Ik doe net met mijn domme hoofd een test, omdat ik zo misselijk ben sinds vandaag. Ik had 4 mei mijn gebruikelijke eisprongpijn. Binnen een minuut de eerste foto, na 5 minuten de 2e foto? Hoe kan dit nou? Zou er iets mis zijn? Mola of zo? Mijn hart zit in mijn keel. Legde hem echt weg in de wetenschap dat ie wit zou zijn, of met het bekende slechte kv streepje…
Wel slechte uploads trouwens, streepje is echt roze. Vanavond nog eens testen en als die andere ook positief is, ga ik morgenvroeg de huisarts maar even bellen.
Heb je ook ovulatietesten gedaan? Zou het op 4 mei geen pijn kunnen zijn geweest van innesteling ofzo?
Ik begin steeds meer te twijfelen aan alles. Het was 4 mei alleen pas cyclusdag 13. Nu heb ik bij mijn jongste wel een innesteling gehad op 4dpo, maar een ei op 9 dpo is wel erg vroeg toch? Gisteren in de avond had ik wat steekjes in mijn baarmoeder, vanmorgen werd ik wakker met een typische misselijkheid. Vandaar ook dat idioot vroege testen. Ovu testen kwamen pas op 3 mei binnen. Knalden toen al niet meer, dus had mijn piek gemist. Ze liepen daarna ook af, maar vandaag was hij ineens weer iets donkerder. Jemig wat een stress dit. Ik doe gewoon straks nog een test en heb al dipsticks besteld om vanaf morgen dan toch maar mee door te testen (mocht die andere straks ook positief zijn). Zo idioot dit. In een ander topic vroeg ik de dames me bij te staan deze maand met niet te vroeg testen, wat doe ik vandaag op (naar ik denk) 4DPO? Juist…
Zou hij niet reageren op je eisprong nu? Omdat die testjes nu ook weer oplopen? Ik heb nog nooit vals getest met deze testen, dus ik ben erg benieuwd!
Ik heb 1x gehad dat deze op mijn ei reageerde, maar toen kwam er echt een twijfelstreepje na 4 minuten. Deze streep was er echt direct, zo gek.
De andere test had ook een wat lichter streepje. Niet zo gek, want mega lichte urine (had ook kunnen wachten natuurlijk). Goed, nog niets wijzer. Ik krijg morgen in de namiddag andere testen binnen. Probeer het daarmee ook nog een keer. Krijg ik weer een streepje, dan even naar de huisarts. Zijn die negatief, dan weet ik nu echt zeker dat ik nooit meer kv2v5 ga kopen
3-4 dpo een positieve yest is echt onmogelijk. Dus of ze reageren op hcg, maar je bent veel verder in je dpo. Of ze zijn vals Of ze reageren op een lh piek en je ei komt dus nog.
Ik merk aan heel mijn lijf dat mijn ei geweest is, dus ik gok zomaar dat ze vals zijn. Lijkt me zo sterk dat mijn ei zoveel vroeger was. We gaan het zien .
Ja klopt, maar daarna voor de zekerheid nog eens getest; negatief. Mijn hartslag is gewoon normaal, geen stijging of zo.
Oh, stijgt je hartslag daar meer/sneller door? Is dat bij een mola ook zo? Ik probeer heel koeltjes te blijven, maar heb serieus nog nooit op deze manier een streep gekregen op de kv zonder zwangerschap. Morgen zal ik het weten of ze (voor nu) vals waren, ga daar vanuit. Maar toch nog wel spannend.
Bij een zwangerschap blijft je hartslag iig wat hoger, ik heb zelf de aanname gemaakt dat bij elke vorm van hcg zo is. Mocht je morgen wel weer positief testen zou ik iig alert blijven.
Ja, zal ik doen. Ben benieuwd wat morgen me brengt. Hoop inmiddels dat hij gewoon negatief is en natuurlijk eventueel ergens volgende week wel positief
Ik heb vaak ook wel pijn na m'n eisprong (dat weet ik omdat t na iui is). Wellicht is dat het? Dat je echt een vroeg ei hebt? Of dat je menstruatie geen menstruatie was.. Ben benieuwd naar je test morgen.
Ook ik heb vaak napijn van de eisprong, waardoor ik twijfel of mijn ei gesprongen is, maar door tempen weet ik het dan zeker. Dus wie weet is je ei toch eerder gesprongen. Ben benieuwd naar je volgende test!