Zenuwslopend dit. Vandaag is mijn NOD, test is mooi duidelijk. Alleen lijkt het niet/nauwelijks donkerder dan de test van 2 dagen geleden. Ik heb gisteravond wel enorm veel gedronken, maar voor het naar bed gaan nog wel geplast. Kan dit toch hebben uitgemaakt voor de concentratie hcg in de ochtendurine? Ik heb even 2 foto's toegevoegd. De kruidvat testen zijn om de 2 dagen gedaan (10 dpo, 12 dpo en 14 dpo). De andere testen elke dag (12,13,14 dpo), maar die lijken echt helemaal hetzelfde. Althans, zoals ze nu opgedroogd zijn. Die van de kruidvat vind ik wel moeilijk te beoordelen, omdat de middelste zo geel is opgedroogd.
Ik zie zeker wel verschil hoor! Mooie testen, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker gaan genieten!
Voel me echt zo'n muts. Bij anderen zie ik het meteen, maar omdat het verschil tussen kruidvat 1 en 2 zo groot is en tussen kruidvat 2 en 3 nauwelijks brak het zweet me echt uit. Enorm bedankt voor de geruststelling!
Ziet er goed uit hoor! Ik herken het wel mijn test gisteren om 09.00 was vele malen lichter dan de test die ik om 19.00 deed. Gewoon stoppen nu met testen hoor lekker genieten!
Hier zijn de opgedroogde versies.. De 2e kruidvat heb ik 'gespoeld' en nu lijkt de 3e wel echt donkerder. Maargoed, ik weet niet of dat de bedoeling is haha. De andere test zijn echt hetzelfde opgedroogd. Hooguit verschillen 1 en 3 nog iets.
Kan me jouw onzekerheid ook goed voorstellen hoor! Alleen zaten er bij mij 2 hele dagen tussen met beide de eerste ochtendurine.. En hcg verdubbeld pas met 2 dagen dus dat is nog te verklaren. Oh en gefeliciteerd!
Die Kruitvattesten zijn echt niet meer wat ze ooit geweest zijn. Eerder altijd knallers en bij mijn laatste zwangerschap liep hij echt heel langzaam op.
Ik heb ze nog eens allemaal gewassen en nu is het wel duidelijk.. En nu stop ik echt met mezelf gek maken! *zoekt uit-knop* Bedankt! En inderdaad jammer dat KV niet meer zoals ' vroeger' is..
prachtige testen! Nu moet jij stoppen met je zorgen te maken en beginnen met te genieten! Gefeliciteerd!