Pantertje, wat fijn dat je je zo goed voelt. Wees blij dat je nog geen last van kwaaltjes hebt, die gaan zeker nog wel komen Rembell, spannend vandaag met de echo. Succes! Hopelijk zitten een aantal hele mooie follikels. Pandavlieger, fijn dat het gesprek zo goed was en alles er goed uit ziet. Spannend zeg dat vrijdag alweer een terugplaatsing is! Wat heerlijk om allemaal positieve berichten te lezen! Zo hoort het!
Fijn Pandavliegen dat je vrijdag al weer TP hebt! Echo was prima, weet niet exact hoeveel er waren, dacht 5 grotere en aantal kleintjes maar weet het niet zeker. Vanmiddag hoor ik of ik woensdag punctie heb of dat ik nog even door moet met Gonal F voor wat meer eitjes. Zoveel als jou Pandavliegen waren het er niet
Maakt niet uit hoeveel t er Zijn rembell: als ze maar goed zijn . Ik had er ook maar 5. Eventjes de echo af wachten. Pandavliegen: spannend !! Dat kan je pakken We gaan duimen! Voor veel geluk vrijdag ! Ik klaag ook zeker niet. Geennkwaaltjes is fijn, Maar zou wel blij zijn als ik over een 9 dgn meer weet haha Het lijkt dit keer of ik nu al n beetje n buikje krijg.. Raar.. Dat had ik bij de eerste niet. Dit is wel heel vroeg; mijn darmen zeker..
rembell, zoveel als ik is ook niet aan te raden maar als je nog mag doorspuiten , heb je kans dat die kleintjes nog wel mee gaan doen! Hoeveel dagen spuit je nu gonal?
Pantertje, klopt helemaal hoor wat je zegt Uiteindelijk hebben we maar 1 plakker nodig Maar is wel fijn om te weten dat er grotere kans op een goede voorraad is straks Snap dat je niet kan wachten op volgende echo! Volgens mij is wel vaker zo dat je bij de tweede sneller ziet dat je zwanger bent, tenminste dat hoor ik vaak om mij heen Alleen maar goed teken toch! Pandavliegen, we lopen weer aardig gelijk zo Ik ben vorige week maandag begonnen met Gonal dus vanavond de 9e keer. Morgenochtend weer zh dus ben benieuwd of ik deze week nog ergens voor punctie mag, wel spannend! Hoeveel dagen na ovitrelle is de punctie meestal? En hoeveel dagen na punctie is de TP? Dan weet ik ongeveer wat ik kan verwachten. Wat fijn dat je vrijdag al weer TP hebt! Zullen we gewoon allebei bingo hebben deze keer, zou wel fijn zijn he
Rembell, valt nog mee 9 dagen spuiten en dan nu al een aantal goede follikels. Hopelijk komen een paar kleintjes in deze 2 dagen ook nog mee Pantertje, dat gebeurt inderdaad vaak dat bij de 2de je buik sneller groeit. Was bij mij ook. Maar zoals je al zei, dat zijn inderdaad meestal je darmen. Zo'n eerste echo is ook heel spannend. Wat kunnen die paar weken dan toch lang duren he!
ohh super rembell!! Ik heb totaal 13 dagen gespoten met gonal, toen 1 dag met pregnyl, een dag niks en toen punctie. (was op dinsdag de laatste gonal, woensdag pregnyl, donderdag niks). Ik kreeg een terugplaatsing op dag 5, maar dat is per ziekenhuis verschillend. Tussen de 2 en 5 dagen. En top. 14 follikels!!!
Succes Rembell!! Beetje laat, maar hoe ging het? Hier deelt de cryo niet goed we krijgen einde dag nog een telefoontje, maar hoogstwaarschijnlijk geen tp voor ons deze maand
Ooh Pandavliegen, wat shit! Ons geduld wordt op de proef gesteld he maar goed, op naar volgende maand. Maar kan me voorstellen dat het weer even slikken is... Punctie ging prima, deed beetje pijn op eind en heb gister hele dag geslapen door medicatie. Morgenochtend hoor ik hoeveel van de 10 bevrucht zijn en van welke kwaliteit. Ook weer spannend.
