oh ok, dan snap ik het pandavliegen. Goed nieuws dat het hcg nu toch goed gezakt is nu! das alvast een goeie start voor 2016. hopelijk snel een nieuwe tp voor jou.
Dames! Voor jullie allemaal een mooi 2016 gewenst! Ik hoop dat ik snel weer iemand in de groep kan feliciteren! Al heb ik daar de volste vertrouwen in Jeetje wat vliegt de tijd pantertje! Al weer je laatste lucrin deze maand! Fijn hoor! En nu heb je ook alle rust na de verhuizing en drukke dagen. Pandavliegen, ook bij jou al weer wen tp in zicht! Spannend weer! Zou zo mooie start zijn van het nieuwe jaar als deze dan ook raak is! Daar gaan we wel vanuit toch! Succes met de laatste wachtweken en op naar de tp!
Oh ja! Met mij gaat goed, twee echo's gehad en alles doet het naar behoren nog niet aan iedereen verteld, na volgende echo wel, die is de 15e van januari. Dan zijn we dik over de 12 weken. Voel me moe en af en toe niet fit alsof ik al 5 weken grieperig ben maar het is het allemaal waard!
Hoe is t met iedereen? Heb je je echo al gehad rembell? Alles goed gegaan? En hoe sta jij er voor pandavliegen ? Ik krijg morgen mijn 3e Lucrin injectie. En 3 feb een echo in t VU. Mijn zusje heeft gister aangekondigd dat ze zwanger is. Spiraal was er net uit. Zonder ovulatie testen binnen 2 maanden zwanger. Ben erg blij voor haar maar t ook wel erg dubbel. En wordt ook boos op mijn eigen situatie. Ben al 2 dagen niet in mijn doen..is dat gek?
Hi pantertje! Hier alles goed! Mooie echo gehad! wij zijn blij! Heel bijzonder en onwerkelijk nog, maar zo dankbaar! Voor jou al weer spuit nummer 3 achter de rug! Wat fijn, weer verder vooruit kijken! En hopelijk binnenkort goed bericht en op naar een nieuwe poging! Wat leuk voor jouw zus! Is het haar eerste? Ik snap dat het pijn en verdrietig is dat jullie er zo veel meer moeite voor moeten doen maar aan de andere kant ook wel fijn dat die optie er is en al eerder gelukt is! Dat het weer gaat lukken dat is Zeker! Wij moet met ze allen alleen iets meer geduld hebben probeer vooruit te kijken naar wat komen gaat. Heb vertrouwen dat het goed komt, want dat zal ook zo zijn! Mijn Zus heeft ook heel makkelijk twee kids gekregen maar ik heb mij hier nooit boos over gevoeld. Meer opluchting gevoeld dat het bij haar gelukkig wel makkelijk gaat. probeer het gewoon positief te draaien Laat je weten hoe de echo is in februari? Ben benieuwd of ze kunnen zien of de endo minder is, of kunnen ze dat niet zien?
