Vraagje, ik ben vandaag een paar keer wat roze slijm verloren. Wat kan dat zijn? Het is pas dag 5 na de iui, dus dat is vele te vroeg voor een menstruatie.
jaaa de spanning begint langzaam aan wel te komen nu!! maar ik trek het nog! Haha zal wel vanaf ma/di echt spannend worden begin ook van alles te voelen (zoals elke maand!) Rembell, hoe is het met jullie? Trek je de spanning van de uitslagen nog? Rietje, geen idee, 5dpo en dan roze verlies? Misschien nog van de IUI? Ik heb het wel eens vlak na de IUI gehad, maar nooit lang erna..
Dat kan ik me goed voorstellen. Je hebt er al 1,5 week op zitten. Hopelijk kan je de komende dagen voldoende afleiding vinden waardoor je er niet zo veel aan denkt. Alles wat je nu voelt heeft en rede, je bent zwanger Het lijkt me sterk dat het door de iui komt, zou het dan niet al eerder zijn begonnen? Ik heb nog nooit bloedverlies gehad, behalve bij een mk. Ik verlies nog steeds en heb ondertussen wat krampen en lage rugpijn erbij gekregen. Het voelt echt alsof ik ongi ga worden
Rietje zou het een innesteling kunnen zijn? Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik vind het altijd beetje tricky om voor alles een rede te zoeken want bijna alles zou een zwangerschapsymptoom kunnen zijn en als het dan toch niet zo is dan is die teleurstelling misschien extra groot Beste is denk alles op je af laten komen en hopen dat die ongi uit blijft Pandavliegen, ja de spanning is er wel voor de uitslag maar we zoeken lekker veel afleiding. Zo komen we goed de dagen door. Voor jou ook weer spannend die laatste dagen! Laat het lekker op je afkomen, we hebben het toch niet in de hand Dames, fijn weekend! En geniet van de gedachte dat het wel eens raak zou kunnen zijn
Ik dacht niet dat het een innesteling was, daar vond ik het te vroeg voor. Helaas is het erger geworden en ben ik nu al weer ongesteld 😪 en dat terwijl ik nog maar op dag 7 zit na de iui. Wat fijn dat je genoeg afleiding hebt. Zon week kan anders ook oneindig lang duren. Nog maar een paar dagen n je weer meer. Geniet allemaal van deze zonovergoten zondag 😃
Rietje, jeetje dat is rap! Zet het wel echt goed door? Enige voordeel is dat je weer snel met volgende ronde kan beginnen Pandavliegen, met jou alles goed?
Oh jazeker dat het doorzet, het is heftiger dan ik gewend ben. Het is goed dat je het zegt pandavlieger, ik zal dit zeker aangeven bij de gyn. Haha rembell, aan ieder nadeel zit een voordeel! Het begint alleen een beetje vervelend te worden om iedere 20 dagen ongesteld te zijn.
Dat kan ik mij voorstellen hoor. Dat had ik ook bij mijn 2e iui en kreeg de keer daarna gelijk Utrogestan. Dus zou dat zeker bespreken. Bij mij helpt het vooralsnog goed. Even een dippie nu maar weer vol goede moed nieuwe ronde in meis! We komen er wel
Nog een paar dagen! Gelukkig een heerlijk weekend gehad, veel afleiding!! Maar hoop toch wel echt zo enorm dat het lukt deze keer!! Hoe is het met jullie?
Jeetje spannend hoor Pandavliegen! Ik hoop zo dat het voor jou wel raak is! En anders gaan we gewoon met ze allen voor ronde 5 Bij mij is het ook afwachten, morgen zit ww 1 er op. Voorbij gevlogen dat wel, heb ook veel afleiding. En neem gewoon netjes mijn utrogestan balletjes en drink mijn dagelijkse bietensap
Spannend Pandavlieger, het schiet nu echt op. Ik hoop met je mee dat het dit keer raak is, 4 keer scheepsrecht Rembell, bij jou gaat het ook al hard. Een week is zo sneller om dan je denkt. Hopelijk doen de balletjes en bietensap hun werk Ik ben nu ook begonnen met de tarwekiemolie. Misschien moet ik ook de bietensap proberen. Het zal allemaal wel niks doen maar ik geloof in het placebo effect
Rietje heb jij al een gesprek gehad? Krijg je ook utrogestan? Ja de komende week zal ook weer snel gaan, drukke week voor de boeg dus dat is wel fijn Geen idee of de bietensap zijn werk doet ahhaha, dat weten we over 1,5 week! Maar het kan geen kwaad, het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding. En de baarmoeder moet goed doorbloed worden toch? Zoiets zij mijn vriendin, bij haar hielp het dus wie weet bij mij ook
Morgen heb ik weer en afspraak met de gyn. Ik ga er in ieder geval zeker om vragen. Inderdaad, wie weet wat die bietensap voor je doet. Extra doorbloeding is in ieder geval zeker niet verkeerd. Je loopt alleen misschien iets sneller rood aan als je moet blozen haha
Beide sapjes klinken erg smerig. Tarwekiemolie is gelukkig in een pil formaat, daar proef je niks van. Net bij de gyn geweest. Helaas moeten we een maand overslaan aangezien er nog veel eitjes zitten van de vorige cyclus. Waarschijnlijk heb ik ook geen eisprong gehad en is de bloeding gekomen doordat ik gestopt ben met hormonen spuiten. Volgende keer willen ze naast een ovulatietest ook bloedonderzoek doen om zeker te weten of de ovulatie eraan komt. Daarnaast krijg ik ook hormonen voor na de iui. Welke dit wordt weet ik nog niet. Al met al valt dit zwaar tegen.
oh balen Rietje! he bah! Dat kan ik me voorstellen dat het tegenvalt Wanneer moet je nu weer terug? en krijg je nog wel een eisprong dan komende ronde? of? hier de spannendste dagen aangebroken. Denk de hele tijd, hmm is dit kramp of zit ik gewoon gespannen morgen/overmorgen nod.. dus wel spannend zeg.
De eisprong komt waarschijnlijk niet meer. Ik moet nu wachten tot m'n volgende echte menstruatie. Normaal heb ik een hele korte cyclus maar je zult zien dat het nu heel lang gaat duren. Heel spannend voor jou, je bent er nu echt bijna. Heb je zelf al een voorgevoel? Ik hoop echt dat het dit keer raak is.
Rietje wat vervelend! Ik snap dat het even balen is zeg. Maar nu zullen ze je nog meer monitoren en alles nog beter in de gaten houden. Het komt goed! Ben benieuwd welke hormonen ze jou zullen geven na de iui. Ja bietensap is niet lekker, maar begin er steeds meer aan te wennen Pandavliegen, wat spannend! Wat zegt je gevoel?