4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Jemig rembell, wat een verschrikkelijk nieuws!! Heel erg veel sterke meid!

2. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Ik blijf jullie volgen:)

3. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    jeetje rembell, wat erg!! hoe kwamen ze daar nou ineens achter? ik hoop dat het allemaal goed komt. zn gezondheid staat inderdaad voorop.

rietje: wat goed! 2 stuks?! fijn . nou op zeker dat hier een winnaar tussen zit haha. super hoor.

nou ik zal jullie vertellen. de bruine veegjes zijn de dag er na gestopt. en ik heb nu al twee dagen niks meer. ik zit nu op dag 9 na iui. ik ben wel braaf door gegaan met de tarwekiemolie pillen. weet niet of die dit veroorzaken? maar .. ik heb weer hoop.
    (ik heb dit al eens eerder gehad, veegjes , stop en daarna menstruatie maar toch...) ik heb weer HOOP.;)

4. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    oja en voor wie het nog wilde weten, ik weet nu waarom de gyn niet zo graag met utrogestran werkt.
    de reden is dat je overtijd wordt van utrogestran. Ik tegen de gyn: ''das toch niet zo erg?, als je overtijd bent doe je toch gewoon een zwangerschaps test die wel/niet hcg aantoont, dan weet je t toch zeker??''

''helaas doen niet alle vrouwen dat.''

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pantertje, zou het dan toch een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik ga ook maar tarwekiemolie in huis halen, het werkt schijnbaar toch wel, al is het maar een beetje :) Heel goed dat je weer hoop hebt, ik hoop met je mee :)

Wat een rare rede om niet met die hormonen te laten starten. Je moet toch altijd een test doen om te weten of je zwanger bent. Overtijd zijn zegt nog niks.

6. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    ik vind het ook maar een rare reden. Desnoods geef je toch de opdracht mee om te testen aan iemand?!

Jij had vandaag toch je IUI Rietje? ohnee gisteren! wat slecht ;) :cool: alles goed gegaan?!

Rembell, sterkte vandaag met je man!!

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    De iui is gister heel goed gegaan. M'n man had een hele goede score, nl 28 miljoen :D Het kan dan ook niet anders dat ééntje daarvan de weg weet te vinden ;)

Hoe gaat het met jou in de wachtweek? De eerste paar dagen zitten er al weer op voor jou.

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    jaaa! Maar gaat echt enorm traag :p vind deze weken echt het ergste. Al heb ik ook gewoon wel echt de hoop dat er een winnaar tussen zit :) maar dat wachten, geslinger tussen hoop en vrees.. bah!

Goede score!! 28 miljoen :D :D Moet gewoon een goeie tussen zitten!

9. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Goeie score rietje. Nou eens even kijken of daar geschikte zwemmers bij zaten. Spannend weer

Bij mij vandaag 10 dgn na IUi. Net weer n klein roze veegje..
    Hopelijk blijft het weg.. Elk wc moment is spannend 😉 het is toch wat om jezelf in zo'n vroeg stadium al gek te maken

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pantertje, je bent al verder dan de vorige keren dus dat is hoopgevend. Zolang het veegjes zijn is er nog niks aan de hand. Maar ik snap je wel, elke wc beurt is spannend, je schikt van elk krampje. Ik ben ook heel goed in mezelf gek make. :)

Pandavlieger, wachten is helemaal niks. Het duurt ook zo lang elke keer. Heb jij ook dat je lichaam je voor de gek houdt met allemaal zwangerschapskwalen?

11. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja idd ben al lang blij dat ik vandaag op de 11e dag na IUI zit, zonder bloed. De tarwekiemolie doet dus wel z'n werk.
    Of t een zwangerschap oplevert moeten we afwachten. Mijn temp is 36,8 . Nog ietsje verhoogd maar niet veel.

Ja ik had dat ook altijd . Ik heb zo'n app daarvoor op telefoon. Ik hou daar cyclus, en wat ik voel in bij. Dus kan ik het makkelijk vergelijken met vorige cyclussen. P tracker lite. Maar ik zie ook dat er heel veel cyclussen bij waren met gevoelige borsten, moe. Misselijk, steekjes . Je lichaam kan je in maling nemen . Vooral als je t zo graag wil

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    fijn pantertje, dat je lf wat langer is!!

Rietje, ik heb het ook, voel elke maand van alles. Dus negeer alle symptomen. Die zijn gewoon niet betrouwbaar. Het eerste symptoom moet worden, niet ongesteld worden :D

Maar het wachten duurt wel lang! :cool: :$
    Over 10 dagen kan ik testen... als ik niet al ongi ben geworden :p

13. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Vandaag helaas veel bruinverlies gekregen. Ik denk dat menstruatie snel zal beginnen :((

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pantertje, wat balen als nu alsnog je menstruatie begint :(

Het is toch best lasting om de symptomen/klachten te negeren. De eerste week gaat bij mij nog wel, maar die 2de week maak ik mezelf helemaal gek :(

Ik heb sinds de iui last van m'n buik. De vorige keren had ik dat ook wel, maar dan was puur alleen onder in m'n buik en is het binnen een dag weer weg. Nu doet het tot pijn van onderop tot ongeveer m'n navel en ben ik helemaal opgezwollen. Kennen jullie dat? Hoort dit bij de iui?

Pandavlieger, je mag over 10 dagen gewoon testen, ongi wordt je de komende 9 maanden niet meer :D

15. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, wat een dagen waren dit zeg. Nu even tijd voor ontspanning, jullie berichten allemaal gelezen en ben weer helemaal up-to-date!:)
    Gisteren is mijn vriend geopereerd en is zijn rechter teelbal verwijderd. De operatie is goed gegaan en volgende week woensdag horen we de uitslag (eventuele uitzaaiingen, ernst etc.) Dus nu een spannende week. Maar het is vaak goed te behandelen en heb het idee dat we er vrij op tijd bij zijn. We kwamen erachter omdat mijn vriend een soort knobbeltje voelde, ik heb aangedrongen om naar de huisarts te gaan en de huisarts heeft hem doorgestuurd naar het ziekenhuis. Dus bij twijfel altijd gaan!

Maar goed ook wij waren bezig met ronde 4 van de iui en ik had het al uit mijn hoofd gezet omdat de gezondheid van mijn vriend op 1 staat maar hij wilde alles op alles toch proberen om iui 4 te laten doorgaan (ondanks narcose, operatie). Het ziekenhuis gaf aan dat als hij dat zou willen het mag dus zijn we vandaag met 1 teelbal minder;) naar zh gegaan en heb ik vandaag iui 4 gekregen! Dus ook mijn wachtweken zijn begonnen!:) We waren bang dat het zaad niet goed genoeg zou zijn, hier hadden ze namelijk al voor gewaarschuwd ivm narcose etc. Maar we hadden alsnog 26 miljoen zwemmers (89% beweegelijk) dus dat was heel goed! Gelijk weer aan de utrogestan (en bietensap;)) en afwachten maar.

@Rietje & Pandavliegen ook spannend weer voor jullie. Ik hoop het zo dat het raak mag zijn! Net als jij Pandavliegen probeer ik niet te veel bezig te zijn met het lichaam en kwaaltjes in de twee weken, je maakt jezelf daar soms helemaal gek mee. Elke zwangerschap is ook weer zo anders. Ik betrap mezelf er soms ook wel is op:)

@Pantertje, balen meis. Dat is altijd weer even slikken. Maar gewoon weer door en op naar de volgende! Nu met utrogestan erbij gaat het lukken! Positief blijven! :)

16. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja, ik had gister 1 follikel van 18,5 en heb een urinetest moeten doen om te kijken of eisprong er aan zat te komen en die was vandaag.Toch sneller dan ik had gedacht...mijn lichaam reageert duidelijk weer anders op Gonal.

17. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    nou ik geloof het zeg. Jeeeej! Meid! Wat sta je er onwijs stoer in!! :$ knap hoor!! Heel hard hopen, dat de kanker goed te behandelen is, en niet uitgezaaid enzo!! Mijn duimen draaien!!

En natuurlijk ook voor een positief resultaat!! Mooie score trouwens! :D wij hadden met 2 ballen 32 miljoen ;)

Rietje, rembell, ik betrap me ook vooral de 2de week toch op kwaaltjes bedenken, bij alles wat ik voel, denk ik dan.. zou het.. ;) haha terwijl voor de wachtweken, als ik een gammel gevoel heb, denk ik, oh ff wat eten, en in de wachtweken denk ik dan.. oh misschien misselijk, zou het?! :$ :cool: :D

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Wat heftig Rembell. Wat knap dat jullie in zo'n korte tijd zo veel over jullie heen hebben gekregen en toch nog de beslissing hebben genomen om door te gaan met de iui. Petje af! Nu maar hopen dat ze alles hebben verwijderd met de operatie. Ik zal voor jullie duimen.
    Natuurlijk horen we graag over 2 weken dat deze iui is gelukt :) Met zo'n score kan het haast niet anders ;)
    Doordat je nu een positieve ovulatietest had hoef je in ieder geval geen ovitrell meer te spuiten, dat scheelt weer een hormoon. Mocht je nu een zwangerschapstest doen dan weet je ook zeker dat het zo is en dat het geen vals positief is door de ovitrell.

We zouden allemaal moeten proberen je lichaam te negeren deze 2 weken. Het is helaas alleen makkelijker gezegd dan gedaan :( Misschien alvast online naar babykamers kijken, of is dat te optimistisch? :)

19. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, week 1 zit er op voor jou! Hopelijk heb je een hoop afleiding en leuke dingen waardoor de dagen voorbij vliegen en je er niet te veel mee bezig hoeft te zijn (al blijft dat altijd moeilijk).

Hahaha Rietje:) Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, inspiratie opdoen voor de babykamer;) Een mens kan niet optimistisch genoeg zijn toch... Hoop doet leven:)

Ik hoop dat het in ieder geval voor 1 van ons raak is! Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van de uitslagen van mijn vriend, volgende week woensdag weten we meer. Bedankt voor jullie lieve reacties!

20. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    We gaan voor allemaal raak natuurljk :D dan kunnen we met z'n allen een babykamer uitzoeken ;) En inderdaad, we kunnen niet optimistisch genoeg zijn. Ik heb vandaag in ieder geval zo'n dag waar niks fout kan voor m'n gevoel. Nu hopen dat ik dit de komende 10 dagen vast kan houden :)

Pandavlieger, begint de spanning al een beetje te komen nu je op de helft bent met wachten?

Deel Deze Pagina