4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    En Rietje was alles goed op de echo?

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hoe was de echo rietje?

en pantertje? hoe is het nu met jou? spannend morgen!

En rembell? Kan je het een beetje "loslaten" nu je zolang moet wachten?

Hier hadden we 24 mljoen zwemmers :D hoera!! en 26 mei hebben we een evaluatie/toekomst gesprek. Hopelijk kunnen we hem afbellen, maar ben toch blji dat die staat :)

3. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi score Pandavliegen! Laten we hopen dat je het gesprek op 26 mei niet hoeft aan te gaan!:) Hoe fijn zou dat zijn!

Op zich prima hoor om even "rust" te hebben, even geen zh bezoekjes, teleurstellingen, pijnen, dat is ook wel even fijn. Maar ik vind het wel moeilijk hoor als ik zo lees hoe iedereen er verder mee bezig is, dat wil ik het liefst natuurlijk ook. Ik ben heel ongeduldig en zo ook met dit;) Maar ik weet dat het voor mij nu even het beste is. De eerste spuit lucrin heb ik inmiddels gehad, nog 1 op 1 juni en op 29 juni. De weken vliegen voorbij dus voor ik het weet ben ik ook weer aan de beurt. In de tussentijd hoop ik dat jullie allemaal goed nieuws krijgen!:)

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow pandavliegen mooie score! Hopelijk is de afspraak op de 26ste inderdaad niet meer nodig. Dat zou wel geweldig zijn.

Rembell, dat dubbele gevoel snap ik heel goed, dat had ik ook als ik verplicht moest wachten. Hopelijk vliegen de weken snel voorbij voor je.

De echo was heel goed. We hebben het hartje zien kloppen. Het wordt zo langzaam wat echter. Hij was ook groot genoeg passend bij het aantal weken. De 19de mag ik weet en hopelijk kunnen we hem dan weer bewonderen.

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wat geweldig Rietje!! Fijn gevoel he
    Pandavliegen: goed hoor!! Dat is n goed aantal! Nu afwachten maar

Wij hadden vandaag de terugplaatsing. Alle 6 de eicellen waren bevrucht, dus 6 embryo s. Dat was heel bijzonder zeiden ze. Er is er vandaag eentje van top kwaliteit terug geplaatst. Score1= het best.
    Gebeurde ook niet altijd . Dus aan de kwaliteit zal t niet liggen.:)))
    Nu afwachten. 26/5 bloedtest/zwangerschaps test

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat een geweldig nieuws pantertje! Beter dan dit kan gewoon niet. Het kan dan niet anders dan dat dit hem is! Spannende weken nu, gelukkig hoef je geen 2 volle weken te wachten.

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ik hoop t zo!! 😊 ja maar wel precies twee weken wachten hoor: 14 dgn precies. hopelijk veel afleiding de komende weken !

8. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow Pantertje! Wat een goed nieuws zeg:) Heel blij voor je! De overige 5 worden ingevroren? En die kunnen dan ook eventueel nog terug geplaatst worden? Dat valt dan ook nog onder IVF1?
    Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dat bij jou niet meer nodig is;) Spannend hoor!

Geniet van het idee dat het een super ei is en het al bevrucht is! Positieve energie:)

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja fijn he?! Van de overige 5 zouden we het nog te horen krijgen via ons eigen ziekenhuis . Ik weet niet wanneer. Ik hoop dat dat nit nodig is! Maar ik hou t wel even in de gaten dat ik de info ontvang.

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Toch 2 weken wachten? Ik dacht dat ze vanaf de punctie telde. Dat is jammer. Voor nu lekker genieten van het feit dat er een bevruchting is zoals Rembell ook zegt.

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    top pantertje!!! Hele mooie score!!

En inderdaad, genieten van het feit dat je nu zeker een bevrucht kleintje binnen hebt!! Duimen!!

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Duim duim duim.. De dagen kruipen voorbij..
    Hoe is t hier?

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Zo te zien is iedereen is druk geweest de afgelopen dagen :)
    Hoe gaat het er mee?

Ik ben nog steeds moe en misselijk, daar is helaas nog niks in verandert. Morgen weer een echo. Toch best spannend weer. Hopelijk is hij goed gegroeid en klopt het hartje nog steeds net zo mooi.

