4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, hoe is het met je? Trek je het nog een beetje de wachtweken? Voel je je goed? Hopelijk heb je een goede dag op het werk!

Ik voel me prima, geen verschil. Ben toch steeds op zoek naar ander gevoel ofzo. Maar goed, we moeten nog even:)

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    heee Rembell, gelukkig reageer je! Haha ik was het topic kwijt :$ geen idee, zal er wel overheen gekeken hebben :D

Ja eerste weekje wachten zit erop! Ging best wel snel! Had ook een super leuk weekend :)

Ik voel ook geen verschil.. herken het wel hoor, blijf ook zoeken naar een ander gevoel.. maar tot nu toe niks. Kan het ook wel redelijk van me afzetten nog! Hopelijk hou ik dat vol ;) Maar nog maar 3 daagjes werken en dan een lang weekend weg :D

We hebben we besloten deze maand even alles meer los te laten. Geen rekening houden met eten en drinken enz. We hadden afgelopen weekend en aankomend weekend zoveel leuke dingen in de planning, daar wil ik optimaal van genieten :)

Nu vergeet ik het niet hoor ;) haha ben nog steeds op zoek naar symptomen , maar goed, even nergens rekening mee houden is wel ff lekker :)

Heb jij nog een beetje leuke afleiding?

3. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh! hahaha, nou we hebben elkaar weer gevonden;)

Wat fijn dat je een leuk (lang) weekend voor de boeg hebt! Waar gaan jullie heen? Dat helpt zeker met de afleiding. De dagen zullen voorbij vliegen!
    De weekenden vind ik het makkelijkst, deze staan vaak vol met leuke dingen en vliegt zo voorbij! De werkdagen zijn het zwaarst:( Helemaal als ik niet zo een leuke dag op werk heb, maar goed we slaan ons er doorheen.

En groot gelijk heb je, lekker eten en drinken en genieten, dat vergeten we soms he;) Dat ga ik aankomend weekend ook lekker doen. In ieder geval op Koningsdag:)

Keep me posted meis!

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    hahaha.. dat gevoel ken ik, het zoeken naar symptomen. Volgens mij doen we dat allemaal. Ik heb ook het idee dat we de symptomen missen als ze er daadwerkelijk zijn haha.

Wat fijn dat jullie beide geode dagen achter de rug hebben en ook een leuk vooruitzicht dit weekend. Groot gelijk Pandavliegen dat je lekker van de leuke dingen gaat genieten en dat je even geen rekening houdt met het zwanger worden. Misschien helpt het juist.

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Spannend voor jullie weer. Ik lees nog met jullie mee hoor.
    Had wat rust genomen ...
    Ik zit aan de decapeptyl nu en heb aankomende donderdag mijn eerste echo..

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Patertje. Hopelijk heb je een hele berg aan follikels. Bij ivf mogen het er toch veel meer zijn, of niet?
    Hopelijk heeft de rust je goed gedaan en kan je er nu weer tegenaan.

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    spannend pantertje!! hoe is het verder met je?

hoe is het met jou rietje? nieuws al ingedaald?

Rembell, de werkdagen vind ik ook het zwaarste. Bij mij gaat het wel iets beter op het werk, maar nog niet super. Werk vandaag gelukkig thuis, kan ik ook even concentreren op werk wat ik leuk vind en lekker in de tuin lunchen zo!

Jij niet zo een leuke dag op je werk?

Wij gaan dit weekend naar ehhh het water bij biddinghuizen ;) als het een beetje lekker weer is en de zeilbootverhuur open, gaan we ook dagje zeilen! Dat is echt lekker, dan waaien alle vervelende gedachten uit mijn hoofd :)

8. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, hoe is het? Je kan zeker niet wachten tot 1e echo?:) wat een leuk vooruitzicht! Waarschijnlijk als de symptomen er zijn, zijn we weer heel voorzichtig om geen teleurstelling te hebben. We weten namelijk zo goed hoe die voelt:(

Pantertje, wat leuk om ook van jou te horen! Spannend dat de eerste IVF poging er aan komt! Mocht IUI 6 niet lukken dan ga ik ook over op IVF. Heel benieuwd naar jouw ervaring.

