Balen Rembell. Het was een mooi paaskadotje geweest. Hopelijk is nr 6 wel je getal. Fijn paasweekend!
ahh balen Rembell bah!!! Rietje, oh meid, jij had vandaag IUI?! Helemaal vergeten! Top score! Nu een snelle zwemmer en go fot it!! Hier verwacht ik volgende week weer mijn IUI hopelijk donderdag Ga maandag of zondag weer beginnen met LH testen.
Haha, je kan niet alles onthoud! De testen komen er dus weer aan. Hopelijk heb je gelijk met donderdag. Allemaal fijne paasdagen!
Hi dames, spannend weer Rietje! De wachtweken zijn al weer begonnen voor jou, wat vliegt de tijd! Pandavliegen, ik loop weer een weekje achter op jou. Gister zh geweest en al weer begonnen met Gonal F. Aankomende zondag weer naar zh voor echo dus zitten al weer middenin IUI 6 (onze laatste). Wel fijn dat het zo snel gaat allemaal Laten we hopen dat het voor ons alledrie raak is! Dat zou wat zijn
Fijn Rembell dat je weer bent begonnen. Wat zou het geweldig zijn als het nu raak is en daarmee ivf niet nodig is, voor niemand van ons. Pandavlieger, zit je al bijna bij je eisprong? Ik heb nu voor het eerst utrogestan, maar heb er nog weinig last van, alleen af en toe misselijk. Hopelijk blijf dat zo
Fijn Rietje! Ik had er ook niet veel last van behalve moe zijn dus die balletjes zijn zo erg nog niet Ik heb een gevoel dat dit hem gaat worden voor jou! Ik had gisteravond zelf even een inzinking, en zag het allemaal negatief. Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat ook IUI 6 niet gaat lukken en ik het dan voor 3 maanden los moet laten om dan aan de lucrin te gaan. Ik weet dat dat het beste is voor mijn lichaam, even alles tot rust te laten komen maar het liefst wil ik gewoon door. Ook hier geldt blijkbaar..Geduld is een schone zaak. Kon het maar zo zijn dat iemand in mijn oor fluisterde dat het allemaal goed komt en dat het ook echt een dag gaat lukken...dat zou zooooo fijn zijn Tot die tijd moeten wij dames sterk zijn en er in blijven geloven
oh dus vermoeidheid kan daar ook door komen? Ik dacht dat het door de drukte van de laatste tijd kwam, maar dat zou ook de balletjes kunnen zijn. Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat het nu raak is. Het klinkt misschien stom, maar ik wil graag dat het leeftijdsverschil tussen m'n dochter en een 2de kindje niet te groot is. Ik had altijd 1,5 jaar leeftijdsverschil in m'n hoofd, maar dat gaan we niet meer halen. Hopelijk wordt het max 2 jaar. Daarnaast had ik al even gerekend, het zou betekenen dat ik dan 25 december uitgerekend zou zijn als het nu raak is. En dan ook nog eens verwerkt op goede vrijdag. Een wonderkindje die met kerst wordt geboren is toch prachtig Wat naar dat je een inkzinking had. Wel heel begrijpelijk, maar het is toch niet leuk. Hopelijk verdwijnd dat negatieve gevoel snel weer. Het klinkt altijd zo leuk dat het goed is voor je lichaam, maar dat interessert je natuulijk niet als je zo graag iets wilt. Geduld hebben is verschikkelijk moeilijk. Als iemand bij jou wat influisterd mag hij/zij daarna bij mij langs komen Je hebt gelijk dat we er in moeten blijven geloven, maar sterk zijn hoeft niet altijd. We mogen ook wel onze zwakke momenten hebben.
he balen he rembell, zo een inzinking. Hier momenteel ook even last van. Vertrouw niet echt meer in de volgende iui, en ben er even klaar mee en mijn ovulatietest wil ook maar niet positief worden! En had van het weekend ook ineens bruin bloed verlies! schrok me een hoedje! Kwam s avonds, nadat ik s middags een uurtje in bad had gezeten, kan dat daarvan komen denken jullie? Lastig he rietje, dat je het zo plant, en dan lukt het niet. Hier ook, had verwacht op mijn 30ste moeder te zijn, en ondertussen op zijn minst zwanger van nummer 2, en aan het nadenken over nummer 3 zeg maar maar goed.. helaas hebben we het niet voor het zeggen en kunnen we alleen maar heel hard hopen!