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    goedemorgen!

hier inderdaad druk geweest met leuke dingen! :D nog een weekje wachten! En dan of gesprek, of we zijn heel blij ;)

Spannend Rietje! Echo blijft altijd spannend, maar dat je moe en misselijk bent is een goed teken!! En je zit al op 2/3de van de onzekerste termijn!

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi rietje, lekker dat je weer n echo krijgt . Op hoeveel weken had je nou je eerste echo? Das altijd zo'n lekkere bevestiging he dat het goed gaat

Tja ik voel me net als anders eigenlijk. Geen symptomen.
    De moe heid van de vorige ze schap heb ik ook nog niet.
    Ik voelde gister avond wel even kort een steekje in baarmoeder. Maar was zo weer weg.. Tja .. Daar klamp ik me dan weer aan vast. Gaat natuurlijk nergens over haha. Ik moet gewoon de tijd uitzitten.
    ( ik zit nu 6 dgn na terug plaatsing)

16. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje snap dat het wachten weer spannend is en de dagen niet snel genoeg voorbij gaan! Die wachtweken blijven zo moeilijk. Komt goed! Nog een weekje en dan is het al weer zo ver:)

Pandavliegen, hoe is het met jou?

Rietje, veel succes morgen bij de echo! (en plezier:))

17. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pandavlieger, ik hoop echt dat jullie over een week heel goed nieuws krijgen. Het is je zo gegunt. Net zoals de overige meiden :)

Pantertje, een steek kan heel goed zijn, vooral op het termijn dat je nu zit. Wie weet was dat een innestelling. Nog een weekje en je weet meer. Duimen duimen duimen maar!

Rembell, begin je al de voordelen van de verplichte rust te zien, of baal je nog steeds dat je niet verder kan?

De echo was vandaag heel goed. Zo'n mooi plaatje zag ze niet vaak :) Hij lag er dan ook heel mooi voor en het hartje klopte heel goed. Hij begon op een gegeven moment zelfs te bewegen :) Met de meting kwamen ze uit op 9 weken en dat terwijl ik zelf op 8,4 zit. Altijd mooi als hij voorligt. Ik ben weer helemaal opgelucht en happy :)

18. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Rietje!! Echt super voor je:) Lijkt mij echt zo wonderlijk, hopelijk mag ik dat ook ooit meemaken!
    Ik voel mij nu wel goed en heb het ook wel geaccepteerd nu. Denk dat het vooral voor mijn lichaam goed is en geestelijk is wat rust ook niet verkeerd. Weer even helemaal opladen. Donderdag hebben we ons gesprek voor IVF dus dan zal de weg er naar toe ook meer duidelijkheid krijgen. Over 1,5 week al weer de 2e spuit Lucrin dus tijd vliegt ook wel weer:)

Panda en Pantertje ik blijf voor jullie duimen hoor dames! Dit forum gaat pas dicht als we allemaal zwanger zijn;) hihi

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    nog 5 dagen tot de bloedtest. nog steeds geen symptomen.
    wel gister wat 'gerommel'mini krampjes gevoeld maar dit heb ik wel eens vaker in deze periode gevoeld.. dus hoeft niks te betekenen..
    dus .. ik weet nog helemaal niks.
    zou ik nog eventueel aankomende zaterdag al zelf een zw test kunnen doen. (dan zit ik 14 dgn na de punctie) , dan zou er misschien al wel wat te zien kunnen zijn toch?
    wel geld verspilling maar ik wil niet instorten als ze dinsdag middag met slecht nieuws belt. dan ben ik alvast voorbereid..

pandavliegen hoe gaat t met jou?

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Rembell, ik hoop ook echt dat je het snel mag meemaken. De eerste ivf is gewoon raak :) Wat goed dat je er vrede hebt met de verplichte wachtmaanden. Zo gaat de tijd ook gelijk een stuk sneller en voel je je waarschijnlijk een stuk beter.
    Je hebt gelijk, dit forum gaat niet dicht totdat we allemaal zwanger zijn :)

Patertje, wat spannend, nog maar een paar dagen. Hoezo slecht nieuws, je krijgt gewoon geweldig goed nieuws te horen :) Zijn zaterdag alle hormonen uit je lichaam die een test kunnen beinvloeden? Zo ja, dan zou ik ook gaan testen aangezien de kans groot is dat er wat te zien is.

Deel Deze Pagina