Ja dat klopt Rietje, maar mijn ongi blijft natuurlijk weg door de utro pilletjes. En ik ken mijn lichaam inmiddels zo goed dat ik weet dat het niet gelukt is. Ik heb namelijk de afgelopen 5 maanden een dagboek bijgehouden waarin ik elke dag beschrijf en het is net als alle maanden precies hetzelfde patroonJ Al hoop ik natuurlijk dat mijn theorie totaal niet klopt Maar het is ook een stukje zelfbescherming want dan is de klap morgen ook iets minder. Wat fijn voor jou dat je misselijk bent (J) klinkt raar he, maar snap dat het een soort van dagelijkse bevestiging voor je is! Nog even en dan mag je weer voor de echo! Pantertje, wat leuk om van jou te horen! Alles prima, en vanaf morgen weet ik of ik drie maanden Lucrin krijg om vervolgens met IVF te starten. Dus ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Hou je ons op de hoogte?
Pantertje hahaha kan gebeuren Dank je wel, ik hoop het ook heel erg. De misselijkheid wordt alleen maar erger, dus het zal wel goed zitten. Oh wat spannend de echo. Heel veel success vandaag. Hopelijk zitten er heel veel mooie follikels die ook allemaal bevrucht worden Ik heb inderdaad ook gehoor dat de punctie pijnlijk is, maar wat is 2 uur pijn lijden voor een leven met een kindje! Ik hoop dat je gelijk hebt en dat dit je maand wordt.
Rembell, waarom moet je zolang lucrin krijgen? Dat is toch om je cyclus plat te leggen? Vandaag bloedprikken? Pantertje, succes met de echo! Ben benieuwd! Haha, ja wel raar om te zeggen, maar wel fijn dat je misselijk bent rietje! Dat is toch een soort bevestiging!
Ja ik heb de pijn er graag voor over hoor maar zie er wel n beetje tegen op. Ik heb vandaag de echo gehad. Er zaten 5 kleine eitjes. Ik hoor vanmiddag of ik de dosis moet verhogen. Waarschijnlijk krijg ik maandag weer een echo om te meten. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Rembel: ik hoop t natuurlijk niet voor je en dat t wel raak is . Maar wel fijn om door te gaan met ivf: grotere kansen..
Rembell, ik snap het wel dat je jezelf probeerd te beschermen, maar een beetje hoop is niet verkeerd Ik hoop nog steeds dat het dit keer raak is, ook al voelt het voor jou nu niet anders dan andere maanden. Frustrerend he dat lichaam van ons, waarom doen ze niet gelijk wat we willen..
Pantertje, gelukkig zat er al iets. Had je meer gehoopt? Hopelijk zijn deze 5 volgende week allemaal gegroeid en zitten er zelfs nog meer.
Pandavliegen, ivm endometriose willen ze eerste alles plat leggen dmv Lucrin. Arts gaf aan dat ik het als een goede investering moet zien en dat bewezen is dat resultaten uiteindelijk beter zijn. Al zou ik graag direct starten, denk dat ik niet eigenwijs moet zijn 3 maanden rust is ook prima, even genieten van een mooie zomer en dan ergens in augustus starten ivf. Rietje, je hebt zeker gelijk, een beetje positiviteit is zeker niet verkeerd. Ik laat het jullie morgen uiteraard weten. Pantertje, wat spanned voor je zeg. Ja ik kan niet wachten om met IVF te beginnen! Buiten het feit dat de kans groter is dat we daardoor zwanger worden, weten we dan ook wanneer het precies mis gaat. Nu met IUI weet je bijvoorbeeld niet of het bij de bevruchting is, innesteling, of er uberhaupt een eitje was. Bij IVF wordt er al een heleboel uitgesloten of verklaard.
