Hi rembell .. Dat schiet inderdaad al op zeg! Ja ik vond t ook heerlijk zonder al die zh afspraken. Even rust! Ja ben nu 3x geweest en gaat goed. Ze behandelt me nu en ik drink Chinese kruiden. Voor t zkh slik ik nu oestradiol sandoz ofzo ( soort progynova) en volgende week woensdag heb ik weer een echo en dan alweer bijna een terugplaatsing van een cryo. 😃 de acupuncturiste behandelt me met voor en na de tp. Heb er vertrouwen in. Hoe is t mer de rest hier?
ik ben sinds afgelopen donderdag begonnen met stimuleren! en al 2 weken met een spuit om mijn eigen hormonen plat te leggen. Gaat tot nu toe goed, niet al teveel bijwerkingen, hoofdpijn, en af en toe wat opvliegers. Gister had ik en echo en er groeien een hoop kleine eitjes! 11 aan de ene en 9 aan de andere kant, ben benieuwd of ze allemaal doorgroeien! Heb donderdag weer een echo. Rembell, 4 weken nog! spannend! En ga je dan meteen beginnen met stimuleren? Rietje, hoe is het met jou? Pantertje, bijna weer een tp dus! spannend! Hard duimen!
Pantertje, wat fijn om te horen dat het goed bevalt! En ook voor jou vliegt de tijd! Succes bij de echo woensdag! Ben benieuwd wanneer jij weer TP krijgt. Pandavliegen, zijn ze allemaal goed doorgegroeid? Weet je al wanneer je punctie hebt? 27 juli heb ik uitgangsecho en begin ik met hormonen... dus we volgen elkaar straks lekker op! Hopelijk ben ik de vierde die zwanger wordt
Ja pandavliegen hoe is t verder gegaan? Rembell: wowie het is bijna zover Ik had vandaag voor t eerst vruchtbaar slijm zag ik. Aankomende woe heb ik de echo. Spannend
Wat een positief nieuws allemaal dames. Pantertje, wat spannend woensdag. Hopelijk is je lichaam klaar voor de terugplaatsing. Pandavliegen, wat een hoop follikels. Wat zou dat mooi zijn als ze allemaal doorgroeien. Weet je al wat meer over de punctie? Rebell, je 3 maanden zitten er bijna op, wat fijn! Nog maar even en je kan weer beginnen! Wat zou het mooi zijn als het nu bij iedereen raak is De afgelopen 2 weken heb ik heerlijk genoten van een vakantie met m'n gezinnetje. Wat was dat lekker om er even tussenuit te gaan. Ik begin nu steeds meer van m'n zwangerschap te genieten en helemaal nu we weten dat we een jongetje krijgen. Ik ben echt blij dat onze kleine meid een broertje krijgt!
oh wat leuk Rietje , een jongen!! dat is zoooo leuk, ik heb er ook 1. oh heerlijk zeg. ja ik hoop ook dat mijn lichaam er klaar voor is. ik ben benieuwd wanneer de tp is, ik verhuis deze zaterdag, dus hoop even dat het wel even een van die dagen er voor is. maar ach we zien het wel
Oh leuk Rietje! gefeliciteerd! Jemig ben je alweer zo ver! Wat vliegt de tijd! Pantertje, wanneer krijg jij een tp? Rembell, 27ste is al bijna! Spannend! Ik heb vrijdag de punctie! Net voor het weekend waren er 12 eitjes doorgegroeid, maar gisteren weer 20. Ik hang op het randje van overstimulatie, dus vrijdag bij de punctie gaan ze beslissen of ik een verse terugplaatsing krijg. Heel hard hopen van wel!!! En super spannend!
Pandavliegen : wat veel zeg. Ik ga er echt veel minder. Wat n geluk. Ik hoop voor je dat t geen over stimulatie wordt!! Zo spannend .. Over n paar dgn al!! Ik zit morgen op cyclus dag 13 en krijg ik een echo en dan weten ze denk ik wanneer ik n tp krijg. Ik laat t morgen even weten. Misschien krijg ik wel opdezelfde dag als jouw punctie ??
