4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws! Mijn vriend hoeft geen bestraling of chemo, hij valt onder de lage risico groep. Longen en buik was allemaal ok, geen uitzaaiingen dus wij zijn erg opgelucht:) Komende 5 jaar wel 4 keer per jaar controle maar dat is alleen maar fijn.

En nu hopen op nog meer goed nieuws voor ons dames!;)

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ohhh wat een opluchting Rembell!!!

Hier ondertussen super spannend, heb wel krampen, licht tot normaal, en vanmorgen wat donkere afscheiding (licht rose /gelig) en meestal is dat een slecht teken. Maar tot nu toe zet het nog niet door.

Ik hoop zo dat het echt niet door zet... pfffft

3. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    pffft net ook helderrood :x:x:x:x:x:(:(:(:( waarom lukt het nu niet gewoon eens?!!!

4. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat jammer!!! Ik hoopte het zo voor je!! Frustrerend en rot gevoel! Hopelijk kan je door met poging 5 en voor je het weet zitten we allemaal weer in de spannende weken van die ronde!:)

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn Rembell, dat is zeker heel goed nieuws 😄
    Nu ook nog een positieve zwangerschapstest :)

Pandavlieger wat balen, ik hoopte echt op beter nieuws voor je. Inderdaad, waarom lukt het ons maar niet? De volgende ronde moet het zeker lukken.

6. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat zou mooi zijn, een positieve zwangerschapstest in handenJ
    Maar ik denk dat het hem niet gaat worden deze ronde 4. Ergens denk ik namelijk dat ik dat dan zou moeten voelen, niet zo zeer fysiek maar gewoon een gevoel van deze is raak! Maar dat heb ik absoluut niet en voel mij exact hetzelfde als voorgaande keren. Ik ben al heel blij dat mijn vriend ok is en dat we daardoor ook gewoon door kunnen gaan met iui en dat was anders niet mogelijk geweest. Dus ik heb deze ronde al gewonnen voor mijn gevoel;)

7. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dat is al een goed gevoel Rembell! Echt fijn dat jullie gewoon door kunnen met IUI!

Maar ik denk niet dat je het kan voelen hoor? Ik ben al een paar keer overtuigd geweest dat het gelukt was, maar dat is het nog nooit... ik geloof niet meer echt in voorgevoel ofzo. Mijn gevoelens zijn vooral gebaseerd op angst en hoop denk ik ;)

Hoe gaat het nu verder bij jou Rietje? Moet je nu gewoon wachten?

8. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pandavliegen ik las je stukje net via pandavliegen.wordpress.com ....mooi geschreven hoor. Ik herken je gevoel heel goed! We zitten allemaal in dezelfde situatie maar geef nooit op want er komt een dag aan dat ook jij net als vele anderen een positieve zwangerschapstest in handen krijgt. Hoe onwerkelijk het ook lijkt, wij zullen op onze beurt allemaal zwanger worden. Thats for sure en dan gaan onze gesprekken over babykamers, zwangerschapskwaaltjes, echo's:)

9. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rietje, hoe was dat bij jouw zwangerschap. Had jij niet een sterk gevoel van JA ik ben zwanger? Kan jij je dat nog herinneren?

10. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik wist inderdaad ongeveer een week na de iui dat ik zwanger was. Waarom ik dat wist weet ik ook niet, het was gewoon een heel sterk voorgevoel. Ik had verder totaal geen last van kwaaltjes die op vroege zwangerschapskwaaltjes kunnen lijken, terwijl ik dat alle andere keren wel had :) Maar of ik het zo weer zal hebben weet ik niet. Ze zeggen niet voor niets dat elke zwangerschap anders is.

Pandavlieger, ik moet inderdaad nu wachten tot ik weer ongesteld wordt :( Omdat ze niet zeker weten of ik een eisprong heb gehad kunnen ze ook niet zeggen of het ongeveer even lang gaat duren als een normale cyclus. Dat het nu niet gelukt is kan ik nog wel van me af zetten, maar nu niet verder kunnen is frustrerend. Volgens m'n man is het alleen maar goed aangezien ik me nu op de 1ste verjaardag van m'n dochter kan focussen.

11. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is ook zeker zo, elke zwangerschap is anders:) We gaan het gewoon meemaken en op ons af laten komen.

