4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ik ben er heel voorzichtig in, ben niet echt aan het juichen zeg maar;) voor mij voelt het als een derde wachtweek die er aan wordt geplakt waarbij het nog alle kanten kan opgaan.
    Hoeveel dagen na TP had jij 335 hcg?

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja zou ik ook doen. Ik durf vanaf nu ook niet meer te vroeg te juichen..
    Ik had dat op 14 of 15 dgn na tp

3. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, hoe was het bij de uroloog? Hebben ze iets van verklevingen kunnen vinden waardoor je zoveel pijn hebt?
    Hier nog twee dagen wachten op een volgende bloedtest dus nog wel even spannend!

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Uroloog heeft een verdikking aan binnenkant gevonden blaas.
    Aan de buitenkant Vd blaas zit daar waarschijnlijk de endometriose maar dat kon ze met echo niet zien.
    Ik heb morgen een voortgangscontrole gesprek met de gynaecoloog

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    En hoe is t bij jou nu Rembell????

6. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pantertje, kunnen ze daar ook wat aan doen? Of zal je met de pijn moeten leren leven? Hopelijk niet.

Rembell, weet jij al wat meer? Hopelijk toch een positieve test ondertussen.

7. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ze hebben me bij de uroloog naar een bekkenbodem fysiotherapeut door verwezen om me te trainen dat ik met de pijn nog steeds kan blijven plassen. Oftewel training om t aan te kunnen..

De gynaecoloog komt met twee opties: een paar maanden aan de pil
    Of meteen doorgaan in deze cyclus (dan hoef ik niet ongesteld te worden) volgens hem is de kans op zw schap niet groter of kleiner als ik nu meteen door zou gaan.. Ik ben geen fan Vd pil dus ligt t voor de hand dat we meteen door gaan.

8. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje wat vervelend, maar wel fijn lijkt mij dat de oorzaak is gevonden. En hopelijk wordt het dragelijker door tips bij fysio. Heb je alleen last als je moet plassen?
    De pil lost inderdaad niks op, houdt alleen je menstruatie tegen. Is Lucrin geen optie? Ik zou dat is aan je gynecoloog vragen, dat maakt de endometriose rustig en is bewezen dat het de kans op zwangerschap vergroot voorafgaand ivf. Ik heb destijds gemaild met de hoofdarts van het VU en hij adviseerde het wel.

Ik heb vanmiddag een echo. De hcg waarde waren gestegen maar volgens de vu nog niet de ideale waarden volgens hun berekening. Dus ben benieuwd naar de echo vanmiddag, dan weten we in ieder geval of het op de goede plek is. Verder voel ik me goed!

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat het niet makkelijk te verhelpen is en dat je eigenlijk gewoon om moet leren gaan met de pijn. Hopelijk helpen de tips van de bekkenfysio.
    Als Lucrin inderdaad bewezen beter werkt is dat zeker de moeite waard om na te vragen. De pil is inderdaad ook geen ideale optie.

Spannend Rembell. Aan de ene kant klinkt het niet heel goed, maar aan de andere kant is het toch goed nieuws. (aan mij heb je duidelijk ook niks ;) ) Dat wordt duimen op een goede uitslag!

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Jeetje rembell laat ons wat weten he vanmiddag .
    Ja het klinkt idd twijfelachtig maar ik hoop nog steeds op goed nieuws voor je

Ja Lucrin heeft heel veel bijwerkingen .. Hij raadde t niet aan.
    Over de pijn bij t plassen: nee ik heb 7 dagen lang 24 uur aandrangspijn. En bij t plassen gaat de pijn naar een piek . De eerste 3 dagen zijn het ergst en krijg ik morfine Vd pijn.
    Daarna neemt t elke dag af en red ik t met paracetamol
    Ja ik moet idd nu proberen met de pijn om te kunnen gaan.. Ik betwijfel of die fysio daarmee kan helpen.. De pijn neem je niet weg . Ze leren alleen hoe ik eventueel er nog wat plas uit krijg tijdens de menstruatie maar de pijn blijft even erg..
    T slaat nergens op als je mij vraagt..
    We gaan verder met de volgende tp over 2,5 week.
    Hij zei dat het wel of niet rust nemen geen effect heeft op de zwangerschaps kansen.. Ik geloof hem niet helemaal want rust heeft wel degelijk effect maar de endometriose dwingt mij om er mee door te gaan!

11. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas dames:( het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus helaas niet op de goede plek. Wel een teleurstelling maar we hebben weer duidelijkheid en dat is ook fijn. Hopelijk dalen de waarden en lost het vanzelf op dat hoor ik morgen en anders een kijkoperatie. Morgen hoor ik meer want dan moet ik weer langs voor echo en hoor ik ook of de hcg gedaald is. Daar hopen we eigenlijk op dat de waarde gedaald is want dan breekt het zelf af.

