Ik ben zo misselijk......

Discussion in 'Zwanger worden' started by sabrintje, Jan 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo hallo,

Sinds gister ben ik al de hele tijd misselijk. Dacht dat het vanzelf over zou gaan maar nee.
    Het gaat alleen beter als ik effe wat eet, en half uur daarna begint het weer...

Heb net even op andere forum gelezen of dit een zwangerschapsverschijnsel en ja hoor; meiden die nu iets meer als 4 weken zwanger zijn die waren al licht misselijk paar dagen voor hun NOD.

Mijn NOD is woensdag....

Meer meiden last van misselijkheid?...

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik hoop dat het komt van de zwangerschap (en niet die buikgriep die rondgaat!).
    Nog even en dan weet je het!

3. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Nee is geen buikgriep (althans ik denk van niet).

Ik ga denk ik stiekem een dag voor mijn NOD testen, beetje stom maar wie weet dat ik een streepje zie en anders ga ik ervan uit dat ik ongi wordt.

Lekker makkelijk he? ;)

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    DuimDuimDuimDuimDuim!

Ik vind het anders nooit een pretje om misselijk te zijn (heb altijd veel gekloot met wagenziekte etc.), maar ik denk dat ik bij een eventuele zwangerschaps-misselijkheid een gat in de lucht zou springen, haha!
    Als je erg veel last hebt van de misselijkheid (zwanger of niet, maakt niet uit), kun je bij de drogist eventueel een flesje Bach Rescue Spray halen; werkt ook goed als je misselijk bent. Is homeopathisch, dus het gebruik ervan moet door de beugel kunnen volgens mij.

Succes! :)

5. poeipoei

poeipoei Actief lid

Nov 30, 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    hoi hoi
    ook ik ben al 2 dagen erg misselijk maar ik moet pas over 6 dagen me nod krijgen hoop ook dat het van een evt zwangerschap is omdat ik er ook moe en emotioneel bij ben
    jij eventueel veel succes met testen meis
    groetjes monique (alias poeipoei)

6. Hoi hoi

Ik hoop dat je misselijkheid inderdaad komt omdat je zwanger bent!
    Duim voor je!

Het heeft voor mij helaas niet zo mogen wezen, gisteren kwamen de :evil: :evil: weer ff langs. Maar goed, ik wil je niet ontmoedigen natuurlijk :D We gaan gewoon weer met volle moed naar de volgende ronde!

Liefs Saskia

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    wil je niet ontmoedigen maar in ronde 1 was ik ook harstikke misselijk maar werd gewoon ongi... En in ronde 2 eerst niet misselijk en toen dus wel zwanger... het garandeert niets

9. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Je hebt gelijk, eigenlijk is niks echt een garantie toch?

Het is gewoon een kwestie van goeie timing. En en kwaal voor de een is nog niet een kwaal voor de ander.

Ik laat het in ieder geval weten mocht het wel zo zijn :D

Dank jullie wel allemaal!

10. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hoi hoi
    ik ben ook al een dikke week misselijk met vlagen,
    maar sinds gisteravond steken rechts onder mijn buik(zit erg laag die steken). denk dat het gewoon met mijn nod te maken heeft(alhoewel ik hoop van nie)vrijdag is mijn nod dag.
    trouwens ik heb wel de neiging om te testen,stond op internet dat ik gisteren al wel een thuis test kon doen...maar durf eigenlijks nie.

groetjes

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ SUCCES Poeipoei! Alles goed verder?
    Blijf voor je duimen! (en voor mezelf en alle
    anderen natuurlijk ook)

Groetjes Marjo

12. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hello,

Was deze nacht weer erg misselijk in mn bed. Kon gewoon haast niet slapen. Mijn nod is morgen maar ik ben gewoon echt nooit misselijk als ik ongesteld moet worden dus snap het niet zo goed.

Verder gaat het wel goed, af en toe kleine krampjes.

Nou ik ben benieuwd, ik ga na overmorgen een testje wagen in ieder geval :D .

Enne love31 ik zou nog eventjes wachten met testen als ik jou was in ieder geval tot vrijdag of zaterdag. Als ik het kan kan jij het ook ;)

Ik hou jullie op de hoogte!

13. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    hallo sabrintje

ik hoop dat je een positief test krijgt,
    en ik ga idd zaterdag maar es testen als ik mijn nod nie krijg..
    khoop zo dat ie weg blijft!

14. anneke 28

anneke 28 Lid

Jan 4, 2007
    12
    0
    0
    gezinshulp
    boom
    hoi ben anneke en dat misselijk had ik verleden mnd en deze mnd ook maar toch niet zwanger bij mij was het reactie op de pijn:alhoewel ik en hoge pijngrens heb maarja ,alleszins meid ik hoop bij jou dat het raak is groetjes

15. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    ik wil jullie niet ontmoedigen hoor, maar ik ben ook s'nachts misselijk. en verder nergens last van, maar ikkan niet zwanger zijn nu.

wel was het zo dat mijn zoontje riep en dat ie alles onder spuugt.
    dus ook al heb je geen echtte buikgriep je kan er wel een staartje van mee pikken.

hou het in jullie achterhoofd zodat het niet een hele telleurstelling word.

ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal zwanger zullen zijn.

16. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop ook dat ie weg blijft ;)

Ja dat misselijke hoeft niet per definitie iets te betekeken....

Jeetje het valt echt niet mee heh om zwanger te raken? :)

17. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    maar goed, ik ben en ik denk wel meer onder ons het zelfde hoor tegen het einde van een cyclus.
    ik voel dan ook vanalles en weet het vaal ook zeker hahahahh.
    maar probeer me nu wat afstandelijker te gedragen naar mijn lijf en me niet zo voor de gek te laten houden iedere maand weer.

18. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Pekske, ik denk ook wel dat dat eigenlijk de beste houding is.
    Je kan jezelf zoveel wijs maken. Ik bedoel als je maar lang genoeg tegen jezelf zegt ik heb hoofdpijn dan voel je dat ook wel na een tijdje.

Het is een kwestie van geduld (veel geduld voor sommigen) en goede timing! :D

19. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hola chica's

Ik hoop het voor je Sabrintje....dat zou fa-nta-sti-ch zijn he?

Wat die misselijkheid betreft...ik ben al zoooooo vaak misselijk geweest en heilig van overtuigd van dat ik zwanger was.
    Vorig jaar in december was ik er van overtuigd...ik was zoooooooo misselijk....gruwelijk gewoon.Ik werd misselijk als ik langs een viskraam liep etc.
    De maand daarvoor ook en beide, nada. niente, noppes.

Deze maand heb ik mij heilig voorgenomen om mij niet meer gek te laten maken.
    Ik heb geen last van misselijkheid, wel moe en de welbekende voortekenen van menstruatie.

Maar hoe dan ook: ik hoop het heel heel erg voor je!

20. sabrintje

sabrintje Lid

Dec 31, 2006
    80
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel :D .

Ik ga mezelf ook niet meer gek maken, is gewoon ook niet leuk op deze manier. De teleurstelling zal er altijd wel zijn, maar wel minder als je extra druk erop legt.

Het is wat het is!

Liefs Sabrine

Share This Page