4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa inderdaad, dat voorgevoel heeft mij niet in de steek gelaten:) En het voelt inderdaad geweldig, al die tripjes naar de VU en het geduld was het allemaal waard. Nu natuurlijk hopen dat alles goed gaat verder maar nu geniet ik vooral van het idee!
    Geen krampjes gehad, had ik ook niet de vorige keer (bij eug). Mijn borsten een week na TP en een gevoel van ja nu voel ik mij anders. Maar wat dat dan was weet ik niet.

Ow wat vreemd dat ze niet Lucrin adviseren, omdat ik bij de VU dat wel geadviseerd kreeg. Heb je ze inmiddels nog een keer gesproken? Hoe lang zou je dan aan de pil moeten? En wat is hun beweegreden daarvoor?

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Oh wat fijn zeg.. Ja dan is het het ook allemaal waard
    . Nou geen krampjes.. Dan kan het bij mij ook allemaal nog .

Ik wordt volgende week donderdag gebeld voor n telefonisch consult
    En dan weet ik meer . Ik snap het ook niet.. Ik had een arts assistent en ze was heel vaag.

3. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles kan Pantertje en ik hoop het zo voor jou en ook voor Pandavliegen! Ik duim voor jullie dat het raak mag zijn!

4. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow geweldig nieuws Rembell! Gefeliciteerd 🎉 Je voorgevoel zat zeker goed. Wat heerlijk dat het nu raak is. Ontruim 2 weken en je kan je wondertje bewonderen. Dat wachten zal ook wel lang duren.

Wat zou het mooi zijn dat iedereen zwanger is voor ik beval. Dan zijn we allemaal tegelijk zwanger zijn, al is het maar voor korte duur.

5. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja laten we dat hopen ! Dat zou toch wat zijn. Over een weekje weet ik meer

6. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel Rietje! De dagen vliegen voorbij hoor! Ben lekker druk op werk en in de weekenden ook, ik probeer van elke dag te genieten:) De echo komt vanzelf dichterbij;)

Pandavliegen hoe is het met jou?

Pantertje, ben benieuwd wat er uit het gesprek komt vandaag met de VU! Succes!

7. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gefeliciteerd rembell!!! Super tof!!!!

Wij hebben 5 dagen na jou echo ;) op 9 dec. Ondanks dat ik van het weekend overtuigd was dat het mislukt was (de standaard menstruatie klachten waren in overvloed aanwezig) heb ik gisterenochtend toch positief getest. Het enige waaraan ik dacht wie weet, was dat ik niet ongesteld werd/wordt. Nu wachten tot 9 dec of het allemaal echt zo is en allemaal goed!!

Ik vind het echt mega spannend en ben totaal flabbergasted!!!

Hoe was het gesprek pantertje??

8. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wow pandavlieger, jij ook zwanger? Echt super nieuws! Gefeliciteerd!!!
    Nog 1 te gaan ;)

9 december wordt een mooie dag. Ik word ingeleid op de 8ste en verwacht dat hij de 9de wordt geboren. Bij onze dochter duurde het namelijk ook 2 dagen.

9. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws Pandavliegen!!! Wow hoe bijzonder! Volgens mij liepen onze cyclus altijd aardig gelijk:) en nu ook zo vlak achter elkaar!
    Moest je in ZH testen of zelf?
    Morgen is de laatste dag dat ik de Utro balletjes moet nemen. Wel bang dat ik zodra ik mee stop mijn menstruatie komt. Gek he dat ik zo denk. Maar goed, nu hopen dat het voor ons beide goed gaat en dat Panterje volgende week ook goed nieuws heeft!!!

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Wow pandavliegen !! Gefeliciteerd !!!
    Wat n geweldig nieuws ! Dit is echt niet te geloven in deze groep! Haha

Ik moet woe de bloedtest doen maar ik weet vrijwel zeker dat t niet raak is. Dan had ik wel iets gemerkt . Helaas helaas.
    Donderdag heb ik n gesprek gehad . Ik moet binnenkort toch beginnen met de Lucrin voor 3 maanden en dan krijg ik n echo om te kijken of de endometriose geslonken is. Ik ben erg bang voor de bijwerkingen van de Lucrin. Jij vond dit meevallen rembell?

11. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, wat jammer dat je gevoel aangeeft dat het niet gelukt is! Hopelijk klopt je gevoel niet;)

Ah toch Lucrin! Ik vond het al vreemd dat ze dat niet aan jou zouden geven want dan zou hun protocol wel erg afwijken met dat van mij ondanks dat we hetzelfde hebben. Dus dit klinky logischer! Ik heb nergens last van gehad dus hopelijk ervaar jij dat ook zo! Ik vond de 3 maanden rust er fijn! Geen ongesteldheid, geen pijnen, geen zh bezoekjes, gewoon rust in het lichaam en in het hoofd. En heb 3 maanden genoten van alles wat weer mocht!:)

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja mijn gevoel heeft me nog niet eerder in de steek gelaten.

Ja ik had de vorige keer een arts assistent . En nu had ik n telefonisch consult aan gevraagd met de gyn dr Verhoeven . Zij zij dat het laten slinken Vd endometriose haarden veel langzamer gaat met de pil dan met Lucrin. En gezien mijn leeftijd en kinderwens wilde ze me niet een jaar aan de pil zetten. Ik hoop zo dat ik het middel hetzelfde ervaar als jij. Een beetje rust zou niet verkeerd zijn . We gaan over twee weken ook verhuizen dus een pauze inlassen is niet verkeerd . We bekijken het maar positief ...

13. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je nu in ieder geval meer duidelijkheid hebt! En de drie maanden zullen voorbij vliegen! Met de feestdagen in aantocht en een verhuizing zal je het druk zat hebben.
    Probeer het inderdaad positief te zien! Het zal zeker lonen!

14. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Pantertje, wij wisten zeker dat het niet gelukt was deze ronde. Vorige week zaterdag had ik alle menstruatie beginselen, een negatieve Omo witte test en precies het zelfde als elke maand de afgelopen jaren, pas toen ik maandagavond niet ongesteld was , durfde ik iets meer te hopen.en woensdagochtend een positieve test!

Weet je, gevoel zeg in onze situaties niks, het is zo verdoezeld met angs en hoop! Dus ik blijf gewoon voor je duimen!!

En anders drie maanden pauze! Hebben wij ook net gehad, heerlijk vond ik het. Probeer daar ook maar van te genieten, nergens rekening mee houden! Is wel ff fijn.

15. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Jeeetje pandavliegen, wat kan je je vergissen he!! ja dit geeft idd hoop. Ik wacht het dan maar af. ik ga zelf voor het eerst geen test doen.
    Ik voel namelijk helemaal niks. geen menstruatie symptomen ook. geen gevoelige borsten, gewoon niks zeg maar.

ik krijg morgen middag de uitslag en diezelfde middag komt apotheek zorg langs met de lucrin spuit (als het niet raak is natuurlijk)

ik hou jullie op de hoogte.

16. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Pantertje!! Laten we hopen dat Apotheek zorg voor niks langs komt;)!

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    succes pantertje!!!!!!

18. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Helaas was de test weer negatief ...

19. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ai Pantertje, dat is toch weer balen als je het dan bevestigd krijgt. Je gevoel gaf het al aan maar je hoopt dan toch dat je gevoel je een keer voor het positieve in de steek laat!
    Dan nu 3 maanden rust. Al lijk het lang, het gaat voorbij vliegen. Probeer er enigzins ook van te genieten. En weet dat het jou gaat helpen op de langere termijn! Geniet van de dagen die komen gaan, lekker eten, lekker drinken en een verhuizing naar een nieuw huis (toch?). Hoop andere dingen die ook belangrijk zijn in het leven.
    En dan heb jij volgend jaar rond deze tijd een hele dikke buik met een klein hummeltje erin! Dat geloof ik zeker!!

20. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Dank je wel. Stiekem was er natuurlijk een paar procentjes hoop. Dat blijft elke keer toch.

Ik ga er proberen van te genieten. Ook al klinkt 3 maanden heel lang. Ja we verhuizen naar een nieuw huis over twee weken. En de feestdagen komen er aan. Dus das een goeie afleiding hopelijk

Deel Deze Pagina