4DPO, positieve test, whut?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaIV, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik doe net met mijn domme hoofd een test, omdat ik zo misselijk ben sinds vandaag. Ik had 4 mei mijn gebruikelijke eisprongpijn.

Binnen een minuut de eerste foto, na 5 minuten de 2e foto? Hoe kan dit nou? Zou er iets mis zijn? Mola of zo? Mijn hart zit in mijn keel. Legde hem echt weg in de wetenschap dat ie wit zou zijn, of met het bekende slechte kv streepje…

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Wel slechte uploads trouwens, streepje is echt roze. Vanavond nog eens testen en als die andere ook positief is, ga ik morgenvroeg de huisarts maar even bellen.

3. Dubbellikker

1 mei 2023
    74
    88
    18
    Vrouw
    Heb je ook ovulatietesten gedaan? Zou het op 4 mei geen pijn kunnen zijn geweest van innesteling ofzo?

MamaIV vindt dit leuk.
  4. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik begin steeds meer te twijfelen aan alles. Het was 4 mei alleen pas cyclusdag 13. Nu heb ik bij mijn jongste wel een innesteling gehad op 4dpo, maar een ei op 9 dpo is wel erg vroeg toch? Gisteren in de avond had ik wat steekjes in mijn baarmoeder, vanmorgen werd ik wakker met een typische misselijkheid. Vandaar ook dat idioot vroege testen. Ovu testen kwamen pas op 3 mei binnen. Knalden toen al niet meer, dus had mijn piek gemist. Ze liepen daarna ook af, maar vandaag was hij ineens weer iets donkerder. Jemig wat een stress dit.

Ik doe gewoon straks nog een test en heb al dipsticks besteld om vanaf morgen dan toch maar mee door te testen (mocht die andere straks ook positief zijn).

Zo idioot dit. In een ander topic vroeg ik de dames me bij te staan deze maand met niet te vroeg testen, wat doe ik vandaag op (naar ik denk) 4DPO? Juist:oops:

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.469
    8.617
    113
    Vrouw
    Zou hij niet reageren op je eisprong nu? Omdat die testjes nu ook weer oplopen? Ik heb nog nooit vals getest met deze testen, dus ik ben erg benieuwd!

MamaIV vindt dit leuk.
  6. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik heb 1x gehad dat deze op mijn ei reageerde, maar toen kwam er echt een twijfelstreepje na 4 minuten. Deze streep was er echt direct, zo gek.

7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    De kruidvattesten doen wel vaker gek. Ik ben benieuwd wat een andere test nog zegt vandaag.

MamaIV en Suzi98 vinden dit leuk.
  8. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    De andere test had ook een wat lichter streepje. Niet zo gek, want mega lichte urine (had ook kunnen wachten natuurlijk:confused:). Goed, nog niets wijzer. Ik krijg morgen in de namiddag andere testen binnen. Probeer het daarmee ook nog een keer. Krijg ik weer een streepje, dan even naar de huisarts. Zijn die negatief, dan weet ik nu echt zeker dat ik nooit meer kv2v5 ga kopen:D

Ikwilzwangerworden vindt dit leuk.
  9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    3-4 dpo een positieve yest is echt onmogelijk.
    Dus of ze reageren op hcg, maar je bent veel verder in je dpo.
    Of ze zijn vals
    Of ze reageren op een lh piek en je ei komt dus nog.

Suzi98, MamaIV en Dubbellikker vinden dit leuk.
  10. Dubbellikker

1 mei 2023
    74
    88
    18
    Vrouw
    Ja dit inderdaad. Hopelijk heb je gauw duidelijkheid MamaIV.

MamaIV vindt dit leuk.
  11. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ik merk aan heel mijn lijf dat mijn ei geweest is, dus ik gok zomaar dat ze vals zijn. Lijkt me zo sterk dat mijn ei zoveel vroeger was. We gaan het zien :).

12. Shash

Shash Actief lid

22 jan 2023
    422
    302
    63
    Vrouw
    Ohh huh wat bijzonder !’ Ben benieuwd wat ie morgen doet!! Succes

13. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Je had ook een lichte menstruatie toch? Hoe is je rusthartslag nu?

14. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ja klopt, maar daarna voor de zekerheid nog eens getest; negatief. Mijn hartslag is gewoon normaal, geen stijging of zo.

JupitR vindt dit leuk.
  15. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Oké, geen zorgen voor enge dingen als een bbz dan gelukkig!

16. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Oh, stijgt je hartslag daar meer/sneller door? Is dat bij een mola ook zo? Ik probeer heel koeltjes te blijven, maar heb serieus nog nooit op deze manier een streep gekregen op de kv zonder zwangerschap. Morgen zal ik het weten of ze (voor nu) vals waren, ga daar vanuit. Maar toch nog wel spannend.

17. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Bij een zwangerschap blijft je hartslag iig wat hoger, ik heb zelf de aanname gemaakt dat bij elke vorm van hcg zo is. Mocht je morgen wel weer positief testen zou ik iig alert blijven.

18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Ja, zal ik doen. Ben benieuwd wat morgen me brengt. Hoop inmiddels dat hij gewoon negatief is en natuurlijk eventueel ergens volgende week wel positief :)

JupitR vindt dit leuk.
  19. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

27 mrt 2019
    2.376
    2.264
    113
    Vrouw
    Ik heb vaak ook wel pijn na m'n eisprong (dat weet ik omdat t na iui is). Wellicht is dat het? Dat je echt een vroeg ei hebt? Of dat je menstruatie geen menstruatie was.. Ben benieuwd naar je test morgen.

MamaIV vindt dit leuk.
  20. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ook ik heb vaak napijn van de eisprong, waardoor ik twijfel of mijn ei gesprongen is, maar door tempen weet ik het dan zeker. Dus wie weet is je ei toch eerder gesprongen. Ben benieuwd naar je volgende test!

MamaIV vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina