Rembell: de tijd gaat ook snel. Voor je t weet ben je alweer bezig. Even lekker opladen idd Rietje: ik ben mezelf aan t beschermen. Haha. Ik probeer positief te zijn . Ik heb zo'n grote kans van slagen. Maar blijf wel bang voor een eventuele domper. Ik gooi er zaterdag gewoon een test tegenaan! Kan mij t schelen!
voel hier ook nog niks anders dan normaal.. morgen 12 dagen na de iui, dan ga ik testen! (aangezien we weer een weekendje weg zijn en ik geen zin heb om de hele tijd bezig te zijn met wel/niet). NOD is zondag, dus dat moet wel kunnen Spannend pantertje!! Rembell, fijn dat je er vrede mee hebt, zomer is dan wel de meest ideale periode om te wachten. Lekker zon, wijn en relaxt! Rietje, oh wat moet dat mooi en genieten zijn zo een echo! Geniet er maar veel van meid!!
Wat spannend Pandavliegen en Pantertje! Ik hoop op goed nieuws! Ik voel de spanning voor jullie! Ik hoop het zo Wij hebben gisteren ons IVF gesprek gehad. Op 27 juli start ik met de hormonen (dat is dan na 3 maanden Lucrin) en dan zal half augustus ergens mijn eerste IVF zijn! Voor ik het weet zit ik ook weer in de molen
Ohh Rembell, dat gaat vast snel voorbij!! Hier helaas negatief!! Omo omo omo omo witte test. Dinsdag hebben wij een gesprek in het ziekenhuis hoe nu verder.. ben benieuwd!! pantertje, succes meid met de laatste dagen wachten!
Vandaag bruinverlies. Jammer .. Het is precies op tijd. Ik ga geen test meer kopen.. Zonde v h geld. De bloedtest dinsdag mag t bevestigen....
Ah nee he Pandavliegen, wat ongelooflijk balen dat het weer niet raak is. Hopelijk kan de arts een behandelplan opstellen die wel effect heeft. Pantertje, wat erg, vooral omdat de hoop dit keer heel groot was. Maar er is nog steeds hoop. Zolang het niet doorzet is er nog een kans dat het toch raak is. Ik heb ook wat bloedverlies gehad op de dag dat ik ongi moest worden. Rembell, het gaat toch best snel als je het zo zegt. Nu kan je nog van de zomer lekker genieten van het zonnetje en een wijntje op het tarras en voor je het weet is het half augustus
Pandavliegen wat jammer! Had zo gehoopt dat je geen gesprek hoefde aan te gaan. Maar komt goed! Het is altijd weer even schrikken en kl*te maar we zijn sterk! En gaan weer door. Misschien lopen we straks weer gelijk met IVF Veel succes met het gesprek en geniet van jullie weekendje weg! Liefs! Pantertje, ook voor jou vreselijk balen. Voelt weer even alsof je met 200 km per uur tegen een muur opknalt. Even lekker janken en alle woede, verdriet eruit gooien! Maaaar....het komt goed! Ook voor jou gaat het raak zijn, het is alleen frusterend dat wij niet weten wanneer dit zal zijn. Hopelijk kan je snel door met een cyro terugplaatsing! Dikke knuffel voor jou!
hoe gaat het hier? Gisteren ons gesprek gehad. En er is ICSI geadviseerd. We gaan 11 juni beginnen.. ineens heel snel. We hebben het lange protocol, wat inhoud dat ik rond 12/13 juni een spuit krijg om mijn cyclus plat te leggen, en dan 10 dagen later mag ik beginnen met spuiten voor de eigroei te stimuleren. Ik weet nog niet hoe ik me er over voel... ene moment vol hoop en vertrouwen, andere moment moe, paniekerig
Pandavlieger, hoezo ICSI? De kwaliteit van je man was toch niet zo slecht? Of is het omdat je zo meer kans hebt? Wel heel fijn dat je zo snel kan beginnen. Je hoort vaak genoeg dat je nog zo'n 3 maanden moet wachten voor er gestart wordt. Wat zal het spannend zijn, je weet natuurlijk deels wel wat je kan verwachten, maar het is toch weer iets heel anders. Logisch dat je gevoelens alle kanten op gaan.
Pandavliegen, wat fijn dat je zo snel kan starten! Komt helemaal goed, gewoon vertrouwen in hebben. Het gaat soms allemaal snel, maar misschien ook wel goed. We zitten nou eenmaal al in die molen. Maar snap de onzekerheid, er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk en ik heb nu even pauze. Hoe dan ook, het ziekenhuis waar je zit zal het beste resultaat voor je willen hebben dus ga daar vanuit. Probeer lekker even die rust te pakken en dan in juni weer knallen!
