op een mooie test in de volgende maand!!
Wanda68: Ik duim voor je dat je morgen een mooie test in je handen mag hebben, ik ben heel benieuwd ! Meisje1234: Waauw gefeliciteerd, wat een mooi nieuws. Ik hoop ook dat ik en de rest van de dames snel net zoon mooie test hebben als dat jij nu hebt ! Geniet er van