4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussion in 'MMM clubs' started by Rembell, Feb 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Pandavliegen : ik mag ook de 29e testen toevallig .
    Spannend . Gister (8 dgn na tp) kreeg ik erg veel hoofdpijn en vandaag heb ik witte puistjes in gezicht . Precies hetzelfde als in mei toen ik de eerste ivf tp had gehad .. Ik kreeg toen op dag 10 na tp al bruinverlies dus vanaf morgen houd ik t goed in de gaten .
    Succes met wachten ook !

2. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

Feb 7, 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg meiden. Nog iets minder dan een week te gaan en jullie weten meer. Wat zou het mooi zijn als jullie beide tegelijk goed nieuws krijgen :)
    Pantertje, hopelijk zegt het niks dat je hoofdpijn hebt en puistjes. Het kan ook betekenen dat het juist raak is :)

3. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames wat spannend weer! 29 juli is een mooie datum:) Dan ben ik namelijk jarig, zal voor jullie heel hard duimen dat het ook een mooie dag met heel goed nieuws voor jullie beide is!!!
    Pandavliegen, hoeveel dagen na de Triptofem en Gonalf F had jij jouw punctie? Dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten als ik maandag moet starten:)
    Fijn weekend dames!

4. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Hi rembell: ah bijna jarig ! mooie datum idd 😊 hopelijk een goed nieuws datum
    Ik heb sinds vandaag behoorlijke hoofdpijn steken en bij vlagen misselijk . Ik heb nog geen bruinverlies . Wel is deze cyclus waarschijnlijk heel anders dan eerst omdat ik nu Chinese kruiden gebruik. Dus maar rustig afwachten dan!

5. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou precies, daar gaan we wel vanuit dat er een hoop goed nieuws is!:)
    Laat het lekker op je afkomen de komende week!

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ik ben helaas ongesteld geworden vannacht. Of soort van, het moet nog goed doorzetten, maar de test was spierwit vanmorgen. Helaas!!!! :( op naar de volgende poging.

Spannend pantertje!!

Rembell, ik heb 23 dagen triptofem gespoten, 13 dagen gonal f, toen pregnyl, toen een dag niks en toen punctie! Dus 25 dagen na de eerste spuit was de punctie :)

7. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    ah nee pandavliegen...!!! shit. wat jammer zeg. maar wel wat vroeg of niet? of heb je dat altijd?

zelf hier nog niks. maar ik heb alle chinese kruiden opgezocht en ze stoppen allemaal bloedingen in de baarmoeder dus zou gek zijn als ik vroeger zou gaan bloeden. ik wacht t allemaal maar rustig af. ik ben niet meer misselijk en voel geen krampjes meer. dus heb geen idee. hoofdpijn is gezakt. tja... kan er niet veel mee.

8. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Nee niet echt vroeg. Normaal wordt ik op dag 13 na de eisprong ongesteld, en we zitten nu op dag 15 na de punctie (dus eisprong). Zelfs wat laat, maar dat zak vast door de utro komen :)

Afwachten pantertje :(

9. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    o joh, ik dacht dat wij op dezelfde dag de tp hadden gehad maar dan was ik even in de war. Ok, dan snap ik het.
    al met al , wel weer heel jammer. wel goed dat je 5 embryo's in de vriezer hebt. betere score dan wij. :)

10. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Vandaag is t 12dgn na tp en ik heb net n vroege zw schaps test gedaan van kruidvat. Hij geeft n licht plusje :)

11. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Willen jullie even kijken naar de foto die ik heb gemaakt? Hij staat in mijn foto album : check wel die van 2015 want er staat er nog een uit 2011:) we willen nog niet te vroeg juichen . Het is nog wel heel vroeg en licht 😊😊😊

12. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Gefeliciteerd pantertje!!!! Super tof!

Volgens mij hadden we ook ongeveer gelijk terug plaatsing? Maar weet biet hoeveel dagen oud je cryo was?

Mijn embryo was 5 dagen oud, en we hebben nu 1 cryo van 5 dagen oud en nog een hoop bevruchte eicellen (maar daarvan weten we nog niet of ze goed zijn!)

13. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Ja dank je wel. Ik ga overmorgen weer testen denk ik maar dan met clearblue . Ik geloof het nog steeds niet. Zo onwerkelijk .
    Heb nergens last van. Alleen beetje moe.

Ik weet niet hoe oud de cryo was . Ben ik vergeten .
    Maar t was wel verder dan de verse embryo .
    De verse embryo was geloof ik 8 cellig en deze was al n morula en ging al samen klonteren zei ze.

Mijn tp was op dinsdag de 14e

14. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ah de mijne was nog een dag verder. Een Blasto (het ding na morula). Ik
    Had de 15de dus ze waren dan even oud! De 14de was mijne ook een morula :D

Fijn pantertje!! Spannend maar geniet er ook van!

15. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, dat is inderdaad een licht plusje!! Wow, wat spannend zeg:) Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je deze week bevestiging krijgt!! Dan wil ik jouw adresje van de acupunctuur;)

Pandavliegen, wat jammer dat het niet gelukt is deze eerste poging. Maar op naar de volgende! Hoe voel je je? Erg teleurgesteld? Blijft altijd weer even slikken..

Ik ben vanmorgen naar zh geweest en mag vandaag starten met gonal F, a.s. zaterdag weer terug naar zh voor echo.

16. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    ja wel een plusje he Rembell, morgen ochtend wil ik gaan testen met zo'n digitale van clear blue. geeft me dan toch wat meer zekerheid en woensdag ochtend mag ik een bloed test doen in het ziekenhuis.
    oh ik loop helemaal op mn oren van blijdschap maar ik moet dat eigenlijk nog niet doen. het is nog zo pril..:)

het adres mag je zeker hebben. zij is een van de allerbeste acupuncturisten van Nederland, vooral op gynaecologisch gebied. ze heeft zelfs klanten uit belgie. ze zit in amsterdam. ik zal kijken of ik het je kan sturen in een pb.

17. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zeker een plus! Oooohhhhh wat leuk en spannend tegelijk! Ik zou ook helemaal stuiteren van blijdschap en energie maar aan de andere kant wil je natuurlijk ook niet op de zaken vooruit lopen. Ik zou zeggen, geniet van het idee! En morgen nog een test ertegenaan en woensdag nog meer duidelijkheid!

18. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kreeg net een telefoontje van het zh, mag toch nog geen gonal f, eerst week Triptofem . Maandag weer echo, dus duurt nog even..:)

19. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    nog even geduld hebben dus rembell... spannende tijden komen er weer aan :))

nou ik heb net een clearblue test gekocht. op naar morgenochtend...

20. pandavliegen

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Je gaat precies hetzelfde schema krijgen als ik! Waar zit je nu in je cyclus?

Die triptofem is echt een kut spuit ;) moet je vooral hard knijpen in je buikvet, dat hielp bij mij enorm.

Pantertje! Op naar morgen :D

Share This Page