4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag woensdag smorgens bloedprikken
    Dus word spannend

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames Omg Omg kan het niet geloven 3 testen gedaan 3 positief

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wow Nena gefeliciteerd !!!!!!! yes eindelijk goed nieuws in de groep!!! wow wat fijn... hoe lang zijn jullie nou bezig geweest totaal?

Rembel: ik weet niet wat lucrin is. ik moet wel aan de pil mycrogynon. daar moet ik vandaag mee beginnen. Die pil brengt ook rust in de tent, want ik ga niet meer bloeden en endo breidt zich niet uit. ik zou eigenlijk rond 25 april de punctie krijgen, maar mijn man is dan op vakantie (ongelofelijk), dus we hebben besloten dat ik nu een aantal weken langer aan de pil ga, om de vakantie te overbruggen zodat we de punctie de eerste week van mei ongeveer gaan krijgen.

4. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow gefeliciteerd Nena!!!:) Wat super voor jullie! Jullie zullen vast een gat in de lucht hebben gesprongen! Ik wens je een hele fijne zwangerschap! :)

Pantertje, ik weet ook niet wat Lucrin is:) Een hormoon dat alles plat legt, hetzelfde als mycrogynon denk. Ik heb voordat ik gestopt was met de pil 5 jaar lang aan de mycrogynon gezeten en dat werkt uitstekend voor mij.
    Ik snap dat het even balen is dat je in april geen ivf kan starten, maar alles loopt zoals het lopen moet. Je lichaam even rust geven kan denk geen kwaad.... Ik moet 3 maanden die rust aan het lichaam geven voordat ik met IVF kan starten maar misschien heeft dat ook met de ernst van de endo te maken? Geen idee. Het proces is in ieder geval in gang gezet voor jullie en het gaat gewoon raak zijn met IVF!!! :)

5. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, hoe is het met jou?

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow Nena wat n geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk heb je en hoe fijne zwangerschap en kan je er echt van genieten.

Pantertje, misschien is het inderdaad beter voor je lichaam dat je iets langer wacht. Je weet in ieder geval dat je zo kan beginnen met ivf.

Rembell en pandavlieger, hoe is het verder moet jullie?

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Er zat nog wel een cyste maar ik mag toch beginnen met een nieuwe ronde :) ik krijg nu ook utrogestan voor na de iui. 3 keer per dag 2 bolletjes is best veel, of lijkt dat zo?
    Overigens was m'n baarmoederslijmvlies nog extreem dik, het kan dus zijn dat ik toch een mk heb gehad. Niet te veel over nadenken, en maar hopen dat het nu gaat lukken.

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je dames voor jullie felicitaties
    Ik kan het eigenlijk nog niet geloven
    In 12 jaar is het eigelijk nooit raak geweest en dan nu zo'n anderhalf jaar weer opgepakt en mijn droom is uitgekomen
    Ik kan het nog echt niet bevatten dus nu hopen dat alles goed gaat en ga ook echt genieten
    Ik hoop dat het bij jullie ook gaat lukken meiden zal ook met jullie echt mee duimen

Liefsss

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gefeliciteerd nena!

Hier vanmorgen helaas roze verlies. Nu niks maar wachten wanneer het doorzet. :(

Rietje, Oh bah meid, niet teveel over nadenken inderdaad :( moet je dan niet wachten tot evt HCG uit je bloed is voor je verder mag?

Rembell, nog een weekje wachten?

Heb het een beetje druk :) dus kan wat minder forummen ;)

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ah ne hè pandavlieger. Hopelijk zet het niet door, maar meestal is dit geen goed teken.

De gyn kon het niet met zekerheid zeggen en aangezien ze zelf niet over een bloedonderzoek begin heb ik wijselijk m'n mond gehouden. Ik wilde niet nog een maand wachten.

10. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, fijn dat je weer met een nieuwe ronde mag starten. Het verschilt inderdaad voor iedereen hoeveel utrogestan, maar ik lees wel vaker dames die 3 x 2 balletjes moeten nemen. Zou me daar geen zorgen om maken!

Pandavliegen, even kl*t* weer he wanneer het niet gelukt is. Pfff waar halen we soms de energie vandaan om weer door te gaan;) Toch onze wilskracht om een lief klein babytje vast te houden uiteindelijk en het gaat ons allemaal lukken! De vraag is alleen wanneer:) Poging 6 meis, kom op! Ga er weer voor!

Ik voel mij verder prima, niet anders als anders, duurt nog ruim een week voordat ik mag testen dus kan er ook niet veel over zeggen nu. En als het niet gelukt is, nog 1 x iui en dan met IVF verder. Spannend dus:)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oh pandavliegen... Kl*te weer . Knuffel en veel sterkte en energie om weer door te gaan met de volgende poging.

Succes met de volgende ronde rietje!

Wow Nena das n hele tijd, 12 jaar. Geniet geniet!!

Ik ga zo direct bellen voor mijn ivf schema .

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    IUI 6 gaat hem echt worden hoor! 2x 3x is scheepsrecht! Dubbel geluk!!

Spannend pantertje, IVF! Wij gaan bij de aankomende IUI praten over hoe nu verder.

Rietje, snap dat je niet nog langer wilde wachten! Al weer beginnen met spuiten?

Rembell, nog een weekje wachten! Heb je veel afleiding staan?

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Haha fijn dat je zo optimistisch bent pandavlieger. We gaan nederdaal voor het dubbele geluk :)
    Ik ben nu alweer 3 dagen aan het spuiten. Dinsdag mag ik weer naar de gyn. Hopelijk groeien er dan een paar mooie follikels!

Rembell, ik ben benieuwd hoe ik straks op m'n werk die utrogestan in moet brengen. En dan zo zonder dat iemand ziet wat ik meeneem naar de wc. Dat wordt nog een hele uitdaging.

14. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pandavliegen! Thats the spirit:) Wanneer is je echo?
    Ik heb redelijk druk weekend voor de boeg dus dat is fijn:)

Rietje maak je geen zorgen voor op het werk. Alleen jij bent er mee bezig en niemand anders dus voor je gevoel ziet iedereen het maar dat is echt niet zo. Ik klik het balletje er al uit en neem het in de hand mee. Het balletje is zo klein dus niemand die het ziet. Je kan natuurlijk ook een klein etuitje meenemen naar het toilet, niemand zal vragen wat er in zit;)

Succes weer deze ronde dames! Ik ga weer hopen voor ons allemaal!

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Zo in de hand meenemen is inderdaad een goed idee. Ik zag mezelf al door de gangen heen lopen met een pakje medicijnen in de hand. Rembell had jij er ook van die inbrenghulsen bij gekregen? Het lijkt mij helemaal niet prettig om die dingen te gebruiken. Heeft een van jullie hier ervaring mee?

16. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee hoor, ik breng het niet met inbrenghulsel in, niet meegekregen ook. Lijkt mij helemaal niks. Maar goed ieder voor zich. Gewoon goed handen wassen daarna:) Niks vies aan hoor;)

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    haha.. net een tampon dus :) Ik was ook niet van plan om die dingen te gebruiken, lijkt me totaal niet handig. De bolletjes zullen er bij mij natuurlijk continu afvallen, dus dat wordt niks :)

18. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihihi;)

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ik had ook geen inbrenghuls erbij. Gewoon handen wassen daarna en tip : veel inleg kruisjes mee in de tas.. Man ik vond t toch vies..
    Maar alles v h goeie doel he !

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mij doen we allemaal al genoeg voor dit doel :D
    Oh ja natuurlijk, alles wat daar ingaat moet er ook wee uit. Goed dat je het zegt pantertje. Ik zal maandverband/inlegkruisjes in gaan slaan haha

Deel Deze Pagina