Wat raar Pandavliegen, dat je nu bloed verliest. Ik heb nog nooit gehoord dat het door lang in bad zitten kan gebeuren, maar wie weet...! Heb je niet toevallig je eisprong gemist en was dit een innestelingsbloeding? Het kan natuurlijk ook doordat je het even gehad hebt, dat je lichaam dan ook gelijk stopt. Hopelijk kom je snel weer uit je dip en ga je er nog een keer voor. Misschien werkt anders even rust. Even niet bezig zijn met zwanger worden is ook wel heel fijn. Haha die plannen had ik ook. Ik wilde graag voor m'n 25ste m'n eerste en rond m'n 30ste alle 3. Ik had dan ook geen leuke 25ste verjaardag aangezien het nog niet was gelukt. M'n dochter is pas 5 jaar daarna geboren. Op een gegeven moment zet je dat wel op zij, maar nu ik voor een 2de bezig ben komt die planning toch weer naar voren. Voor ons eerste kindje zijn we 8 jaar bezig geweest, ik had nu toch echt wel gehoopt dat het bij een 2de een stuk sneller kan. Maar inderdaad, we hebben er niks over te zeggen!
Hoop niet dat ik mijn eisprong heb gemist! maar dat denk ik niet, heb nog niet m'n standaard, na eisprong klachten. Wel "grappig" om te horen Rietje, dat je voor de 2de toch weer die planning in je hoofd krijgt. (ik bedoel niet echt grappig dat het zo lang duurt natuurlijk! Maar meer.. ja ik hoop dan altijd dat ik leer van een ervaring en bij de volgende ervaring meer/ beter los kan laten ofzo, maar met hele andere dingen lukt me dat vaak toch al niet). Ja en je hebt wel een punt, door mijn emotionele dip wacht mijn lichaam misschien op het moment dat ik er weer klaar voor ben.. Naja, moet eerlijk zeggen, vandaag goed gesprek gehad met een vriendinnetje, en dat lucht wel flink op Vanavond vroeg naar bed, en dan kan ik er morgen hopelijk weer tegen aan! Op naar IUI-6, 2maal 3keer is scheepsrecht geluksronde!
Gelukkig da je zo'n goed gesprek hebt gehad en je er nu weer VOO wilt gaan. Wie weet dat je binnen enkele dagen een eisprong hebt. En ja, dit is en geluksronde. Nu moet het lukken Ik snap wat je bedoeld met grappig en je hebt gelijk, dat is het ook. In eerste instantie begon ik met het idee "we zien wel of n wanneer het lukt". Toen ik eenmaal weer begon me spuiten was dat nuchtere van me totaal verdwenen. Gelukkig ben ik nu wel een stuk optimistischer dan jaren geleden aangezien ik nu weet dat het kan. Wat ook wel "grappig" is, is dat ik een paar jaar gelden zei dat als me me ooit zou lukken om een kindje te krijgen ons gezin compleet zou zijn. Ik moet zeggen dat de wens voor een 2de nu net zo groot is als bij de eerste en het verdriet dat het niet lukt net zo groot is. Maar ik weet zeker dat we nog een keer gezegend zijn om een onderste te krijgen. En dat geldt ook voor jullie. Het gaat ons allemaal lukken
Goedemorgen dames, het helpt zo om jullie berichten te lezen. We hebben het allemaal af en toe zwaar, en je hebt gelijk Rietje, we hoeven niet altijd sterkt te zijn. Emoties laten gaan is soms ook fijn. Ja wat betreft die balletjes, ik was heel moe daardoor dus dat kan zeker door de utrogestan komen. Het is heel frustrerend dat moeder natuur niet altijd meewerkt en het niet zo laat gebeuren hoe wij het in ons hoofd hebben. Ik snap heel goed dat je wens voor een tweede net zo groot is als voor je eerste. Je hoeft je daar ook niet schuldig over te voelen, tenminste niet tegenover mij Het fijne voor jou is wel dat je weet dat het mogelijk is en dat geeft je extra hoop! Het zou inderdaad een wonderkindje zijn!! Een goede vrijdage/kerstkindje Behalve dat ik denk dat het dit keer raak voor je is, is het natuurlijk nu ook zo dat je dat hele voortraject al hebt gehad. Je start nu direct met IUI dus het zal