Nena, hartstikke goed dat jullie positief zijn! Hopelijk is het raak voor jullie en zijn jullie in blijde verwachting Rietje, hoop ook voor jou snel meer duidelijkheid maar inderdaad is maar genieten van jullie kleine meid! Pandavliegen! Wat spannend ook weer voor jou! Dit gaat hem worden he Vanmorgen echo gehad en er waren 2 follikels van 13 mm en 1 van 15 mm. Er was ook nog een groter iets aanwezig...ze weten niet helemaal zeker of het een follikel is, of al een gesprongen follikel of een cyste. Ik heb bloed moeten prikken en vanmiddag hoor ik daar de uitslag van, even afhankelijk daarvan weet ik de vervolg procedure. Alles is natuurlijk prima behalve dan dat de eisprong al geweest zou zijn Dus laten we hopen van niet!
Hopelijk is je eisprong nog niet geweest rembell!! Anders heb je 2 mooie eitjes klaar liggen! Wanneer weet je de uitslag?
Rembell, hopelijk is je eisprong nog niet geweest. In dat geval heb je 3 hele mooie follikels en maak je deze maand een hele goed kans Wanneer hoor je wat meer? Nena, wat goed dat jullie zo positief zijn. Probeer niet naar je lichaam te luisteren, die kan je voor de gek houden, maar blijf positief
Zo het zh inmiddels gesproken en gelukkig is mijn eisprong nog niet geweest maar is het ook een mooie follikel van 18mm Dus 4 follikels in totaal, 2 van 13 mm, 1 van 15 mm en 1 van 18 mm. Dat moet hem toch gaan worden zou je denken Vandaag om 16:30 uur moet ik de ovitrelle toedienen en donderdag 09:30 heb ik IUI 5. Dus ik race zo naar huis Gaat snel zo allemaal! Maar in ieder geval positief dus!
rembell: wow 4 follikels! wat n top score. dat is toch t maximum. 5 doen ze meestal niet meer toch? wat fijn !!! spannend ! ik heb morgen een overleg in het ziekenhuis. voor evaluatie iui en bespreking of we na deze 5e IUI meteen doorgaan voor IVF.. ik heb natuurlijk endo dat elke maand verergert dus vandaar dat ik er waarschijnlijk voor in aanmerking kom... ik hoor het morgen wat ze gaan voorstellen.. ik vind het erg spannend ...
Als ze boven de 14 mm waren die van 13 mm dan had het waarschijnlijk niet doorgegaan. Maar zegt nog niks, heb keer eerder 3 grote follikels gehad en helaas Maar ik hoop het natuurlijk wel dat het dit keer gewoon raak is Hoe is het met jou Pantertje? Wanneer mag je voor zwangerschapstest gaan? Dat is toevallig zeg, wij waren vorige week voor een evaliatiegesprek (ook ivm endo). Wij hebben besloten om 6 x iui te doen, dus nog 1 hierna indien van toepassing en daarna de molen van IVF in. Hopelijk hoef dat helemaal niet! En ik hoop voor jou dat het gesprek achteraf niet noodzakelijk bleek
Oh Top rembell! Loop je precies een week verschoven met mij Maart wordt gewoon de zwangere maand! Wij hebben als deze ronde niet lukt, ook met de volgende IUI een evaluatie over hoe nu verder.. dus ik duim heel hard dat het nu wel lukt!! Bij jou al nieuws Rietje? zou je niet eens je gyn bellen? Misschien met een echo ze wat duidelijkheid kunnen geven? Pantertje en Neno, nog een paar dagen wachten!
Wat een geweldig nieuws Rembell! Die grootste 2 gaan zeker springen. Wat zit er trouwens veel tijd tussen de ovitrell en de iui. Bij ons zh is het 36 uur. Wel irritant want je moet daardoor 's avonds laat zetten. Pantertje, groot gelijk als je voor ivf kiest aangezien de endo steeds erger wordt. Hopelijk is het helemaal niet nodig. Pandavlieger, ik duim me je mee! Ik hoop dat je gelijk krijgt en maart een goede maand is om zwanger te worden. Ik ga volgend week de gyn bellen als ik nog niet ongi ben geworden. Ik wil me nu eerst voorbereiden op de eerste verjaardag van ons prinsesje die dit weekend is. Daarnaast zit ik ook nog maar op dag 24 van m'n cyclus (als dit tenminste een echte cyclus is) Het klinkt misschien gek maar op 1 of andere manier weet ik bijna zeker dat ik nu al zwanger ben. Naast een heel sterk gevoel heb ik veel van dezelfde kwaaltjes die ik ook bij m'n vorige zwangerschap had. Misschien dat ik het helemaal mis heb maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Het zou wel een stunt zijn. Het duurde 8 jaar voor we onze dochter kregen en nu ineens spontaan zwanger? Zou het door de tarwekiemolie komen?