goed zo Rembell, wat heerlijk voor jullie . is jullie zo gegund!! dank v lieve woorden.. ik voel me er ook slecht onder maar kon er niks aan doen. ze vond t zelf ook al moeilijk om tegen me te zeggen omdat het zo snel raak was.. Ben wel heel blij voor haar hoor, ze heeft ook 1x erg veel pech in haar leven gehad, en dan is dit haar cadeau terug vh leven, zullen we maar zeggen. het is haar wel echt gegund, ze heeft mij ook altijd erg gesteund in dit traject. het is haar eerste ja, ze is mijn jongere zusje. ik word vh eerst tante en mn zoontje neefje, das tovh wel heel leuk. en.. ja mijn tijd komt hopelijk nog. ik laat jullie gauw iets weten na mijn echo . duurt nog ff maar toch
Pantertje het einde van januari is al in zicht en dus zul je snel weer de eerste echo krijgen! Heb je er al weer zin in? Hopelijk heb je ook kunnen genieten van het mooie nieuws van je zus, het blijft altijd een wonder! Jullie hebben al een wonder rondlopen en een tweede zal niet lang meer duren, dus misschien kan je straks het geluk met je zus delen, hoe mooi is dat! Pandavliegen, hoe is het met jou? Ben jij inmiddels weer begonnen met een nieuwe poging? Ik hoop dat alles goed gaat! Wij hebben afgelopen weekend te horen gekregen dat we in verwachting zijn van een meisje! Hartstikke leuk natuurlijk, nu hopen op een mooie echo bij de 20 weken
Gefeliciteerd Rembell!!! leuk een meisje Fijn dat alles goed gaat! En pantertje, gefeliciteerd met zwangerschap van je zusje! En tante zijn.. is echt een van de mooiste dingen die er is. Ik heb 2 nichtjes, oh die zijn echt mijn alles! En het is zo ontzettend leuk!! 10.000% genieten! Herken het ook niet echt dat je zo lang uit je doen bent maar dat is natuurlijk per persoon verschillend. Ik heb ook wel eens moeten slikken bij een aankondiging, maar gelukkig is dat meestal binnen een paar minuten ook weer over. Weet je, iedereen krijgt of heeft zijn of haar porsie ellende... de een met het een de ander met het ander.. jaloezie helpt niet, boos op jezelf worden helpt niet, boos op de ander worden helpt niet. je moet jezelf niet vergelijken met een ander.. En alweer bijna echo!! Spannend!! Wij krijgen morgen te horen of de ontdooiing is gelukt, en zo ja ook een terug plaatsing morgen. Wel weer spannend!
Dankjewel Pandavliegen! Ik hoop dat jij vandaag ook positief nieuws hebt en dat je een TP hebt gehad!
Oh n meisje ! Wat mooi zeg . Leuk! Ja ik vind t tante worden ook wel heel speciaal hoor Pandavliegen: fijn dat het goed is gegaan. Het is nu weer n kwestie van goed voor jezelf zorgen en afwachten. Nou ik morgen mijn echo in t VU.. Ben benieuwd
Spannend weer Pandavliegen! Laten we hopen dat dit hem wordt! Pantertje, hoe was de echo?? De drie maanden lucrin zitten er op toch?
De echo ging goed. Ik heb erg goed gereageerd op de lucrin. De endo haard in mijn blaas is flink in volume afgenomen. hij was zelf volgens mij ook heel positief verrast. De haard was eerst 2.1 cm x 1.5 x 1 ongeveer dacht ik en hij is nu 1 x 1 x1. In volume kwam het neer op 4x zo klein. Het was een enorme afname. Ik heb er wel wat aan gedaan. Ik heb de afgelopen 3 maanden 3x per dag Chinese kruiden tegen endometriose gebruikt, 1x per 3 weken acupunctuur, en lucrin dus. en de laatste 4 weken ook redelijk streng het endometriose dieet gevolgd. Al met al dus een goed resultaat. Ik heb nu volgende week een bespreking hierover in het VU en dan gaan we beslissen. Waarschijnlijk gaan we het laatste embryo plaatsen.
Pandavliegen wat spannend deze laatste wachtdagen, gaat goed met je? Succes morgen Pantertje bij jullie gesprek!
heeeej!! Hier gaat het goed heb dit weekend en gister positief getest!! Vind het wel extra spannend nu zeg!! Hoop zo dat dit goed mag blijven gaan!!!!! Hoe gaat het met jullie?!
Oh wow!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat spannend! Moet je nog langs ziekenhuis voor hcg? Of moet je zelf testen? Wat zou dit mooi begin van jaar voor je zijn! Ik ga heel hard duimen dat dit een blijver is!!
Ja!! En we hebben kloppend hartje gezien 😍. Zo fijn!! Haha maar vind het nu alweer spannend voor de volgende echo over 2 weken Hoe is het met jou? En pantertje? Met jou?