Ik mag testen maar ik durf niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MotherOfAnAngel, 19 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherOfAnAngel

MotherOfAnAngel Fanatiek lid

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Lieve dames... voor het eerst sinds 19 cyclussen ben ik niet op hol geslagen met testen...
    We zijn aangemeld voor IVF-PGD (intake 12 okt)
    Deze ronde nog clomid 100 gehad

Maar temperatuur steeg uit zichzelf niet goed dus op 3 dpo utrogestan gaan gebruiken (100mg per dag)

Ik ben dus niet zeker of er na mijn positieve ovulatie testen er wel een eisprong is geweest...

Normaal begint de test trein al te rijden met 7 dpo... maar testdrang bleef weg
    Nu al 10 dpo dus ik mag al testen maar wilde wachten tot vaderdag

Heb zoveel hoop dat het wachten loont... maar ik durf niet meer te testen :( herkent iemand zich daarin?

Na 100 negatieve testen ben ik zo klaar met die teleurstellingen
    Ik durf en wil niet meer :(

2. Liz81

Liz81 Actief lid

30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Ik zou gewoon testen. Als die dan positief is een leuk kadootje voor morgen.
    Maar snap je wel.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Spannend, ik zou toch testen vandaag en in je achterhoofd houden dat een negatieve test nog niks hoeft te zeggen.

Ps, ik zeg dat je 1 dagje minder ver zit je lf en dus vandaag 10 dpo ipv 11.

4. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Spannend!! Ik zelf zou wel testen, omdat de onzekerheid me gekker maakt dan het uitstellen. ik duim voor je dat hij positief is.

5. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor. Laatste jaar dat we probeerden (en ook op de wachtlijst voor pgd stonden) niet meer getest eigenlijk maar de menstruaties afgewacht. Had naast witte testen ook veel lichte testen gehad waarna ik toch ongesteld werd. Was er wel klaar mee. Maar met utro zal je natuurlijk wel moeten. Ik zou zelf iets langer wachten omdat een lichte test op dit termijn bij ons nog niet zoveel zegt ivm verhoogde kans op een miskraam. Maar dat is hoe ik er zelf in stond, ik was klaar met vage testen en halve oplopen etc.

6. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik durfde op een gegeven moment ook echt niet te testen. Vreselijk vond ik het! Dat ene sprankje hoop dat dan vervliegt met zo’n witte test… Moet wel zeggen dat ik zonder testdrang die wachtweken vrij relaxt doorkwam:roflmao:

Wij kozen ervoor om samen te testen. Ik voerde de test uit, test in het zakje terug en vriend mocht als eerste kijken naar de uitslag. We kozen ook samen een ‘handig’ moment uit. Het liefst in het weekend zodat we even tijd voor onszelf hadden na een witte test.

En echt: trek je niks aan van anderen die vinden dat je het anders ‘moet’ doen. Volg je gevoel en doe wat voor jou/jullie goed voelt! De ene test op 6dpo, de ander wacht liever. En beide is prima.

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Spannend! Ik duim:)

8. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Maar ik had 6 juni de eerste (positieve ovu) sowieso ging het allemaal maar erg raar

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan beter uitgaan van de meest knallende en die van 7 en 8 juni waren echte knallers zei je (donkerder dan 6 juni).
    Plus dat je temp bevestigt dat je ei op 10 juni was :)

MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  10. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Denk zelf dat er helemaal geen eisprong is geweest.
    Mijn temp ging pas omhoog na utrogestan

En ik sta bekend om positieve ovulatie testen zonder eisprong.... zelfs dat er geen ei te zien is met een echo terwijl ik mijn piek heb (en ja weet na jaren echt hoe ovulatietesten werken)
    Bloedwaardes van progesteron blijven dan ook laag...
    Mijn temperatuur is nu aannemelijk alleen gestegen door de suppletie van progesteron medicatie maar heb geen eigroei gezien.... geen eigroeipijn, geen zere baarmoeder geen eiwit slijm etc.

11. MotherOfAnAngel

8 sep 2017
    2.764
    2.420
    113
    Vrouw
    Maassluis
    We wachten maar gewoon op IVF-PGD.
    Wellicht dat ik nog clomid 150 krijg maar volgensmij doet clomid niks voor me. Voel er ook 0 van terwijl iedereen zegt er altijd zo'n last van te hebben... ik dus echt niks nada noppes...

12 oktober de intake voor IVF-PGD bij de medische genetica in het UZA antwerpen en dan gaan ze de chromosoom test ontwikkelen voor mijn afwijking
    (we gaan ervoor naar het buitenland ipv nederland)
    We hopen dan voorjaar 2022 te starten met IVF-PGD ♡

Ik ben klaar met natuurlijk zwanger worden en continue miskramen.
    En nu zwanger worden al niet meer lukt en zwanger blijven al zo lastig is... de kans op miskraam is groter dan de kans op goede zwangerschap
    Slaan we dus toch maar deze weg in

Ik denk dat ik clomid 150 voor 1 ronde wil proberen en daarna stoppen we tot ivf mag beginnen

Deel Deze Pagina