Even een vraagje. Ik zit in mijn eerste ronde en ben er onbewust erg mee bezig. Ik hou er natuurlijk wel rekening mee dat het niet direct raak zal zjin maar tocg. Nou moet ik zaterdag ongi worden en heb al vanf vorige week maandag last van een ongigevoel. Vanavond had ik een beetje lichtbruin/rose afscheiding. Kan dit nog een innesteling zijn of moet ik op voor ronde 2? Heeft iemand hier kennis over? Bedankt. Groetjes,
Ik denk gezien de krampen en het lichte bloedverlies dat het helaas niet raak is. Het is je eerst eronde dus je weet ook niet precies wanneer je ongesteld moet worden.
Eh Sanne gewoon afwachten, zou een innesteling kunnen zijn maar das niet zeker,z ou ook gewoon de aankondiging kunnen zijn van je menstruatie. Ben je drie dgn na je nod niet ongesteld dan ff testen, negatieve uitslag? dan nog ff afwachten niet ongesteld? weer testen, weer negatief? dan zou ik contact opnemen met de huisarts!
ik hoop voor je dat je zwanger bent,maar ik vrees het ergste ik had deze cyclus ook 4dagen voor mijn nod bruinige afscheideing en dacht ook aan een evt. innesteling,omdat ik dit normaal nooit heb maar na 2dagen zette de ongi goed door maar dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn wacht gewoon nog 2dagen en dan zou ik een testje wagen je weet maar nooit
Hoi, ik heb dit nog alle 14 rondes gehad en helaas nog geen één keer zwanger geweest dus ben bang dat het ronde 2 gaat worden
In het nod forum van september had iemand zich aangemeld omdat ze bruine afscheiding had... later bleek ze toch zwanger!
Ik had ook altijd een paar dagen van te voren donkere afscheiding. Ook de keer dat ik zwanger was. Ik dacht toen ook dat het niet raak was. 's Avonds een veegje helder bloed en de volgende dag was de donkere afscheiding weg. Bleek dus dat ik toch nog een late innesteling heb gehad en ik was toch zwanger! Dus zolang je nog niet ongesteld bent kan het dus...!
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is inderdaad maar 1 "veegje" geweest. Morgen maar afwachten en anders zondag testen. Spannend hoor. Groetjes