4e bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by Caruli, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.

Wie is er hier ook van een 4e kindje bevallen?
    Hoe begon de bevalling en met hoeveel weken?

Heb altijd het idee dat het dan vroeger komt omdat het lichaam al weet wat er moet gebeuren... Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Niemand die zijn ervaring wil delen?:)

3. Neomi

Neomi Actief lid

Dec 11, 2010
    119
    0
    0
    Jaaa mijn 4de kindje is nu 3 maandjes jong... heb een super bevalling gehad!!! 23.30 begonnen de weeen waren makkelijk te doen:D:D en om 01.03 is ze geboren... anderhalf uur!!! als ik 20 weeen heb gehad is het veel:D:D het was een makkie!!!

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow das inderdaad snel zeg. Hoever was je in de zwangerschap? Kwam ze eerder of later dan de andere kids?

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb er zelf 'maar' 2, maar de ervaring van m'n moeder kan ik misschien wel delen.
    Haar 4e is het langst blijven zitten van allemaal, die is voorbij de 42 weken gegaan. Termijnberekeningen waren toen natuurlijk wat minder nauwkeurig dan nu (geen echo's of zo), maar de baby was ook duidelijk héél erg voldragen toen ze eindelijk kwam (zwaargewicht, minder vruchtwater).

Over de bevalling weet ik niets, dat heeft ze er nooit zo bij verteld. Maar wel dat m'n moeder het zo ongelooflijk zat was op het eind...

Share This Page