Pandavliegen, wat een fijn vooruitzicht. Heerlijk even genieten in de natuur en geen "ruis" om je heen. Wat fijn dat ook jij kan thuiswerken, ik werk elke vrijdag thuis dus voor mij voelt de donderdag einde middag al beetje aan als start van weekend. Vrijdag wordt er natuurlijk ook gewoon hard gewerkt maar uurtje langer blijven liggen en geen afleiding van collega's is ook wel is fijn;) Van die zeur mail vandaag;) Kan er niet zo goed tegen door de hormonen hahaha:) Nog een paar uurtjes en dan hoef je nog maar 2 dagen.

Fijne dag allemaal!

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, wat een lekker vooruitzicht. Even lekker uitwaaien! Hopelijk komen d weersverwachtingen niet uit en blijft het droog.

Rembell, inderdaad je blijft jezelf beschermen door niet te veel naar de symptomen te kijken. Dat heb ik nog steeds. Ik weet niet of de kwaaltjes door de utro komt of dat het een zwangerschapskwaal is. Helaas hebben we alleen al te veel teleurstellingen gehad.

Het nieuws is deels ingedaald, ik durf alleen nog niet te enthousiast te zijn vanwege alle miskramen die ik heb gehad. Daarnaast Ben ik heel bang voor wat er gebeurt als ik met de utro stop. Vanavond is namelijk de laatste dosis. Als de 1 ste echo goed is kan ik me denk ik meer ontspannen en wordt het ook echter.

10. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Rietje dat snap ik heel goed dat het nog spannend voor je is. Waarom kan je niet nog even doorgaan met de utrogestan? Is dat niet goed voor je? Ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet hoe het dan zit met de utrogestan. Maar positief blijven, het komt goed!

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Volgens de gyn heeft het geen zin om langer dan 14 dagen de utro te gebruiken aangezien m'n lichaam nu zelf genoeg progestoren aanmaakt. Ze wil dan ook niet meer voorschrijven. Ik heb voor de zekerheid alles opmaakt wat ik gekregen heb. Dit was in total 18 dagen. Dit was voor mij overigens ook de eerste keer dat ik utro heb gebruikt, dus zo erg bekend ben ik er ook weer niet mee. Ik heb het overigens gebruikt om zwanger te worden, niet om te blijven.

Hopelijk kan je snel ook zeggen dat je zwanger bent. Wat zou het fijn zijn als deze laatste iui raak is.

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    zeker spannend rietje! ik ken wel meiden die tot 12 weken moesten blijven gebruiken, maar heb het zelf nog nooit gehad, dus geen idee, zal wel per situatie afhankelijk zijn :) Maar komt vast goed!

op welke termijn ging het de vorige keren fout?

Ik werk gelukkig nooit op vrijdag rembell :D dus over 1,5 dag al weekend! Ben er ook echt aan toe! :D Lekker uitwaaien (in de regen :p )

13. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, ik heb nog wel een voorraad voor je liggen;) Bij sommige zh zijn ze daar wat voorzichtiger in misschien... Maar je hebt het vast niet nodig, in mei een mooie echo! Daar gaan we vanuit.

Oh wat lekker zeg dat je vrijdag altijd vrij bent.... Dat zou ik in de toekomst ook wel willen:) Helaas wordthet minder weer, maar laat dat de pret niet drukken!

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Lekker Pandavliegen dat je bijna weekend hebt. Vrijdag wordt het nog prachtig weer, dus daar kan je nog van genieten voor de regen komt.

