Rembell, wat een mooie follikel. Ook voor jou geldt 2 x 3 maal scheepsrecht Aan het weer kan het dit keer in ieder geval niet liggen. Het zou overigens wel heel leuk zijn als we allen ongeveer tegelijk goed nieuws zouden krijgen. Pandavliegen, success vandaag met je gesprek. Hopelijk komen jullie er samen uit en zal er echt wat verbeteren voor je. Is gister alles nog goed gegaan met de iui? Met mij gaat het prima. Ik ben wel heel erg moe, met vlagen misselijk en af en toe heb ik last van m'n hormonen Dit zal allemaal wel door de utro komen. Ik heb ook af en toe steken en last van opvliegers. Hopelijk komt dit niet door de utro. Nog even geduld hebben en dan weet ik meer.
Dankje MLady! Rembell, mooie folikel zeg! Tof, we zitten inderdaad dichtbij elkaar nu Spannend Rietje, ik hoop dat al je dingen van wat anders komen! Wanneer was je NOD precies? Fotografie doe ik vooral stil leven, natuur en kinderen. Maar heb ook al wel een paar zwangerschapsshoots gedaan, en doe komend weekend een gezin Vind ik wel echt super leuk om te doen Geeft me energie! IUI is ook goed gegaan! 38 miljoen zaadjes en ging weer heel soepel, vanwege de stress op het werk hebben we wel overlegd, dat mocht het nu niet lukken, we volgende maand verder praten bij nog een IUI zoals nu. Als ik me nu nog druk moest maken over IVF zou ik denk ik wel redelijk instorten kan maar 1 ding gelijkertijd! Over kwartiertje gesprek.. heb het gisteren nog wel voorbereid. Nu proberen mijn frustratie constructief te gebruiken en geen welles/nietes gesprek
En hoe is het gesprek gegaan Pandavliegen? Zijn er zaken opgelost of ben je nog verder van huis? Heel begrijpelijk dat je nog niet over wilt naar ivf, je hebt al genoeg stress. Hopelijk verandert er snel wat op je werk wat natuurlijk een hoop zal schelen voor je stress gehalte. Vrijdag is m'n nod, maar ik denk dat ik pas op zondag ga testen als ik dan tenminste niet ongi ben geworden en ik het zo lang vol kan houden Kan je van de fotografie geen werk maken als het je zo veel voldoening geeft? Wat zou het heerlijk zijn om iedere dag met heel veel zin naar je werk te gaan
Rietjes, spannend weer voor je! Vrijdag al weer, wat vliegt de tijd. Ik ga heel hard hopen voor je, ik heb nog steeds goed gevoel over Pandavliegen, ik hoop voor jou dat je een fijn gesprek hebt gehad en je wat meer rust hebt gekregen. Ik zat precies hetzelfde te denken als Rietje. Kan je niet van fotografie je werk maken?
gesprek was wel goed! we gaan wat veranderingen in functie aanbrengen (of ik ga eigenlijk weer mijn oude functie oppakken). En dat is wel een fijn idee. Zal nog wel een paar weken duren, maar ach. Hopelijk is dit een positief begin! En ondertussen mag ik wel wat werkzaamheden gaan afstoten. en werken als fotograaf vaak aan gedacht, maar ik durf het niet je moet veel sales doen, netwerken en jezelf verkopen, en de dingen die geld opleveren (bruiloften en conferenties) vind ik nu niet mega leuk maar ik blijf het wel in mijn achterhoofd houden.. ooit maak ik de stap misschien wel spannend Rietje! Wel knap als je kan volhouden tot zondag! Maar een beetje uitstellen van het testen is niet verkeerd denk ik.
Rembell, hou dat gevoel aub nog even vast Zelf weet ik het echt niet. Ik zit nu op 10 dpo en normaal gesproken ben ik dan al ongi geworden, dus dit is al heel wat. De utro werkt op dat gebied heel goed. Pandavliegen, wat fijn om te horen dat het een goed gesprek was. Op zich logisch dat ze niet van de ene op de andere dag je werk terug kunnen dringen, maar in ieder geval heel goed dat het wel gaat gebeuren. Hopelijk zorgt dat voor rust bij je. Dat is waar, als startende ondernemer ben je meer bezig met alles er omheen dan met het fotograferen zelf. Wie weet kan je er ooit je beroep van maken. Of het me gaat lukken met wachten is nog maar de vraag Ik heb expres nog geen test in huis gehaald, dan kan ik ook niet eerder testen.