Jaa het idee is al meer tot rust gekomen. We gaan er gewoon voor.. meer kunnen we niet . Nog 1,5 week en dan de eerste afspraak! Gaat wel snel zeg Hoe is het bij jullie?
pandavliegen wat fijn dat het al zo snel zover is! dat is wel omgevlogen voor mn gevoel. ik heb een cyclus rust op dit moment, voordat we verder gaan met cryo behandeling. ik heb aankomende woensdag een uitgangsecho in het ziekenhuis en even bespreken hoe of wat.
Goed zo Pandavlliegen! Tijd vliegt inderdaad zeg! Hoe is het met jou Pantertje? Gisteren mijn tweede prik gezet, nog 1 te gaan en dan mag ook ik weer aftellen, nu eerst lekker met vakantie aankomend weekend. Even lekker genieten. Hoe is het met jou Rietje? Voel je je goed?
Pandavliegen, wat gaat het snel. Wat fijn dat je bijna weer mag beginnen. Pantertje, success vandaag met de echo. Hopelijk mag je gelijk weer beginnen. Rembell, wat fijn dat je de eerste 2 prikken al weer hebt gehad. Nu inderdaad eerst genieten van je vakantie Met mij gaat het goed. Ik heb langzaam minder last van de misselijkheid. Ik ben alleen nog erg moe. Ik ben overigens 3 dagen vooruit gezet a.d.h.v. een echo. Waarschijnlijk had ik een snelle innestelling (die ik volgens mij ook gevoeld heb). Ik tel nu af naar volgende week dinsdag, dan zit ik namelijk op de 12 weken. Op een of andere manier is dat toch een magische grens.
Zo, ik ga vanavond starten met Triptofem, een medicijn wat ik in moet spuiten, om mijn eigen hormonen stil te leggen! Spannend hoor!! volgende week moet ik ongesteld worden, en dan daarna beginnen met gonal f! Gaat gewoon beginnen nu... Hoe is het met jullie?
Pandavliegen: bijna je eerste icsi.. Spannend zeg Triptoferm .. Ik ken t helemaal niet.. Het is heel stil rond mij nu. Ik heb een cyclus rust na de eerste mislukte ivf. Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de beste acupuncturiste op het gebied van fertiliteit . Ik had t al veel eerder willen doen maar ik trok zoveel behandelingen niet (zkh en acupuncturiste en nog zware studie en nu zit is rustiger) Ze zit in Amsterdam en ze zal mijn cryo traject gaan begeleiden. Ik slik op dit moment een pil elke dag om mijn hyperoestrogenisme ( endometriose) terug te dringen. Het is een soort hormoon reset. Deze slik ik tot de volgende tp. Ik krijg elke 2 wkn een behandeling. Ze pakt de endometriose aan straks met Chinese kruiden en ze gaat met acupunctuur de fertiliteit bevorderen. Vol goede moed!
Hi dames, gisteren terug gekomen van een weekje vakantie! Ik heb er eigenlijk geen moment meer aan gedacht en dat is ook wel even lekker beetje rust in het hoofd. Vandaag realiseerde ik me dat ik al een hele tijd niet meer op deze pagina was geweest en was dan ook wel weer benieuwd hoe het met jullie gaat! Leuk om te lezen dat iedereen weer positief gevoel heeft en uitkijkt naar nieuwe pogingen! Erg spannend pandavliegen! War vliegt de tijd zo, al weer aan de start van je eerste ivf! Pantertje wat goed dat je er nu voor hebt gekozen om ook acupunctuur erbij te doen. Vriendin van mij die ook endo heeft raade mij dat ook aan. Haar vijfde icsi poging heeft zij dat namelijk ook gedaan en toen was het raak! Zij woont in het buitenland dus hoor graag jouw ervaring misschien dat ik daar dan toch ook maar aan toegeef we zijn natuurlijk al druk zat met alle zh bezoeken dus dat is dan weer extra en dat houdt mij dan beetje tegen. Hopelijk gaat het bij jou dit keer raak zijn! Rietje wat fijn dat alles goed vetloopt bij jou! En dat de misselijkheid minder is geworden en je lekker aan het genieten bent! Liefs!
Hoe is het met iedereen? Pandavliegen, volgens mij heb jij binnenkort jouw eerste IVF? Pantertje, hoe bevalt het bij de acupuncturiste? Rietje lekker aan genieten van je zwangerschap? Ik heb inmiddels mijn laatste spuit lucrin gezet, over 4 weken begin ik met de hormonen voor de eerste IVF. Het einde van de wachtperiode is in zicht en heb weer zin om er voor te gaan! Al moet ik zeggen dat de afgelopen weken ook heerlijk waren zonder ZH bezoeken En nu genieten van prachtige weer! Hoop dat alles goed is met iedereen.