Rembel: dat zeg je goed. Met ivf sluit je idd een aantal dingen uit. Ik heb er ook vertrouwen in. Ik moest trouwens helemaal niet aan de Lucrin Hoewel ik wel heftige endo heb.. Hoop maar dat t geen kwaad kan Ik moest vanochtend prikken op oestradiol en heb vanmiddag gehoord dat ik de dosis moet verhogen naar 225 per dag( ipv 150). Das best flink.. De eitjes waren echt ienemie en blijkbaar de bloedwaarde ook laag. Ik voel t wel aan mijn onderkant ofzo.. Gevoelig .. Ze zeiden dat tussen 5 en 10 eitjes normaal is. Dus 5 is ok! Ik heb maandag de volgende echo
Pantertje, hebben ze het bij jou nooit over gehad in het zh? Ik loop bij de VU, wellicht dat het per zh verschilt? Ben wel benieuwd hoe ze er bij jouw zh over denken. Ik blijf overigens de keuze hebben hoor, dus het zal geen kwaad kunnen dat je gewoon doorgaat. Maar ik heb ervoor gekozen om hun advies op te volgen al ga ik graag gelijk door Fijn dat je op 5 zit! En misschien worden het er nog meer? Pandavliegen, ik heb nog geen telefoon gehad, denk over uurtje ofzo. Maar heb er geen goed gevoel bij hoor, behoorlijk last van mijn onderrug wat ik altijd heb als ik ongi moet worden en beetje bruin verlies dus ik word met het uur chagerijniger Blijft altijd moeilijk elke keer he. Maar goed, elke maand is er weer 1 dichterbij Wij gaan dit weekend een weekendje weg dus dat is wel fijn Ik laat jullie definitief uitslag ng weten.
Nee hè, dat is echt balen. Je wist het eigenlijk al, maar dan is het alsnog en behoorlijke teleurstelling. Hopelijk is de eerste ivf gelijk raak. War je zelf al zei is dat je daarmee wel veel meer duidelijkheid krijgt en je e beter achterkomt waar het fout gaat. Voor nu heb je daar niks aan en is het gewoon kut. Sterkte!
Oh meid . Een knuffel voor jou. Het blijft vervelend, ook al voelde je er al. Ik hoop dat dit de laatste teleurstelling was voor je..
Dankjulliewel lieve dames! Doet mij goed, ik wist het al wel en toch, heel raar, voelt het alsof ik met 200 km per uur tegen een muur knal. Op 21 mei heb ik een afspraak bij het zh over het IVF proces en een deze dagen komt er iemand bij ons thuis om het Lucrin injecteren uit te leggen. Volgens mij moet ik elke maand (voor 3 maanden) een spuit zetten. Nu even 3 maanden soort van rust... Doet ook wel pijn hoor dat ik het nu even los moet laten maar ik ga jullie gewoon volgen en hopen dat het bij jullie allemaal gaat lukken Ik zal dan ergens in augustus mijn IVF hebben denk, en dan hopelijk gelijk raak!! Bijna weekend, en lekker genieten dames!
hi rembel, kan ik helemaal begrijpen hoor (dat van die muur). een paar maanden rust zal idd niet zo slecht zijn. ik heb zelf een maand aan de pil gezeten en ik vond het eigenlijk ook niet zo erg om even niet naar het ziekenhuis te hoeven. morgen heb ik de volgende echo . ik heb nu de afgelopen 3 dagen de verhoogde dosis gebruikt. ik ben benieuwd wat er morgen te zien is en of ze al een idee hebben wanneer de punctie zal zijn. we vieren aankomende zaterdag mijn zoontje zn verjaardag. dus hopelijk is het niet dan...
Veel succes vandaag Pantertje! Ik ben benieuwd! En inderdaad, hopelijk is het niet op zijn verjaardag Laat je weten hoe het is gegaan?
Ik had drie eitjes van 14 mm, en twee kleinere van 10mm. Hij zei meteen dat hij de punctie zaterdag verwacht ( verjaardag zoontje). Ik zuchtte toen en hij vroeg : wat is er? ' nou dan ga ik alle mensen maar afzeggen). En nu laat hij me boor de zekerheid woe nog even komen en dan zou het misschien naar vrijdag kunnen gaan.. Als de eitjes natuurlijk zo groeien als verwacht. Dus we wachten t af. Erg spannend. Weet iemand hier hoe je de dag vd punctie bent? De zuster zei dat je hele dag heel suf bent en lekker in de bank moet liggen..😒