4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meis wat jammer en balen! Ik kan mij goed voorstellen dat het weer even slikken is en een grote teleurstelling. Buiten dat weet ik hoe het voelt om weer de pijnen van de menstruatie te krijgen. Ik hoop dat het dit keer niet zo zwaar als vorige keer is.
    Blijf wel hoopvol want het gaat raak zijn en dan is het allemaal zo waard!
    Ik heb vorige week de pijnen weer moeten incasseren en nu maar afwachten wanneer ik eventueel tp mag krijgen. Sterkte de komende week!

2. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje hoe gaat het met je? Heb je het een plekje kunnen geven?
    En Pandavliegen ben jij inmiddels weer begonnen?
    Als alles goed gaat dan heb ik zondag een Cryo terugplaatsing, wel spannend weer.

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Spannend rembell.. Goh op zondag?

Ik heb nu de pijn en daar gaat al m'n aandacht naar toe. Gister was t vreselijk . Ik heb over gegeven Vd pijn. Echt heel erg. Ook s nachts nauwelijks geslapen . Vandaag

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oeps ik verstuurde hem al: vandaag gaat t iets beter. Nog wel erg veel pijn bij t plassen en van die steken in mijn blaas de hele dag.. Ik moet er ff door heen

5. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meis ik vind het echt zo rot voor je. Je hebt duidelijk veel meer last Dan dat ik heb. Die steken bij het plassen herken ik zo maar dat het bij jou ook constant pijn doet lijkt mij echt zo zwaar. Heel sterk en knap dat je dit er allemaal voor over hebt, daar mag je al trots op zijn!

Ja klopt op zondag, zo komt dat uit in mijn huidige cyclus. Bij de VU gaat het ook in weekend door. Is dat bij jullie anders?

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hoe is het met jullie meiden?

Hier wel goed, ben begonnen op een nieuwe baan, en dat was/is even intensief. Wel goede afleiding.

De pauze was verder echt heerlijk, en we hebben getwijfeld of we wel weer wilde starten. Maar we willen toch graag onze cryo's opmaken.

Dus na een goed gesprek met onze behandelend arts, en wat praktische afspraken (Zoals alleen terug plaatsingen op wo en za!) waren alle beren van de weg, om weer te beginnen!

Morgen om 9 uur wordt ik gebeld.. en hebben we misschien een terug plaatsing! Als de cryo blijft leven! Toch wel weer spannend!

7. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Pandavliegen! Dat is altijd even intensief van baan switchen, maar wat fijn dat je een goed gevoel bij hebt. Wat ik mij kan herinneren is dat je bij jouw vorige baan totaal niet lekker in je vel zat en daardoor ook wel stress van kreeg. En dat is natuurlijk niet fijn wanneer we best wat uur in de week daar mee bezig zijn. Dus wat fijn dat dat nu in ieder geval goed is!
    En wat spannend ook weer voor jullie! Kunnen ze dat zo plannen joh dat je alleen tp op woensdag/zaterdag heb? Ook in de natuurlijke cyclus? Wat bijzonder, maar fijn voor jouw gevoel!Hebben jullie vanmorgen goed nieuws gekregen voor een terugplaatsing? Ik hoop het voor jullie!

Ik heb afgelopen zondag een cryo TP gekregen dus nu afwachten weer:)

8. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    fijn rembell: nu hopen op goed nieuws. hopelijk genoeg afleiding.

pandavliegen: fijn dat het ook praktisch kan zo. ik snap helemaal het gevoel dat je twijfelt om nog door te gaan. dat herken ik helemaal. maar goed dat jullie er nu achter staan. er breekt weer een spannende tijd aan.

ik ben vandaag voor een echo in het endometriose centrum in het VU geweest. daar zagen ze n flinke endometriose haard in mijn blaas , door blaaswand heen en buitenkant van de blaas. hij zei dat hij wel begreep dat ik zoveel pijn heb. Verder is mijn linkereierstok verkleeft aan de achterkant van mijn baarmoeder. Ik schrok me dood. ik dacht ik hoor niet zoveel nieuws. tenslotte kijken ze hier al bijna een jaar naar.. ik moet volgende week terug komen voor een bespreking naar wat er mogelijk is.
    Na deze tp van volgende week, wil ik het weg laten halen.

9. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje wat fijn dat er eindelijk duidelijkheid is waar de pijn vandaan komt. Nu kan je er daadwerkelijk iets aan laten doen. Laten we hopen dat dat pas na 9 maanden kan:) Succes met de TP!!
    Ik heb genoeg afleiding:) Ik vlieg vanav voor een lang weekend weg dus dat is heel fijn.

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oh super . Lekker even weg! Lekker genieten !

Ja maar ik schrok wel toen hij zei dat t niet makkelijk weg te halen is..
    Volgende week weet ik meer . Hopelijk is de tp raak haha

11. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Fijn weekend rembell!!

En fijn dat ze het gevonden hebben pantertje, en hopelijk kunnen ze het pas over 9 maanden weg halen!!

Rietje, hoe is het met jou?

Hier de terugplaatsing gehad gister :D het kan redelijk gepland worden omdat de pregnyl kan je ook dag eerder of later zetten, en de cryo kan tot dag 5 in de cryo, dus kan terugplaatsing hebben op dag 2 tm 5, plus een dag of 2 variatie in de pregnyl.. Maakt dat we altijd wel op woensdag of zaterdag kunnen uitkomen :D

12. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Rembell en pandavlieger wat spannend weer de wachtweken. Hee fijn dat jullie beide een tp hebben gehad. Dit wordt hem voor beide. De pauze van afgelopen maanden is vast heel goed geweest waardoor het nu wel raak is.

Pantertje, wat gijn dat jr nu weet waar de pijn vandaan komt. Hopelijk valt er wat aan te doen. Maar dan idd pas over 9 maanden zoals de andere meiden ook zeggen :)

Sorry dat ik zo lang weg ben geweest. Ik nn helemaal gesloopt en probeer elke dag weer door te komen. Gelukkig zit ik nu volledig in de ziektewet. M'n zwangerschapsdiabetes is verergerd en ik heb nu heel vaak hypo's (te laag suiker gehalte). Ze willen sowieso tussen de 38 en 39 weken inleiden. Als ik m'n suiker niet onder controle krijg moet het misschien nog eerder. Daarnaast heb ik veel last van bekkenpijn en zorgt de bloedarmoede ervoor dat ik gesloopt ben. En natuurlijk is nu ook nog eens m'n dochter continu ziek. Gelukkig nog maar een maand te gaan. Ah ja, als ik m'n kleine man in m'n armen heb ben ik alles weer vergeten.

13. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, wat leuk om van je te horen! Het zijn al weer de laatste loodjes voor jou! Wel vervelend onder vervelende omstandigheden voor jou, maar zoals je zegt het zal het uiteindelijk allemaal waard zijn!
    In ieder geval heel veel sterkte en succes de komende weken!

Ik mag over 3 dagen al weer testen, de dagen zijn echt voorbij gevlogen. Ik moet zeggen dat ik er dit keer een goed gevoel over heb! Dat is eigenlijk voor het eerst! Maar goed, durf alleen nog maar te hopen :). Het zou wat zijn! Dus nog even paar dagen fingers crossed!

14. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    aah Rietje jammer dat de zwangerschap niet helemaal vlotjes verloopt. en zal je net zien he dat je dochtertje dan steeds ziek wordt. das altijd zo. dat soort dingen komen altijd tegelijk lijkt wel.

oeh Rembell, wat spannend. wat maakt dat je er dit keer een goed gevoel over hebt? heb je symptomen?

ik heb afgelopen dinsdag een tp gehad. dus het is vanaf nu weer afwachten voor me.
    Ik ben ondertussen ook weer in het VU geweest voor een bespreking en ze willen me als deze poging niet lukt, een paar maanden aan de pil zetten om te kijken hoe ik reageer en om het allemaal rustig te krijgen (endometriose) maar ik heb hier sterk m'n twijfels bij..

15. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, ook weer voor jou de spannende wachtweken! Hopelijk gaat dit hem worden voor jou!
    Ik heb op advies van de VU (toen ik erachter kwam endometriose te hebben) 5 jaar lang de pil doorgeslikt omdat de kinderwens er toen nog niet was. Ik heb geen dag last gehad omdat ik 5 jaar lang geen mensturatie heb gehad. Daarbij houdt het ook de endo rustig dus ik hoop dat dat voor jou ook zal werken, maar laten we hopen dat jouw TP een succesvolle is!
    Ik had tot aan gister geen symptomen maar gewoon ee voorgevoel. Vanaf gister zijn mijn boobies echt enorm en gespannen dus wellicht klopt mijn gevoel:) Morgen weet ik meer na de bloedtest. Angst is dan ook wel weer, mocht ik HCG hebben, dat het opnieuw een eug is. Maar ik probeer positief te blijven!:)

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    oeh ik zou ook haast denken dat dit goed nieuws moet betekenen. maar ik snap je angst. meid: morgen weet je het !!

Ja ik begrijp ook zeker de beweegredenen hoor om de pil voor te schrijven bij endo maar het strookt niet met het feit dat we heel graag een 2e kindje willen en ik inmiddels net 34 ben geworden dus ik zou toch willen dat ze nog een keer uitleggen wat ik hier aan heb. Ze zei zelfs nog dat de kans op succes op volgende tp niet per se hoger ligt na een rust periode met de pil of lucrin. (alleen met een vers embryo is dit zo zei ze) dus dan ga je nadenken in de auto terug.. heb vandaag weer gebeld en gevraagd of ik n telefonisch consult kan krijgen om mij dit nogmaals uit te leggen... Ik hoop zo dat het raak is deze keer... pffff

17. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snap dat je heel graag verder wilt, en zsm een broertje of zusje voor de kleine erbij hebt:)
    Toen ik een keuze moest maken om na de iui direct door te gaan voor IVF of pauze met Lucrin te kiezen heb ik dr. Mijatovic een mail gestuurd om zijn advies te vragen (hij is hoofd van endo afdeling) Hij heeft mij destijds aangegeven dat ik hem altijd mocht mailen. Hij gaf aan dat de procedure bij VU eigenlijk altijd eerst Lucrin is bij endo omdat bewezen is dat resultaat voor ivf dan beter is. Uiteraard gaf hij aan dat ik zelf mocht beslissen maar ik wilde zijn advies opvolgen. Ondanks dat ik natuurlijk liever direct gestart was want dat willen we natuurlijk allemaal het liefst. Ik ben blij dat ik de rust heb genomen want eigenlijk ben ik direct zwanger geworden na eerste ivf behandeling (ondanks eug). Dus resultaat was er zeker. Tuurlijk weet ik niet of dit ook zonder lucrin had gelukt maar dat is het lastige in keuzes maken je weet het nooit.
    Ik hoop dat ik je hiermee enigzins heb geholpen...
    Je bent nog jong en het komt goed, heb vertrouwen!

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Rembell. Dat voorgevoel had ik ook bij de laatste iui en die was idd raak. Ook ik had verder nog geen symptomen op dat moment, behalve dat ik waarschijnlijk de innesteling heb gevoeld. Hopelijk geldt dat nu ook voor jou.

Pantertje, spannend de komende weken. Hopelijk hoef je de beslissing om pauze of gelijk door te gaan niet te maken. Ik snap dat je twijfelt. Goed dat je een extra consult aangevraagd hebt. Je met 100% zeker zijn van de keus. Met 34 ben je nog jong om een kindje te krijgen, maar ik snap dat je het zo snel mogelijk wil.

19. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net te horen gekregen dat ik zwanger ben!!!:) Super blij!!!! HCG waarde van 500 dus extra bloedtest is niet nodig, 4 december echo! Wat een begin van het weekend!!!:)

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    wow rembell.. wat goed nieuws !!!! je voorgevoel klopte dus
    Nu lekker genieten. En je HCG waarde is ook super hoog, dan heb je grote kans dat het goed blijft gaan. Wat moet dit geweldig voelen. het is je van harte gegund!!!
    Heb je na de tp überhaupt iets van symptomen gevoeld? krampjes, of iets? Of had je echt alleen de grotere borsten op het einde waardoor je het wist?

wat betreft de lucrin: ik begon daar ook al over, maar ze vonden de lucrin best wel heftig spul in het VU en hadden eerste voorkeur voor de pil..en pas als die niet zou werken wilden ze lucrin voorschrijven..

Deel Deze Pagina