geen 8 jaar duren. Pandavliegen, hoe is het met jou? Geen idee waardoor het bruinverlies kwam, misschien nog overblijfsel van menstruatie? Ons lichaam doet rare dingen soms. Ik hoop dat je deze week je eisprong hebt voor de IUI. Weet je al wat je na IUI 6 gaat doen?Best lastig om soms positief te blijven na 5 keer die teleurstelling te ervaren. Ik heb net als jij weinig vertrouwen nu maar eigenlijk is het onzin want we hebben gewoon alle kans! Er zijn ook dames die pas na een half jaar of langer op de natuurlijke manier zwanger worden en dat vergeten wij wel eens Dus ook wij moeten onze hoop houden en er in blijven geloven. Ik maak mezelf soms bang met eigen gedachtes dat het nooit zal lukken en daar wordt ik dan heel verdrietig van, maar er is nog genoeg kans en hoop ook op andere manier (IVF/ICSI). Wellicht hebben we nu een dip omdat we weten dat na IUI 6 er 1 hoofdstuk voor ons is afgesloten? Weet niet of dat bij jullie ook het geval is. Maar goed, het zonnetje schijnt, we gaan nog even met volle moed IUI 6 in! En Rietje dit is jouw 4e IUI in deze ronde? Het gaat ons lukken dames! Hoe en wanneer is nog even de vraag en hoop dat in ieder geval voor 1 van ons deze ronde Beetje warrig verhaal volgens mij zo
haha zo warrig is het niet, ik kan het prima volgen Ik ben het helemaal met je eens, het helpt zeker om de berichten te lezen. De vorige keer had ik dat niet, toen was het ook een stuk moeilijker mede doordat je je ei niet kwijt kon. Dus dank je wel Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat het nu raak is. Ik heb nooit een kerstkindje gewilt, maar nu wil ik niks liever Ik ga er overigens niet van uit dat het nu weer 8 jaar gaat duren, zolang hou ik dat niet meer vol. Dit is mijn 3de iui aangezien ik 2 keer verplicht een maand rust heb moeten houden. Laat het 3 keer scheepsrecht zijn. Met elke iui heb je even veel kans, dus het is nog steeds goed mogelijk dat het toch op deze manier lukt. Het is wel moeilijk om er vertrouwen in te houden. Je hebt gelijk dat je het probeert te relatieveren, andere vrouwen doen er ook vaak genoeg een jaar over. Dit wordt hem gewoon voor ons alle 3
ja, we moeten inderdaad vast houden dat we elke IUI evenveel kans hebben. Dus met IUI 6 net zoveel als IUI 3, en net zoveel als IUI1 !! Dat moeten we niet vergeten. en Rembell, net wat jij zegt, op de natuurlijke manier doen vrouwen er meestal ook wel een paar rondes over, een half jaar is helemaal niet vreemd! Ik heb er wel weer redelijk de moed voor. Heb op mijn werk momenteel ook echt geen leuke tijd, en dat helpt nu echt niet mee. Nog geen positieve ovulatietest, maar hij was wel donkerder, dus denk morgen wel en dan zaterdag IUI! In principe zouden we 6x IUI doen, maar weet niet of ik het gesprek ga beginnen of nog even , i.v.m. werk, een 7de aankijk
Zonnige dag vandaag dames! Dat helpt mij in ieder geval ook Ik hou van de lente/zomer, daar word ik vrolijk van Oh ja ik wist het niet meer zeker Rietje, maar nummer 3 drie dus. En voor jou 3 x scheepsrecht! En laat het dan voor Pandavliegen 2 x 3 scheepsrecht zijn Zo had ik het nog niet bekeken, met elke IUI heb je evenveel kans. Dat is natuurlijk helemaal waar. Thanks dames! Hoe is je ovulatietest vandaag Pandavliegen? Zou fijn zijn wanneer je dit weekend je IUI hebt! Ik mag zondagochtend weer naar zh voor echo. Wat vervelend dat het geen leuke tijd op het werk is, hoe komt dat? Snap dat je dan even niet aan IVF denkt of een gesprek hiervoor aan wil gaan, zou dan zeker doorgaan met IUI als je die kans hebt! Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dat helemaal niet nodig is! Fijne dag dames en alvast een fijn weekend!