De meeste keren ging het fout tussen de 4 en 9 weken en 1 keer pas na 16 weken. Toen kwam het door de medicijnen. Gelukkig gebruik ik die niet meer dus dat kan geen probleem meer zijn.
    De gyn vond me nu al een twijfel geval om wel of niet utro te gebruiken aangezien ik eerder succesvol zwanger ben geweest zonder utro. Ze zullen bij mij in het zk wel wat terughoudender zijn. Hopelijk maakt het niks uit dat ik nu ben gestopt en blijft de kleine lekker zitten.

15. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier is het helaas mislukt!!

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ah nee hè pandavliegen, wat balen. Ik had zo gehoopt dat het nu raak was.
    Ga je nu gelijk door of hou je ff een maandje pauze?

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    zo, wat een super heerlijk weekend was het! :D

En zojuist gesprek gehad met onze arts. Deze ronde doen we nog IUI, i.v.m. alle feestdagen en wij geen zin in extra stress daarom rondom hebben. Maar we zagen het ook niet zitten om niks te doen, aangezien natuurlijk de kansen minder dan 1% zijn.

Wel plannen we een gesprek voor over 2 weken, om mijn angst/zorgen over IVF/ICSI te bespreken en te bekijken welke stappen we gaan zetten.

Gaat alles nog goed Rietje?

En Rembell? Jou NOD ook bijna?

18. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat jammer PandavliegenL Weer even slikken he… Maar wat fijn dat je een SUPER weekend hebt gehad!!!:)
    Ik zal je eerlijk zeggen, wij hebben er ook goed van genoten hoor. Lekkere wijntjes gedronken gisteren en even totaal geen rekening houden met. Verder voel ik mij net als alle andere maanden dus ben bang dat het voor mij dit keer ook niet raak is. Ben er nog steeds van overtuigd dat ik dat zal aanvoelen;)

Wat fijn dat jullie binnenkort een gesprek hebben voor IVF. Hopelijk geeft dat jullie meer rust. Ik vind het ook wel spannend om daar in augustus mee te starten, maar de wens is zo groot!

En weer heel veel succes met IUI 7! Wie weet is de IVF nog helemaal niet nodig!:)

19. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie beide zo'n heerlijk weekend hebben gehad. Ik moet zeggen dat ik er ook van heb genoten.

Pandavliegen, knap dat je het nog een keer aandurft met iui. Ik snap ook wel dat je ivf spannend vind. Ik mocht het ook doen, maar ik durfde het eerlijk gezegd nog niet aan. Hopelijk is ivf helemaal niet meer nodig en is 7 je geluktgetal.

Rembell, zolang je nog niet ongi bent geworden is er hoop. Ook al voel je zelf helemaal niks. Ik denk ook niet dat iedereen het "weet" als ze zwanger zijn. Je hoort niet voor niets regelmatig dat een vrouw pas tijdens de bevalling er achter komt dat ze zwanger is!

Met mij gaat het goed, ik begin langzaam iets meer last te krijgen van misselijkheid. Op zich niet zo erg, want het geeft me toch een bevestiging dat het goed zit, ook al zegt het natuurlijk helemaal niks.

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Eh..... ik had iets heeeeeel groots over het hoofd gezien hahaha : Rietje je bent zwanger. haha echt spuit 11 dit.. sorry.. van harte gefeliciteerd !!! wowie !! wat goed zeg. deze blijft zitten hoor. ik hoop dat je je goed voelt. en die misselijkheid vind ik ook alleen maar goed klinken.. ben blij voor je ! super zeg.

@pandavliegen: wat jammer dat t niet gelukt is. fijn dat je weekend zo leuk was.

mijn weekend was ook leuk. met de kleine heb ik koningsdag gevierd. Morgen is mijn eerste groei echo om te kijken hoe de follikels groeien. en hoeveel t er zijn. heel spannend. want ik heb voor t eerst natuurlijk zo'n grote dosis dus ik heb geen idee hoe ik er op reageer.. ik zal het jullie laten weten. volgende week is dan waarschijnlijk mijn ivf punctie..aaaaah.. wel wat zenuwachtig. ze zeggen dat t best wel pijnlijk is.. maar dit wordt mijn maand!

Deel Deze Pagina