Dat ga ik ook zeker doen als ik over een paar dagen nog niet ongi ben geworden. Ik durf nooit snel te testen.
Rietje!! dit zou toch wat zijn... dat zou toch geweldig zijn, ik snap dat je nog even wacht hoor met testen. Van welk jaar is jullie dochtertje trouwens? Rembell: dan lopen we echt gelijk ja. ik verwacht eigenlijk dat ze morgen nog wel de 6e poging voorstellen en dan IVF. Vooral ook omdat deze nr 5 een slechte poging was. misschien dat ik dat nog doe. en dan daarna door voor IVF. ik wacht het gesprek even af..
Wow Rietje, dat zou zo bijzonder zijn! Ik hoop het zo voor je Inderdaad Pandavliegen, dan mag jij eerst het goede nieuws van een zwangerschap mededelen en ik een week later Spannend allemaal weer! Rietje succes met het geprek, kies vooral voor hetgeen waar jullie je goed bij voelen. Onze arts gaf aan dat we vooral op ons gevoel moeten afgaan en natuurlijk rekening houden met de pijnen. Omdat het op zich wel te doen is willen wij toch alle 6 pogingen gebruiken, daarna door met stap 2 IVF.
Het gevoel wordt met de dag sterker, dus wie weet! Mijn dochter komt uit 2014, ze wordt dus nu 1 jaar Pantertje, hoe gaat het bij jou? Al gespannen voor morgen? Of wacht je ook nog even met testen? Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt. Als Pandavlieger en Rembell daarna ook nog eens met goed nieuws komen dan zou dat helemaal geweldig zijn.
oh ze wordt 1 jr! das nog lekker jong. dat zou toch wat zijn, eerst zoveel jaren werk en nu binnen een jaar zwanger. nou ik gun het je hoor !! nou ik ben naar t evaluatie gesprek geweest. Ik krijg in April mijn IVF. omdat t erg druk is met ivf mensen de komende maand, heeft ze mijn intake ook gelijk vandaag gedaan ) fijn. er kwam wel veel op me af. wat n berg medicijnen. het OLVG doet de punctie en het AMC de terugplaatsing... Mijn vriend gaat in april een weekje op vakantie , dus we moeten even afwachten hoe of wat qua timing. het kan zijn dat ik iets langer aan de pil moet om die vakantie van hem te overbruggen.. zal je net zien he... en ohja.. we gaan kijken hoe ivf gaat, en ik mag eventueel altijd terug naar IUI.. fijne gedachte..
oh en met t testen van morgen ben ik eigenlijk niet zo erg bezig.. ik wacht rustig af of ik ongesteld word. door mijn situatie met deze IUI, ga ik geen zwangerschapstest doen.. Ja tenzij ik op n gegeven moment een week overloop haha.. dan wel..
Hey allemaal wat spannend zeg Rietje ik hoop het ook echt voor je dat het raak is Ga ik zeker voor je duimen ik hoop dat jullie gelijk krijgen dat maart de zwangere maand is ha ha ik moet nog een week wachten wie krijgt het nu als eerste te horen dan spannend zeg pff
Wa fijn dat je al zo snel kan starten pantertje. Je hoort valk genoeg dat het maanden wachten is. Inderdaad ook erg fijn dat je altijd terug kan na iui. Hierdoor is het geen laatste strohalm. Ik snap dat je niet zo snel wil testen, dat heb ik ook. Het ziet er nu in ieder geval nog goed uit, dus wie weet..
Hey rietje Ik zit nu op dag 20 mij cyclus is altijd 28 dagen Volgende week woensdag de 25 hoor ik de uitslag Ik heb altijd een hele snel eisprong dag 8 of 9 maar meestal dag 10 Dus moet er altijd vlug bij zijn dus nog een week pff