Ook ik word heel vrolijk van dit weer Ik ben gek op de lente! Op een of andere manier twijfel je minder en maak je je minder zorgen dan als het bijvoorbeeld koud en regenachtig is. Dat geldt in ieder geval voor mij. Pandavliegen, zo te horen komt je eisprong er snel aan. Hoe was de test vandaag? Ik snap dat je geen extra stress wilt als je over zou stappen op ivf. Doorgaan met iui is ook een goede keuze. Maar hopelijk is een 7de keer niet nodig en is het nu gewoon raak. Rembell, ben benieuwd hoe de echo zondag is. Hopelijk zit er een of twee hele mooie follikels en geldt voor jou oook 2 x 3 maal scheepsrecht
Oh wat was het lekker weer gisteren hé!!! Had 's ochtends een fotoshoot buiten, heerlijk!! En daarna lekker op het terras bij ons in de bossen gezeten en lekker gewandeld! Het was echt een mega fijne en releaxte dag! Zo fijn! En... vanmorgen was de ovualtietest knal positief!! Dus morgen IUI! Om 10:25! Voor mij geld het ook trouwens, de zon, de warmte, dan voel ik me meteen beter! Hopelijk gaat deze IUI gewoon lukken!!!! Heb maandag een gesprek op mijn werk. Hoe het nu gaat.. gaat het niet meer. Ik werk 32 uur officieel, maar heb taken en verantwoordelijkheden voor meer dan 80 uur en ik krijg het niet rond gewerkt. Slaap daardoor slecht en ga eigenlijk dagelijks met hoofdpijn naar huis. En daarboven op kreeg ik nog een mailtje (een mail notabene! dat ik niet aan de verwachting voldeed ) Kijk dan echt uit naar het weekend, om gewoon lekker met mijn man en hobbies bezig te zijn (naast mijn werk ben ik nog fotograaf ). En zo een dag als gisteren, is tegenwoordig echt uitzonderlijk. Dat ik een hele dag niet gespannen ben/ niet werk-gestresst / en gewoon een ontspannen en leuke dag heb. Dat is wel jammer hoor, naast het niet lukken met zwanger worden , is dat soms wel veel!
Oh wat fijn dat morgen de iui is Dit gaat hem worden! Wat een k... mail. Hoe durven ze! Na alles wat je voor ze doet. Het is goed dat je maandag een gesprek hebt. Hopelijk komen jullie er uit. Slapeloze nachten en stress is het werk niet waard. Misschien lukt het je gelijk om zwanger te worden als de problemen met je werk opgelost zijn. Wat een leuke hobby doe je ook aan zwangerschaps fotografie? Wi weet kan je ons allen straks fotograferen
Pandavliegen wat fijn dat je van het weekend je IUI hebt gehad! Ging het allemaal goed? Jeetje wat vervelend dat het zo loopt op het werk. Is natuurlijk niet te doen 80 uur in 32 uur proppen, logisch dat je niet alle ballen hoog kan houden. Hopelijk krijg je tijdens het gesprek begrip en snappen zij ook dat er iets moet veranderen. Weten ze op het werk dat je met IUI bezig bent? Snap dat alles bij elkaar een hoop stress kan geven Wat een super leuke hobby heb je! Daar wordt je toch vrolijk van met mooi weer mooie fotos in de buitenlucht maken Meis, heel veel succes vandaag met het gesprek! Laat je niet gek maken! Rietjes hoe gaat het met jou? Voel je je goed? Gelukkig wordt het de komende dagen ook heerlijk warm en mooi weer! Wij zijn gisteren naar zh geweest en er was een follikel te zien van 16,5 dus woensdag IUI 6. Dan zitten we dit keer heel dicht op elkaar Pandavliegen. Hoop ik dat eerst Rietje met goed nieuws komt en dan wij samen!