Ik snap je frustratie volkomen, de enige troost na het starten van de ongi is dat je weer door kan met de volgende. Maar geniet van van jullie eerste spruit en haar 1e verjaardag! Dat is ook bijzonder:)
    Jullie weten in ieder geval dat jullie zwanger kunnen worden en dat gaat gewoon de volgende ronde weer lukken voor jullie. Alles gebeurt achteraf om een rede (daar geloof ik in). Jouw vriend zou nog wel eens gelijk kunnen hebben;)

12. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dankje Rembell! Lucht enorm op om van me af te schrijven. Dat staat het op papier i.p.v. mijn hoofd :)!

Rietje, oh dat is toch wel vervelend, wachten en niet verder kunnen. Hopelijk duurt het niet al te lang! Wanneer word je kleintje 1? Wel een fijne afleiding even!!

13. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    We hebben dan wel en kindje maar dat zegt nog niet veel aangezien ik daarvoor 11 miskramen heb gehad. Tijdens m'n zwangerschap ben ik extreem veel aangekomen waardoor de kans van slagen kleiner is geworden. Maar we houden hoop, anders waren we hier niet aan begonnen. Laten we hopen dat m'n man gelijk heeft 😃

M'n dochter wordt 21 maart 1, dus we hebben nog maar 3 weken om de verjaardag voor te bereiden.

14. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pandavlieger, ik heb net je blog gelezen. Wat heb je dat mooi verwoord en het is ook zo vreselijk herkenbaar. Als ik het zo lees zie ik mezelf daarin terug. Knap gedaan 😄

15. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Rietje, dat wist ik niet van 11 miskramen, dat is heftig zeg! Maar knap dat je zo een doorzettingsvermogen hebt en mede daardoor een dochter hebt! Het bewijs dat we nooit moeten opgeven! Maar kan mij voorstellen dat het een zware periode is geweest met veel verdriet. Erg knap hoe je er mee omgaat!

16. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Hi ik ben weer terug van vakantie..
    Rembell: wat n opluchting van je man..
    Het is natuurlijk nog steeds niet niks. Heel veel beterschap voor hem

Ondanks heftige pijnen deze maand met ongi ( endometriose) hebben we in overleg toch besloten door te gaan voor IUI nr 5

17. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Rietje:11 miskramen .. Wat erg.. En dan toch n kindje gekregen.
    Wat n wilskracht hebben jullie gehad. Wel n pittige Tijd geweest denk ik.. Pff

18. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje, welkom terug!:) Fijne vakantie gehad?
    Oh ik herken het zo die endo pijnen, bij mij wordt het ook steeds erger. Waar heb jij veel last van?
    Hoeveel iui's mogen jullie voordat je overgaat op IVF?

Is jullie eerste kindje uit een spontane zwangerschap?

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Ja vakantie was heerlijk.
    Ja , de endo wordt elke maand erger. Ik heb er een nu n maand of 10.
    Ik heb vooral heel veel pijn bij t plassen en sidderende pijn nog een uur erna. Maar deze keer had ik vreselijke steken erbij in de linker. Eierstok. Dit was v h eerst. De gun denkt dat er misschien ook wat bloed zat in het gele lichaampje ( links was de eisprong geweest) en dat de steken gaf.

Nee eerste zwangerschap kwam ook met behulp van clomid.
    We mogen 6 IUI 's dan evaluatie en dan mag je kiezen: ivf of nog een extra keer IUI.

Waar heb jij vooral last van met de endometriose?
    En hoe lang heb jij t al?

20. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb ook last bij / na het plassen maar dan voornamelijk na mijn regels, niet zozeer last tijdens. Vaak ook dagen na mijn regels een zeurderig gevoel beneden, onrustig / branderig gevoel. Vermoeiend en word er chagerijnig van;)
    Ik ben er 6 jaar geleden achter gekomen en heb toen een hele tijd de pil doorgeslikt zodat ik helemaal niet ongi werd. Dat waren goeie jaren:)
    Nu wil ik zsm weer van die pijnen af maar dan dmv zwangerschap:) Wij gaan voor 6 x IUI en denk daarna IVF, 11 maart heb ik een evaluatie ingepland (mede ook ivm wat er bij mijn vriend geconstateerd was)

Ik hoop dat het voor jou raak is ronde 5!!! Dat zou super voor je zijn!

Deel Deze Pagina