Ahhhh wat ontzettend balen pantertje!!! hopelijk kun ne wat genieten can de 3 maanden rust nu! Hoe js het rembell? Aftellen naar de eerste echo? Wij hebben hem helaas moeten cancellen vandaag, zit vol in een miskraam. Volgende week alleen een echo om te kijken of alles leeg is en dan weer terug naar de tekentafel. Wel even flink zuur van.
Oh jeetje Pandavliegen dat is schrikken en een grote teleurstelling! Wel weet je dat je zwanger kan worden, dat is al een hele stap! Tenminste, zo voelde ik dat na de eug, ondanks dat het even slikken was had ik wel het gevoel dat we flinke stappen hadden gemaakt. Ben niet echt aan het aftellen, de tijd vliegt echt voorbij. Ik laat het allemaal op me afkomen, ergens wil ik misschien ook niet echt dat de echo dichterbij komt Vorige keer was namelijk slecht nieuws. Maar moet zeggen dat ik nu wel anders voel. Ben behoorlijk misselijk sochtends en mijn boobies groeien met de dag. In ieder geval genoeg hcg in het lichaam Sterkte meid, komt goed! Op naar een volgende poging! XXX
Oh jeetje wat n ellende. Zo dubbel dit.. Pandavliegen : wat ontzettend naar. Ik weet wat je doormaakt . Echt erg... Sterkte en hoop op snel weer geluk En dan voor rembell zo'n duidelijke zwangerschap . Dat moet n goed gevoel geven. Ik snap je angst maar probeer er in te geloven en t ook te voelen. Dat zit echt wel goed! De Lucrin spuit zit er nu n paar dgn in. Ik voel me hartstikke goed. M'n huid lijkt gladder in t gezicht . Wel s nachts wat opvliegertjes maar dat valt erg mee.
Fijn dat je je goed voelt pantertje!! Hier hebben we voorlopig verplichte rust ook. Moet sowieso 1 cyclus afwachten voor we weer verder mogen, maar afhankelijk hoe het de komende dagen gaan misschien langer. Naja, voordeel is, met kerst kan de echte wijn op tafel! Voelt voor mij ook als een grote stap verder, maar wissel nog wel een beetje dus teleurstelling/ boos en dat . Zeker omdat ik gewoon nog veel last heb, van kwaaltjes, van buikpijn, en daar kan ik dan zo boos om worden! En aangezien ik nog flink hcg in m'n lijf heb, verwacht ik ook wel een lange cyclus. Hoe ging dat toen bij jou rembell en pantertje? Mocht je meteen door? En hoelang duurde het voordat je hcg vrij was? en je weer een cyclus had?
Dat snap ik Pandavliegen, die boosheid, het gevoel alsof alles voor niks is geweest. En toch die vervelende kwaaltjes. Dat ebt natuurlijk weg. Inderdaad, het positieve is dan de gezellige dagen die er aan komen. En daar van te genieten! Op hoeveel HCG zit je nu? Wat was je HCG uberhaupt eigenlijk toen je mocht testen? Daar ben ik wel benieuwd naar. Bij mij ging het heel vlot. Ik heb zo een cyclus applicatie op mijn tel en werd gewoon ongi zoals ik had verwacht. Denk zo een twee weken na miskraam (door eug). Toen gelijk gebeld en kon weer beginnen, de cyclus duurde wel wat langer voordat mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg was. Dus hopelijk kan jij begin van het nieuwe jaar direct aan een nieuwe poging! Dat zou mooi zijn!
Ik mocht eigenlijk ook meteen door. Vaak wachten ze de eerste menstruatie af en dan kan je weer beginnen. Omdat ik meteen helemaal schoon was , hebben ze bij mij dezelfde cyclus nog een embryo geplaatst omdat een menstruatie voor mij een hel is. Ik ben overigens ondanks de Lucrin wel gewoon ongesteld geworden.(3 dgn erna) dat zou volgens cyclus ook nu zijn . Ik had eigenlijk gehoopt dat t niet zou komen. Ik heb vannacht veel pijn gehad .. Op dit moment gaat t wel
rembell, geen idee hoeveel hcg, de testen worden vooral donkerder. Maar nu heb ik 2 weken terug wat getest en de afgelopen halve week weer, en weet natuurlijk niet wat de tussentijd was. Zondag had ik een net iets donkerder test dan 2 weken geleden en vandaag echte knaller. Zo raar.. eigenlijk zou je blij moeten zijn met een knaltest. Maar goed, morgen echo en dan zullen we het horen. Ga er vanuit dat het nog niet schoon is, en daarom ook nog positiever blijf testen. Maar misschien is morgen de controle ook wat vroeg, een kleine week na de miskraam, maar merk dat ik toch behoefte heb om ook even te kijken. Wanneer is jou echo? Ah pantertje, balen meid dat je zoveel pijn hebt hopelijk gaat het snel weer over.