Pantertje, jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Dat is het enige wat telt.
    Ik had zelf geen last van de lucrin maar dat kan bij iedereen verschillen. Uiteindelijk willen maar 1 ding en dat is een positieve uitslag!:)
    Ik hoop voor je dat de pijnen in ieder geval niet toenemen en dat de fysio je enigzins kunnen helpen daarin.

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oh nee rembell: dat was dus de reden Vd lage hcg waarde..
    Damn ! Gaat ie op de verkeerde plek zitten..
    Dat geloof je toch niet..
    Super jammer weer. Ik hoop dat het op de makkelijkste manier los komt voor jullie.
    Sterkte ..

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Oh nee he Rembell, wat erg. Is het een keer raak zit het op de verkeerde plek. Hopelijk gaat het inderdaad vanzelf weg, dat zal een operatie schelen.
    Het enige voordeel is dat je nu wel weet dat je zwanger kan worden. Niet dat je daar nu wat aan hebt overigens. Sterkte!

Pantertje, wat zwaar k.... dat je de hele dag pijn hebt. Hopelijk krijg je de pijn een beetje onder controle met de fysio zodat het beter vol te houden is. Wat je allemaal wel niet over moet hebben voor een kindje.

14. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Rembell: hoe gaat het nou met je?

Ik heb aankomende maandag een echo en krijg ik te horen
    Wanneer ik n volgende terug plaatsing krijg.
    Wel heel leuk maar heb toch ook weer t gevoel dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben.. Ben nog heel moe enzo
    Ik ga de komende week maar even goed uitrusten

15. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    jeetje rembell, meid wat heftig! hoe is het nu met je?

hoe ging de echo pantertje? Kan me voorstellen dat het heel lastig is!

Hier alles goed, net terug van vakantie, die heerlijk was! We zitten onze pauze nog even voort, het is echt erg fijn om er even niet mee bezig te zijn.

16. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje hoe was de echo? Wat ik mij afvraag, moet je bij een cryo TP ook hormonen spuiten? Of is het dan alleen echo's + TP?
    Komt goed! Laten we gewoon hopen dat het dit keer raak is voor jou! En het mooi blijft plakken:) Uiteindelijk komt het goed!

Met mij gaat prima, mijn lichaam heeft het gelukkig uitzichzelf uitgestoten. Dus dat scheelt weer een operatie! Morgen nog een keer bloedprikken en hopelijk is het HCG volledig uit mijn lichaam. Dan zal ik een ronde moeten wachten op mijn ongi en daarna cryo.

Fijn he Pandavliegen om er even niet mee bezig te zijn? Ik heb die drie maanden dat ik Lucrin moest toedienen ook als heel fijn ervaren! Geeft een hoop rust. Daarna gelijk weer volle bak met bbz dan denk je wel even jeetje wat een gedoe allemaal. Maar we doen het allemaal voor dat ene goede doel!:) En die wens is er nou eenmaal. Maar kan mij heel goed voorstellen dat mensen er op een gegeven moment echt geen zin meer in hebben.

17. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, jij ook bedankt!:) Is de babykamer al af?:)

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi meiden,
    De echo was goed. T bmsv was goed opgebouwd en dik genoeg.
    Ik krijg aankomende maandagmiddag de terugplaatsing .
    Bij een cryo tp hoef je geen hormonen te spuiten. Alleen drie keer per dag progynova pilletjes , die remmen de groei Vd eicellen en zorgen voor dikker bmsv. En dan na de tp krijg je er nog de utrogestran bij.
    Ik hoop ook dat het weer raak is.. Dat zoutoch wel geweldig zijn..

Nou rembell dat is dan in ieder geval nog een beetje goed nieuws zullen we dan maar zeggen .. Het scheelt in ieder geval een beetje..

19. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Pantertje! Op naar maandag, en laten we hopen dat het raak is en het mooi blijft plakken! Ik duim voor je:)
    Ja dat was dan wel het positieve van het hele verhaald, ik ben vanmorgen weer geweest voor een bloedtest, hopelijk is al het hcg nu uit mijn lichaam.

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    een beetje een teleurstelling gehad vandaag.. ik kwam in het ziekenhuis en het bleek dat ik vijf dagen geleden had moeten beginnen met de utrogestran. dat waren ze vergeten te zeggen tegen me en ik was zelf ook in de war.. ik had alleen de progynova gehad.. en toen mochten ze het embryo niet plaatsen vandaag.

hij wordt woensdag opnieuw ingevroren. en vrijdag a.s. krijgen we een nieuw embryo geplaatst. (en dan hoor ik meteen of het invriezen van het embryo van vandaag goed is ingevroren)

dat was even een foutje.. een heel erge als je het mij vraagt. maar we kunnen er niks meer aan veranderen en gaan er vrijdag voor. (in de hoop dat het embryo van vandaag ook nog bewaard blijft..)

Deel Deze Pagina