Het gaat nog goed. Nog niet ongi geworden, maar dat had ik ook niet verwacht met de utro. Ik begin wel steeds meer last te krijgen van de misselijkheid en vermoeidheid. Maar dat zal er allemaal wel bij horen. Ik heb wel steeds vaker last van steken. Af en toe krijg ik een ongi gevoel, maar dat zakt al snel weer weg. Hopelijk is dat een goed teken. Pandavliegen, de eerste dagen van de ww zitten er weer op. Ben je al wat meer ontspannen na je gesprek afgelopen maandag?
Hi dames, ik heb de iui erop zitten, dus ook voor mij beginnen de wachtweken. 30/04 nod dus loop vier dagen achter op jou Pandavliegen. Ik ben normaal heel nuchter en niet emo, maar kreeg gewoon tranen tijdens deze IUI. Het idee dat het de laatste poging voorlopig is doet wel beetje pijn. Straks drie maanden rust is natuurlijk een investering voor een goede IVF maar hopelijk niet nodig! Rietje, wat spannend!!!! Dit keer is gewoon raak voor jou! Ik voel het!!
Gelukkig zit het weer achter de rug. Ik kan me er niks bij voorstellen wetende dat dit de laatste is. Gelukkig is het niet helemaal het einde. Misschien waren die tranen wel onbewust omdat dit inderdaad de laatste is aangezien je over 9 maanden een wondertje in je armen mag houden. April is de maand van de eitjes, dus het moet voor ons allen nu lukken Ik blijf hopen dat je gelijk hebt. Het duurt nou niet lang meer voor we het weten.
Top rembell! Kan me voorstellen dat het toch even emotioneel is hoor! Toch laatste IUI kans ofzo. Ik hoop dat rietje gelijk heeft en april gewoon de maand van ons alle is!! Rietje, wel spannend meid! Nog een paar dagen!! Als je nu misselijk en moe wordt?! Die utro gebruik je al even toch?! spannend hoor! Hier wel wat rustiger nu. Ik hoop dat we het zo kunnen vast houden Heb wel alweer zin in het weekend
Ik ook, laat het weekend maar komen Het misselijke en vermoeide had ik al, het is alleen af en toe wat meer geworden heb ik het idee. Maar dat kan ook zijn omdat ik het heel druk heb gehad de afgelopen weken en nu ineens een stuk rustiger. Daar word je ook moe van.
Rembell ik denk dat je gelijk hebt gekregen Ik kon gewoon niet langer wachten met testen. Wat denken jullie?
Oh wow Rietje ik zie een streepje!! Al moet ik zeggen dat ik nog nooit een zwangershapstest heb gedaan dus ik ga ervan uit dat je een streepje moet zien? Dat zou toch wat zijn!!! Ik voelde gewoon dat het raak ging zijn!!
P.s als je volgende test ook positief is ga ik je Echt feliciteren just in case wat leuk en spannend joh!
Wat ben ik blij met je vooruitziende blik Ik heb net weer een test gedaan en het streepje is duidelijker geworden dus ik denk dat ik echt zwanger ben!!! De onderste test is van vandaag. Aan de tijd kan je zien dat ik amper heb geslapen van de spanning Hopelijk kan jij binnenkort ook testen en heb je een knallende +!
Dank je pandavliegen! Nou hopen dat ie blijft plakken. Jullie gaat het deze ronde ook lukken, dit is echt de maand van de eitjes
Wat goed Rietje! En nu dan ECHT gefeliciteerd!! Super voor jullie! Een heeeeele fijne zwangerschap gewenst Ja Pandavliegen, nu wij nog! We hebben in ieder geval elkaar nog Ook met ons komt het goed en het zou natuurlijk geweldig zijn als wij einde deze maand ook met goed nieuws komen!