Pandavliegen, ik snap hem. Er wordt bij jou dus geen bloed afgenomen in het Ziekenhuis wanneer je na de TP een zwangerschapstest moet doen. Deze doe je zelf thuis wat ik hieruit begrijp. Ik moet dan altijd naar het ziekenhuis komen voor bloedafname waardoor ze exact het HCG kunnen meten. Na de eug/miskraam moest ik ook steeds naar het ziekenhuis voor bloedafname zodat ze konden zien na hoeveel tijd mijn HCG weer op nul stond. Het klopt dat het nog even in je lichaam blijft. Ik las je blog (ontroerde me!) en dat is op zich goed dat het je lichaam allemaal uitgaat. Had voor mezelf ook gevoel van nu is het er ook maar uit ook! En dan snel weer cyclus op gang zodat we weer verder konden. Succes morgen bij de echo, hopelijk is het al mooi schoon! (als ze dat al kunnen zien). Ik heb vrijdag a.s. eerste echo. Ik blijf het spannend vinden. Mijn misselijkheid en spanning in borsten is minder dus dat is aan de ene kant erg fijn maar aan de andere kant maakt het ook weer erg onzeker. Denk dat wij dat blijven houden totdat we over een bepaalde grens heen zijn... We weten namelijk zo goed wat er allemaal wel niet mis kan gaan. Pantertje, dat had ik ook in het begin, je lichaam moet nog even in de Lucrin modus komen Maar voor jou erg vervelend in verband met de pijnen, hopelijk is het dit keer minder lang en intens voor jou!
Hoe was de echo rembell? Ik was nog niet schoon, maar wel al ver. Verlies ook nog steeds vrij veel bloed. Pfff al 11 dagen! Wordt er gek van. Dit weekend ook weer een hoop krampen dus hoop dat dit het laatste restje is. 15 dec weer een echo om te kijken! Ik doe inderdaad met thuis testen. Ze hebben bij ons de mening dat die betrouwbaar genoeg zijn, moet wel in de gaten houden dat ze gaan aflopen, dus als het bloedverlies gestopt is moet ik na een paar dagen weer testen. Hopelijk zien we 15 dec ook al een startende cyclus!! Hoe is het met jou pantertje?
Fijn Pandavliegen dat het al aardig op weg is naar een nieuwe cyclus. Het bloedverlies is natuurlijk niet fijn, maar het moet er een keer uit. Hopelijk kan je 15 december al weer uitkijken naar een volgende poging! Dat gaat dan ook snel! Vrijdag eerste echo gehad, en alles was goed! Hartje klopte en was precies het aantal weken en dagen zoals verwacht, dus de groei klopt met de berekening. De echo gaf ook wel een goed gevoel, en een kleine stap vooruit naar een mogelijk goede zwangerschap. 24 december hebben we weer een echo, dat zou dan onze laatste via het zh zijn. Rietje, volgens mij ga jij over twee dagen bevallen?!! Wow wat zijn die 9 maanden voorbij gevlogen zeg! Mocht je dit nog lezen, heel veel succes! En geniet van jullie twee wonder!! Pantertje, hoe gaat het met de lucrin? Is je menstruatie al gestopt? Hopelijk heb je verder weinig last van bijwerkingen.
