4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussion in 'MMM clubs' started by Rembell, Feb 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooohh wat fijn voor jullie!! Maak je niet druk en geniet vooral! :)
    We hebben het toch niet in de hand... Dit is geweldig nieuws, laat je zorgen niet overheersen:) goed is goed!

Pantertje, hoe was jouw uitgangsecho?

2. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met mij alles goed, morgen al weer 20 weken echo, tijd vliegt voorbij! :)

3. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Sorry ik was een hele tijd druk en deze pagina helemaal vergeten .
    Pandavliegen : gefeliciteerd !!! Wat goed nieuws meid!
    Yes!!

Ik heb afgelopen maandag de laatste embryo terug geplaatst gekregen .en mag de 22e testen. Mijn vriend wil niet verder met het traject en ik wel dus dat is erg jammer .. Ik hoop daarom extra dat het echt raak is. Ben inmiddels al ruim 2 maanden het endo dieet aan t doen: geen koffie, geen zuivel, alcohol, tarwe, rood vlees ..
    Chinese kruiden.. Ik heb er alles aan gedaan.. Het moet ook hopelijk een hogere kans gaan geven nu er na de Lucrin rust is..
    Dus erg hard duimen . Ik ben deze week 5 dgn aan t werk dus heb veel afleiding .. Dat vind ik wel fijn :)

Met jou ook alles goed rembell? Hoe voel je je?

4. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi Pantertje! wat een spannende dagen voor jullie! Ik hoop zo dat het raak is en dat jullie de laatste poging met succes mogen afronden!:)
    Wel lastig wanneer je niet helemaal op 1 lijn zit met het traject. Vindt je vriend het te emotioneel? Wat ik natuurlijk wel snap.
    Maar hopelijk is het niet nodig om hier nog over na te denken en zijn jullie gewoon zwanger!
    Hoe voel je je?

met mij alles goed! De tijd vliegt! En zit nu in de goede weken, voel mij goed, heb energie en het weer wordt ook alleen maar beter:) Ik ben aan het genieten.

Ik ga voor je duimen meis!

5. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Het is de negativiteit waar hij niet goed meer tegen kan.
    We hebben nu al bijna 3 jaar alleen maar teleurstellingen te verwerken gehad en het beïnvloedt ons leven. Ik snap hem wel maar ik kan t gewoon niet opgeven.
    Maar goed, ik zit vandaag 10 dgn na de tp. Ik merk nog niks.
    Af en toe een beetje zwaar gevoel in baarmoeder of ik verbeeld het me?

Voelden jullie rond deze tijd al iets toen het raak was?

Oh je schiet al op zeg. Heerlijk , lekker genieten . Prachtige tijd, het klinkt heel zoetsappig maar ik heb van elke maand genoten van mijn zwangerschap . Zo bijzonder.

6. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is een Lange tijd en de teleurstellingen vallen elke keer zwaar Maar niets weegt op tegen een dag met positief nieuws dat je zwanger bent! Ik weet gewoon zeker dat het bij jullie ook een kwestie van tijd is en dat het gaat lukken! Dat is jullie eerder al bewezen met jullie eerste kindje :) maar goed eerst deze poging afwachten! Wie weet!
    Ik hield mij er niet echt mee bezig de laatste keer en liet het op mij afkomen, ik had er wel vertrouwen in, in ivf. Het is raak of niet en je moet het gewoon afwachten, geniet van de gedachte dat het wel Eens raak zou kunnen zijn! Ik voelde volgens mij niks maar was heel ontspannen dat wel.
    Ik blijf voor jullie hopen!!

7. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Helaas.. Vandaag zit ik 13 dgn na tp. Ik heb n test gedaan en hij is negatief. Een tweede kindje was ons niet gegund. Dinsdag krijg ik nog n bloed test in het ziekenhuis. Dan noet ik stoppen met de medicijnen .
    En dan moet ik dus ongesteld worden, daarvoor moet ik alle afspraken zoals werk en sociaal afzeggen want dan ga ik qua pijn door de hel.
    ( ik had t deze cyclus zelfs al toen ik niet ongesteld was). Ik ga ook t VU bellen voor n kijk operatie om het geopereerd te krijgen.

Tja alle embryo s zijn op. Vooralsnog wil mijn vriend niet door met t traject dus op dit moment houdt t op helaas. Ik wou dat ik met beter nieuws kwam vandaag op deze zonnige zondag :(

8. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Pantertje wat ontzettend balen en weer een teleurstelling te verwerken. Lijkt mij heel moeilijk om het los te laten maar misschien dan even goed en alleen focussen op de leuke positieve dingen?
    Heel veel sterkte meis, met alles en toch hoop ik dat een tweede kleine jullie in de toekomst gegund is!! Liefs

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Oh pantertje wat heftig meid!!!! Hopelijk draait je man nog een keer bij :( het is ook zo een kut traject!!!

Rembell, fijn dat het helemaal goed gaat!! Genieten!

Hier ben ik vanmorgen gecuretteerd. Helaas kregen we vorige week op de 2de echo met 10 weken slecht nieuws. Nu herstellen... En weer door :(

10. Rembell

Rembell Actief lid

Feb 6, 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooh Pandavliegen, ik schrik hiervan en ben verdrietig. Ik voel de pijn en het verdriet die het jullie moet doen om dit mee te maken.
    Ik was zo blij te lezen dat het ook jullie gelukt was en dan als donderslag bij heldere hemel dit bericht.
    Ik wens jullie veel sterkte met het verwerken hiervan maar geef niet op, jullie zal het lukken dat weet ik zeker! Jullie zijn al zo ver gekomen! Liefs

11. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    Jeetje pandavliegen wat verschrikkelijk voor jullie en op 10 weken nog.
    Dan ben je al zover . Wat verdrietig ... Sterkte...

Share This Page