Pandavliegen hoe was de punctue vrijdag? Hopelijk is alles goed gegaan! Pantertje waren er geen eitjes van vorige IVF die ze terug kunnen plaatsten? Of moet je altijd een punctie doen? Ik weet nog niet precies hoe het werkt Dames hopelijk raak dit keer voor jullie beide!! Rietje wat leuk dat het een jongetje wordt!! Gefeliciteerd
Dank jullie wel dames, we zijn erg blij met een jongetje Een meisje was overigens ook heel leuk geweest! Pantertje, hoe was de verhuizing afgelopen weekend? Heb je nog een terugplaatsing gehad of komt het deze week? Pandavliegen, wow wat een hoeveelheid eitjes. Hopelijk had je geen overstimulatie. Hoe is de punctie gegaan? Kan je nog een verse terugplaatsing krijgen of moet je een maand wachten?
Rembel: ja ze hebben er 4 ingevroren de vorige keer dus een ervan wordt morgen terug geplaatst. Weer spannend . Jaaah pandavliegen hoe is t gegaan?
Sorry voor mijn late reactie!! Heb me niet goed geboekt afgelopen week Maar punctie ging goed! 16 eitjes, 15 waren goed en 11 bevrucht! Heb afgelopen woensdag een verse tp gehad van een blasto Nu de spannende wachtweken. Tp bij jou goed gegaan pantertje? En rembell? Bijna start traject? En hoe voel jij je rietje?
11 bevrucht pandavliegen ? Mega veel! Wat goed Ja de tp ging goed maar dat gaat t altijd . Zegt niet zoveel . Het is weer afwachten !
Wat spannend weer dames! Ik ga duimen voor jullie allebei, ik hoop het zo dat het raak mag zijn! Ja bij mij start het traject over een weekje al weer!
Wow Pandavliegen, wat een geweldige score! Hopelijk is deze eerste al raak. Spannend nu de wachtweken. Wanneer mag je testen? Pantertje, fijn dat de terugplaatsting goed is gegaan. Ook voor jou weer de spannende wachtweken. Als het nu nog mooi weer wordt kan je in ieder geval veel leuke dingen doen om de tijd door te komen Rembell, wat is dat hard gegaan die 3 maanden. Dat zal voor jou weer wennen worden om weer te moeten spuiten en alle ziekenhuis afspraken. Gelukkig went het snel! Met mij gaat het prima. Ik begin alleen steeds meer last van hoofdpijn te krijgen en m'n bekken voel ik ook steeds vaker. Hopelijk zakt de hoofdpijn weg en helpen de oefeningen tegen de bekkenpijn. Ah ja, ik mag niet klagen, er groeit een kindje in me en iets mooiers dan dat is er niet.
Ja dank je. Ik ben n weekje op vakantie waardoor ik er niet steeds aan denk. De eerste dagen voelde ik weer wat in de baarmoeder . En nu al 2 dgn niet meer. De vorige keer had ik precies hetzelfde. Ik ga niet de moes verliezen maar ik hou er wel rekening mee dat t weer niet raak zal zijn.we houden hoop
Rietje: kwaaltjes zijn niet leuk maar gelukkig heb je n wonder in je groeien en dat is t belangrijkste..
Wat fijn dat je een weekje er tussen uit bent. Even ergens anders aan denken is nooit verkeerd. Helaas zegt het niet zo veel of je wel of niks voelt. Ik voelde ook alleen op dag 5 iets maar daarna ook niets meer. Wel moed blijven houden inderdaad. Heb vertrouwen. Ook jou gaat het een keer lukken. Liever nu dan later, maar het gaat een keer lukken!
vervelend van je hoofdpijnen en bekken rietje! Ohh lekker een weekje weg pantertje! Ik mag volgende week 29 juli testen. Nog een weekje dus! tijd gaat gelukkig lekker snel voorbij!