Hoe is het met iedereen?! Rietje al bevallen? Gaat het nog goed rembell? Hier gaat het nu wel weer goed. Vorige week werd bloedverlies en de pijn zo heftig dat we na een echo bij de vk direct zijn doorgestuurd naar het ziekenhuis (een andere als waar ik onder behandeling ben, vanwege reisafstand). Vrijdagavond daar een echo, en bloed moeten prikken. Er zitten stolsels buiten de baarmoeder, er er voor gezorgd heeft, dat het HCG nog een tijd gestegen is (vandaar de oplopende zw testen). Gelukkig was vrijdag mijn hcg laag genoeg , dat er geen operatie hoefde te komen (250) en vandaag was deze mooi gezakt naar 150. Volgende week weer bloedprikken. Zal nog wel een weekje krampen en bloedverlies hebben, maar mijn lichaam lijkt het zelf aan het opruimen, gelukkig. Hopelijk is volgende week de waarde ook 0! Dan kunnen we weer beginnen met een nieuwe cyclus! En in januari dan hopelijk weer met een tp!
hoi allemaal, ik had even een tijdje pauze, we zijn verhuisd. Wat een werk weer, mijn 3e verhuizing in een half jaar tijd. gelukkig is dit de laatste keer. pfff.. ik ben nog niet helemaal uitgepakt maar ben al een eind op weg. Mijn menstruatie was ondanks lucrin toch gekomen. Hij was pijnlijk maar toch iets minder lang en minder heftig dan anders. Verder voel ik me met de lucrin eigenlijk prima. heb nergens last van gelukkig. en mijn huid in mn gezicht is sinds 4 jaar weer helemaal glad. (sinds ik met de pil stopte 3 jaar terug was t bobbelig) Dus al met al mag ik niet klagen. Wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad rembell. dat moet toch wel een goed gevoel geven. zo onwerkelijk he? jeetje dat heeft nog best wel wat voeten in de aarde om de baarmoeder leeg te krijgen he. goh.. maar nu weet je gelukkig wel waarom dat nou was. Ben benieuwd hoe je nieuwe cyclus zal zijn. of het bijv. langer duurt dan normaal..
Pandavliegen wat vervelend dat je er zo veel last van hebt gehad, hopelijk is nu meeste pijn en bloedverlies over en zit je snel op 0 waarde zodat je voor een nieuwe poging mag gaan! Pantertje, fijn dat meeste werk achter de rug is en je met de feestdagen in jullie nieuwe woning zitten Wat bijzonder dat jouw huid er helemaal van opknapt door de Lurcin! Dat is dan ook weer positief! Met mij gaat goed! Volgende week de 10 weken echo en hopelijk klopt het hartje dan nog steeds zo mooi en is er al meer te zien. Ik voel me behalve moe en misselijk in de avond verder goed. Dus het bereiden van het avondeten is wel iets waar ik elke dag tegenop zie, maar alles voor het goede doel
Hoi allemaal, even weer een berichtje van mij. Ik ben idd bevallen. Op 8 december is ons prachtige zoon geboren na een bevalling van maar 5,30 uur. Best snel voor een inleiding. Het gaat heel goed met hem al had hij de eerste dagen totaal geen energie n dronk daardoor helemaal niks. Ook de darmkrampjes zijn nu onder controle. Ik ben nu dan ook volop aan het genieten van m'n 2 kinderen. Het blijftvraar om kinderen te zeggen ipv kind Rembell, wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad. De angst en onzekerheid zal waarschijnlijk nog wel blijven. Ik heb er ook de hele zwangerschap las van gehad. Wij weten als geen ander wat er fout kan gaan. Wat dat betreft kan je het beter niet weten. Pandavlieger, wat een nasleep van je mk. Het s al erg genoeg dat het fout is gegaan, maar er zo lang mee geconfronteerd te worden is echt niet leuk. Hopelijk is de hcg snel uit je lichaam en kan je weer starten. Pantertje, wat een drukke periode zeg, met zoveel verhuizingen. Nu je dat achter de rug hebt kan je lichaam uitrusten en volledig met een volgende poging bezig zijn. Hopelijk helpt het je.
Rietje! Gefeliciteerd meid!!! Hoe heet je zoon? En is de bevalling goed gegaan?! En hoe is het met jou?!
Goed om te horen Rietje! Fijn dat alles goed gaat en je nu van je gezin aan het genieten bent! Fijne dagen alvast!
