Heej Ik ben zwanger van ons 4de wonder en er moet dus een naam komen die past bij onze andere kindjes (Lana, Sjoerd, Emma) Nou zijn de opties (voorlopig) Tess Maud Noor Koen Bram Wout Graag op 1 meisjes en 1 jongensnaam stemmen Bedankt alvast !
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!! Mooie namen hebben je kindjes Ik vind van de jongensnamen duidelijk Bram het leukste. Van de meisjes twijfel ik, vind ze allemaal wel leuk, maar net niet mijn smaak. Heb uiteindelijk op Tess gestemd!
Wij neigen nu het meest naar Koen en Tess , maarja voorlopig ben pas 7 weken, dus zal misschien nog veranderen .... Bedankt voor je stem , het ging erom wat mensen het meest vinden passen
Maud en Koen En anders Noor of Bram. Tess vind ik te Engels en daardoor niet passen bij de andere drie namen en Wout vind ik niet zo leuk.
Noor sowieso de leukste meisjesnaam! En ik vind 'm ook 't best bij Lana, Sjoerd en Emma passen Tess ook wel ok (maar wat te Engels), Maud vind ik niet zo. Van de jongensnamen vind ik Koen 't leukst en er vooral het best bij passen. De meisjes hebben dan een -a in de naam (Lana, Emma) en de jongens een 'oe' (Sjoerd, Koen). Wout vind ik ook wel leuk, Bram juist helemaal niet. Dus Noor en Koen, absoluut
Ik heb gekozen voor Maud & Bram. Tess vind ik te Engels en Noor heb ik nooit zo'n leuke naam gevonden (ik ken een niet zo leuke Noor(tje)). Wout & Koen vind ik ook geen leuke namen. Nu ik zie dat je als optie voor een jongen ook Mees hebt verkies ik die naam boven Bram. Dus dan zou mijn keuze zijn: Maud & Mees
Zou ipv Tess denken aan Tessa (bij Lana en Emma) Koen vind ik een geweldige naam, maar als je andere zoon al Sjoerd heet... Dus toch voor Wout gekozen.
ik zou gaan voor maud of bram. vind ik mooier klinken bij de namen van jullie kinderen. succes met de keuze!