Oh nee pandavliegen wat n shit nieuws zeg. Het kan ook even niet mee zitten he.. Jeetje En nu positief blijven en uit kijken naar volgende keer maar dit is echt NIET leuk! Spannend rembell: laat je t ons weten ?
Ik ben nog steeds bruin aan t bloeden. Al 2,5 week.. Net verloskunde eens gebeld in eigen dorp om te kijken wat die er over zeggen . Zei wilden meteen een echo doen. Maar kon pas morgen.heb eigenlijk al echo op woensdag bij t ziekenhuis zeiden ze maar dat maakte haar niks uit . Dus morgen weet ik iets meer. Verder nog geen enkel zwangerschaps symptoom
Zo de TP is geweest, wat een bijzonder proces zeg! Er waren er 7 van de 10 bevrucht dus prima score. Uiteraard weten we nog niet hoeveel daarvan in de vriezer kunnen Nu de wachtweken... Pantertje, wat vervelend meis, maar het hoeft niks te betekenen! Wellicht door endometriose dat je daar sneller last van hebt? Bruine afscheiding is op zich ok toch? Maar fijn dat je morgen al terecht kan! Laat even weten of alles ok is! Pandavliegen nemen jullie nu zelf een pauzen of een verplichte pauze vanuit het zh?
Hoe was het pantertje? Rembell, mooie score! Ja bijzonder proces zo een terugplaatsing he! We nemen zelf pauze. We hebben een emotionele week achter de rug door verschillende andere gebeurtenissen, en het is even goed zo. We gaan over 2 weken op vakantie, en dan zien we in oktober wel weer hoeveel zin we hebben. Nu tijd voor onszelf en wat mensen om ons heen die we liefhebben.
Heel goed dat jullie dan even rust nemen Pandavliegen. Er gebeurt natuurlijk ook zoveel meer om ons heen, af en toe goed om uit die bubbel te stappen. Zal je goed doen denk ik, ik vond die drie maanden rust een verademing, even helemaal niets moeten, ziekenhuis bezoekjes, prikken, het vreet allemaal toch meer energie dan we denken. En een heerlijk vakantie in het vooruitzicht, heel fijn vooruitzicht!
knap hoor pandavliegen, even voor jezelf kiezen en ook even goed hoor. ik vond een maandje pauze ook best wel fijn. je beseft dan pas hoeveel tijd je eigenlijk over houdt als je niet 1 a 2 keer per week naar t ziekenhuis hoeft.. en mijn humeurswisselingen kwamen een beetje tot rust. ik werd weer wat liever die maand haha. lekker fijn vooruitzicht de vakantie. rembell: ja apart he zo'n tp.. ik vond t ook .dat je een foto mag maken van het embryo en dat ze dan door zo'n microfoontje zeggen: ja kom maar met het embryo.. haha en dat hij dan rechtstreeks uit het laboratorium aan komt door een slangetje... ik had dat van te voren niet gedacht.. ik heb vanmiddag een echo gehad. het hartje klopt!!!!!! ik heb nog wel veel bloed verlies. vooral vandaag best wel veel. maar het hartje klopte wel. we zijn heeeel blij.. ongelofelijk..morgen mag ik ook nog naar de echo vh ziekenhuis.. ik neem wat lekkers mee voor de afdeling om ze te bedanken.. ik ken ze allemaal persoonlijk ondertussen zie je.
Oooohh wat fijn Pantertje! Dat moet je een gerust gevoel hebben gegeven! En dan kan je vandaag gewoon genieten van een "extra" echo! Hadden ze nog een verklaring voor het bloedverlies? Of inderdaad dat het de eerste weken er gewoon bij kan horen? Succes en plezier in het zh vandaag