Vandaag was m'n Hcg 64, het zakt goed alleen heel erg langzaam. (Veel langzamer dan normaal, normaal had ik deze waarde na 2 dagen (vorige keer 150) moeten hebben en niet na een week) Daar kunnen ze helaas niks aan doen, bloedverlies zal pas stippen / afnemen als ik onder de 15 zit. Volgende week weer bloedprikken. Baal er zo van!! Wil verder! Heb nu al 28 dagen bloedverlies! Was godsamme net geen 6w zwanger! Heb nu al langer bloedverlies dan dat ik zwanger was! Bah!
Pandavliegen kan mij heel goed voorstellen dat dit frustrerend is. Daarnaast zijn de terugkerende ZH bezoekjes ook vervelend en hoop je steeds te horen dat het uit je lichaam is. Mij kon het toen ook niet snel genoeg gaan. Helaas moeten we veel geduld hebben...heel veel. Maar dat het je lichaam uitgaat dat is zeker en dat je aan een volgende poging zal starten ook dus probeer aan de positieve dingen te denken! We kunnen het proces toch niet versnellen en alleen naar ons lichaam luisteren. Geniet van de feestdagen die er aan komen, en dan weer vol goede moed de volgende poging aangaan!
Rietje gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! wat fijn dat het goed gaat, en zo bijzonder he 2 kinderen.. ik wens jullie heel veel geluk pandavliegen: wat duurt dat lang zeg. ik neem aan dat het nog niet allemaal los is gekomen in de uterus vanwege de hoogte van de hcg ? waarom probeer je niet acupunctuur en kruiden? ik heb zelf de dag nadat ik in het ziekenhuis hoorde dat het hartje niet meer klopte, acupunctuur gedaan in Amsterdam om de abortus te bespoedigen. Binnen 3 dagen was ik echt schoon... hoe gaat het met jou rembell? voel je je goed? met mij gaat t ook goed. ik ben uitgepakt en zit in mijn nieuwe huis. heerlijk rust. de lucrin zorgt er voor dat mijn huid mooi is, ik heb geen pijn meer en even niet naar t zkh . verder vallen de opvliegers ook erg mee. soms s nachts even maar ik slaap er wel door heen meestal. het enige wat ik wel heb is dat ik elke keer na de lucrin spuit een vaginale schimmelinfectie krijg. ik dacht eerst hoe kan dit? en toen las ik het in de bijwerkingen dat dit heel vaak voorkomt. je hele hormoonstelsel ligt plat waardoor het slijmvlies in de vagina ook niet in staat is het juiste ph aan te houden... en kan het dus niet genoeg beschermen.. weet ik dat ook maar weer. Ik krijg hem dus volgende maand voor de 3e keer , daar kan ik wel vanuit gaan. maar ik ga alvast naar de etos , dan ligt het medicijn alvast klaar.. Behalve dit, dus geen klachten. ergens begin februari heb ik eerst een echo om te kijken of het geslonken is, en daarna een bespreking. ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling van de week. dat we allemaal in deze groep (ook de meelezers)nog zwanger mogen worden. daar gaan we voor !!
Wat fijn pantertje dat je weinig bijwerkingen hebt, en je er goed doorvoelt! En de maanden vliegen om! Hier is het bloedverlies sinds gister voorbij, HCG was ook terug gezakt naar 8. Na mijn volgende menstruatie de laatste controle echo om te kijken of mijn eileider en eierstokken nu ook schoon zijn. (dat was bij de laatste echo nog niet zo, maar ook niet gevaarlijk/zorgelijk). Pantertje, mijn baarmoeder was al mooi schoon Er zijn alleen stukjes weefsel in mijn eileider en eierstokken terecht gekomen, en dat kan mijn lichaam niet meer naar buiten gooien, dus moet het zelf verwerken, en dat duurt vooral lang. Ben wel blij dat het nu klaar is hoor! Wachten op menstruatie en dan gaan we weer voor een terugplaatsing! Met een beetje geluk nog in januari! en anders februari. Hoe gaat het Rembell? Het goede nieuws al gedeeld? En hoe was de eerste kerst van je kleintje rietje? Fijne jaarwisselingen allemaal! En we hopen hard op een heel vruchtbaar, gezond en liefdevol 2016!