Ik heb geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit, maar wat vreemd is is dat er follikels te zien waren ondanks dat alles was plat gelegd. Dus die willen ze nu afbreken zeg maar en dan weer opnieuw beginnen, dat denk ik tenminste. Nou ik ga het vanavond mee maken met de spuit! Thanks voor de tip
Pandavliegen, wat jammer dat het niet is gelukt. Op naar de volgende, die moet nu echt raak zijn. Pantertje, dat is zeker een duidelijke plus! Gefeliciteerd!! Logisch dat je op en neer blijft springen van enthousiasme! Rembell, jammer dat je nog even moet wachten, maar een weekje extra valt gelukkig nog mee.
Hallo hier n bericht van mij: de clearblue test was ook positief en Vandaag uitslag bloedtest gehad: ook positief! Mijn hcg vonden ze wat laag: 335 Maar ze vonden t goed genoeg om een echo af te spreken v 7 weken: 19 aug! ) spannend!!!
Jeeej wat goed!!! Wat een positief nieuws!!! Ik begon mij al zorgen te maken omdat je nog niks had bericht maar wilde je niet stalken Nou meis, geniet van het positieve!!! Heel blij voor jullie!!!
Joehoe!! Wat een geweldig nieuws! Geniet van het goede nieuws. Wat fijn dat je zo snel al een echo krijgt! Nu nog 2 te gaan! Op naar de volgende positieve test 😄
Mooie blog Pandavliegen! En het komt zeker goed, ook wij zullen, dit jaar nog, ik voel het, mooi nieuws op dit forum mogen schrijven! En dan kletsen we onderling over de aankomende bevallingen!
Jazeker en dat gaat gebeuren ook Pandavliegen! Morgenochtend weer naar zh voor echo, ben benieuwd wanneer ik met gonal f mag beginnen. Hoe gaat het Pantertje? Al wat kwaaltjes?
Hi Pandavliegen, ging goed! Heb een go om te starten met Gonal F en ben inmiddels vanaf maandag begonnen met Gonal f 150. A.s. maandag weer langs zh. Begon jij ook met 150? Jij start vrijdag weer met nieuwe ronde? Of wordt dat vrijdag besproken?
jeetje mina, allemaal jullie berichten gemist... ik kreeg even geen meldingen meer dat er iets geplaatst was. ik ging nu toevallig zelf even kijken. spannend rembell! gaat nu echt beginnen he. ik heb nog niet echt veel kwaaltjes. voel af en toe aanwezigheid van mijn borsten. normaal heb ik dat totaal niet. dus dat is t dan. Wel heb ik sinds 3 dgn last van bruinverlies... dat vind ik wel erg onzeker. het ziekenhuis kon er niet veel mee en zei dat het zolang het niet rood wordt, niet erg hoeft te zijn en ik moet gewoon de echo af wachten.. dit had ik met de 1e zwangerschap niet dus vind dit wel erg spannend. toen ik het zag had ik tranen met tuiten.. maar omdat ik nu mijn borsten wel weer voel, denk ik dat t misschien nog wel goed zit.. spannend aan deze kant dus haha.
pandavliegen: succes de 7e! oja en wilde nog even terugkomen op de hoogte van het hcg: die was toch wel hoog genoeg. 335 . het minimum is 250 . het ziekenhuis had later teruggebeld. net wel bij de acupuncturiste geweest om te kijken of we het bloeden kunnen stoppen..
Pantertje, ik zou je niet te druk maken om wat bruin verlies/bloedverlies. Ik weet dat mijn zus bij beide zwangerschappen wat bruinverlies had in het begin (zelfs wat rood meen ik) en dat was heel normaal. Beide keren is ze bevallen van gezonde babies En het feit dat je hcg hoog genoeg was moet een goed gevoel geven! Nog 1,5 week en dan al weer 1e echo!
ja je hebt gelijk hoor .. ik lees op internet niet anders... en het gaat meestal ook goed. maar t was wel even schrikken. ik hoop dat deze 12 dgn snel om zijn.
Rembell, wat fijn dat je nu ook weer begonnen bent. Het zal wel weer even wennen zijn elke dag spuiten. Pandavlieger, success vandaag. Hopelijk krijg je groen licht om snel weer verder te kunnen gaan. Pantertje, bloed/bruin verlies is niks om je zorgen over te maken. Ik heb bij m'n dochter behoorlijk wat bloed verloren en heb toch een gezonde dochter gekregen. Ook deze zwangerschap heb ik met ruim 4 weken bloed verloren. Het is hoogstwaarschijnlijk een adertje die geknapt is. Je doorbloeding is een stuk beter dan voor je zwanger was. Van de week heb ik de 20 weken echo gehad, wat gaat het toch snel. Onze kleine man is helemaal goedgekeurd dus dat is echt een opluchting!
rietje84: das een hele geruststelling om te horen. ik wacht het allemaal maar af. ik voel nog steeds niks. in ieder geval geen rood bloed en geen krampen dus ik ben allang blij . wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was..wat heerlijk! pandavliegen: hoe is het gegaan.
Klopt Rietje, is weer wennen om elke dag rekening te houden met tijdig injecteren. Je bent er dan toch weer dagelijks mee bezig. Vind het toch ook weer spannend allemaal hoor, maar heb goede hoop. Zeker nu ik ook lees dat het bij Pantertje is gelukt ! Morgenochend weer naar zh voor echo. Ben benieuwd of er al mooi aantal follikels te zien zijn. Wat fijn dat alles goed bij je gaat en wat gaat het snel zeg! Al weer 20 weken! Pantertje, voor je het weet ben jij ook zover Pandavliegen, hoe was je gesprek?
hee! Fijn dat de echo goed was rietje! en fijn dat je je goed voelt pantertje! Hoe was de echo Rembell? Ik had vrijdag echo en gesprek, en dat was prima, alles zag er goed uit. Had vanmorgen opnieuw een echo, en moet morgenochtend pregnyl zetten en dan vrijdag terug plaatsing! Spannend!!