Ja nog even en dan zit ik weer op de wachtbank! Ja geduld moeten we zeker hebben. Maar het is mooi weer, zonnig en een mooie dag ik ben nu uitermate vrolijk! Voor jou nog een weekje en dan ook weer wachtbank! En Rietje? Al iets van een nadere menstruatie? Nena, inderdaad, doen waar jullie je goed bij voelen!! Het is al rollercoaster genoeg!
Hoe is het gegaan pandavlieger? Het weer was in ieder geval goed! Rembell, fijn dat je weet dat je eventueel met ivf kan beginnen, dat is ook niet altijd zeker. Maar voor nu gaan we er vanuit dat het helemaal niet nodig is. M'n menstruatie lijkt nog steeds erg ver weg. Het begint nu wel heel lang te duren Of zou ik een van degene zijn die spontaan tussen de behandelingen in zwanger is geworden
ik kom weer eens buurten hier. ja is het weer gebeurd panda vliegen? hoop dat het deze keer gaat gebeuren. goh rietje? hoe ver ben je verwijderd van je NOD? ik zit zelf op dit moment 8 dgn na iui.. ben de vieze utro bollen aan het duwen de hele dag. vieze smurrie burrie vind ik het..
Spannend Pantertje, nog maar en paar dagen wachten. Ik heb geen idee wanneer m'n nod is. De vorige keer kreeg ik een bloeding als reactie op het stoppen met de hormonen. Dat was dus geen echte menstruatie. Ik kon me me niet inhouden en heb vanochtend een test gedaan aangezien ik nog steeds niet ongi ben geworden, maar helaas. Ah ja, wie weet was het nog te vroeg, maar ik ga er niet vanuit. Ik slik al bijna 9 jaar geen pil meer dus ik denk niet dat het nu wel ineens vanzelf lukt. Maar dromen mag toch?! 😁
Ja dromen mag zeker maar jezelf in bescherming nemen herken ik erg. Anders is de teleurstelling zo groot elke keer. Maar toch: je zal niet de eerste zijn haha waar t dan ineens spontaan gebeurd. Ik ga nu gewoon al naar bed op za avond. Ben echt kapot. Zo moe... Zou dit nou van de utrogestran komen? Is wel n bijwerking dacht ik ..
Bij een vriendin is het ook gebeurt. Ze had even en pauze ingelast tussen de behandelingen n is toen spontaan zanger geworden. Het kan dus echt. Maar je hebt gelijk, je moet jezelf echt in bescherming houden. Geen idee of dat een bijwerking kan zijn van de utrogestan, Maar het is wel een zwangerschapskwaal, dus wie weet...
Dromen doet leven Rietje! Pantertje, utrogestan kan inderdaad de bijwerking vermoeidheid hebben. Zo zijn er heel veel symptomen van utrogestan die op die van een zwangerschap lijken. Het is dus wel beetje tricky. Ik gooide alles o de utrogestan ipv mogelijke zwangerschap. Misschien meer uit zelf bescherming maar het kan natuurlijk allebei!
Hebben jullie ook hoofdpijn van utrogestran ? Heb sinds twee dgn veel hoofdpijn en ben echt super onrustig.... Kan geen moment stil zitten en s nachts zweet ik heel erg... Zal toch blij Zijn als ik over n paar dagen mag stoppen met dit spul .. Moeten jullie t ook tot 13 dgn na IUI nemen?
Hi Pantertje, ik had niet heel veel bijwerkingen, wel heel moe maar geen hoofdpijn of zweten snachts maar kan er wel bijhoren. Spannend hoor! Ik moet altijd de utrogestan blijven inbrengen tm nod en pas stoppen na de bloedtest. Als dan blijkt dat ik niet zwanger ben direct stoppen. Ik zou gewoon doorgaan tot dat je weet of je zwanger bent of niet. Ik hoop zo dat het raak is voor jou! Wanneer is jouw nod?
O dus je moet net iets langer doorgaan dus.. Wel veel bijwerkingen he.. Mijn nod is aankomende donderdag: 19 maart. Denk zelf realistisch gezien dat t allemaal vd utrogestran komt hoor aangezien sperma opbrengst 100.000 was. Kans is er maar realistisch inschatten kan ik wel 😉
Ik heb wel keer verhaal gelezen van iemand die ook zwanger was geworden ondanks "laag" aantal sperma opbrengst, dus alles kan!! Wil je geen valse hoop geven hoor maar ook zeker niet bij je wegnemen, donderdag zullen we het weten! Ik hoop het in ieder geval voor jou.
Thanks , ik hou hoop. Ik heb hoofdpijn, ben heel moe en heb keelpijn en ben verkouden. Dit had ik ook met eerste zw schap. Maar het kan ook allemaal van de utrogestran komen.. We wachten het af..
spannend pantertje! nog een paar dagen en dan weet je het!! ik duim voor je!! hoe is het bij jou rietje? en rembell, morgen weer voor de echo?
Yep morgen weer voor echo... Ben benieuwd of er een paar mooie follikels te zien zijn. Erg vreemd maar had vandaag weer helderrood bloedverlies. Wellicht door hormonen dat lichaam van slag is? Of door endo? Hebben jullie hier wel is last van gehad? Ik zal het morgen ook wel even aangeven in zh. Voor jou nog 10 dagen he Pandavliegen, dit is nog de "makkelijke" week
jaaa dit is nog de makkelijk week Voel van alles, maar weet nu zeker dat het nog niks is heb er wel een goed gevoel over! Dit gaat hem gewoon worden! Heb ook een druk weekend in de planning, dus hopelijk vliegen de dagen voorbij tot volgende week! Oh rembell, he bah dat bloedverlies! Denk dat het best door hormonen kan komen, maar zou het wel ff aankaarten morgen.
Pantertje, wat spannend. Vooral nu je je lichaam echt niet meer kan vertrouwen. Moed blijven houden is altijd goed, alleen is het ook goed om te relativeren. Zo is de pijn iets minder mocht het niet raak zijn. Rembell, erg raar dat bloedverlies. Ik heb hier totaal geen ervaring mee. Het zou een reactie kunnen zijn op de medicijnen. Je kan het het beste in het ziekenhuis aankaarten. Pandavlieger, heel goed dat je zo'n goed gevoel hebt. Oh de tijd vliegt zo voorbij bij jou met alles wat je in het verschiet hebt. Het scheelt wel als je week zo snel voorbij is. Ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ik ben wel sinds een paar dagen vreselijk moe, zo erg dat ik echt op instorten sta. Ik ga er maar vanuit dat dit komt door alle drukte van de laatste tijd. Aan de hormonen kan het niet liggen, die heb ik al een maand niet gehad. Mocht ik volgende week nog niet ongi zijn geworden dan bel ik het ziekenhuis weer op. Eerst dit weekend de eerste verjaardag van m'n dochter vieren
Hallo meiden nou het word spannend allemaal Ik zelf zit nu op dag 6 van de iui dus ik zit ook nog op de wachtbank Maar volgende week woensdag weet ik het ja ik heb in het begin helemaal niks gevoelt eigenlijk maar sinds vandaag wat steekjes en krampjes het gevoel of je je eisprong krijgt maar ga me niks deze keer in mijn hoofd halen Mijn man die heeft er een heel goed gevoel over deze keer bij zegt allemaal let maar op volgens mij zit het nu goed pfff dan word je wel onzeker hoor als je man zo zeker is Maar ik weet het niet dus dat de dagen maar snel gaan Liefsss