4e IUI ronde...wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Rembell, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    hihihihi Pandavliegen, ik moet echt lachen om jouw bericht:) Cute;)

Ja dat klopt Rietje, zo lang ik geen bruin of rood zie is er nog hoop.
    Is je dochter weer beetje beter?

Nu behoorlijk last van brandend gevoel in mijn onderrug, dat is niet fijn, straalt door naar benen. Ik houd jullie op de hoogte dames.

2. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    @ Rembel: en toch houd ik hoop haha. en geen symptomen... dat hoeft niks te betekenen. ik had met eerste kindje ook helemaal niets. Terwijl ik er mega op gefocust was..

Ik krijg aankomende donderdag mijn 5e IUI. deze keer voor het eerst ondersteund met utrogestran.

3. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pantertje wat fijn dat je volgende iui al weer in zicht is! En dit keer ook voor jou Utrogestan, fijn! Dit gaat hem worden zo toch voor jou!:)

Ik begin aardig klaar te zijn met het wachten en gelukkig nog maar 1 dag te gaan!

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    oh fijn pantertje! Spannend weer!!

Rembell, nog een dagje!! ook super spannend! symptomen zeggen niks he?! Dus blijf gewoon hopen!

5. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Pantertje, wat fijn dat je volgende iui er al weer aankomt. Hopelijk helpt de utrogestan en is dit je laatste ronde 😄

Rembell, nog 1 dag, je weet het bijna. We blijven hopen!

6. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja! Gelukkig maar, nog 1 dagje:)
    Ik vind het al spannend dat ik bloed ga prikken voor een zwangerschapstest, dit is mijn eerste keer. Voorgaande keren werd ik al ongi maar nu door de utrogestan is het wel spannend.
    Wil nu gewoon uit die onzekerheid;)

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dat is logisch Rembell. Die onzekerheid is killing! Succes zo met het bloedprikken. We horen graag de uitslag :)

Pantertje, succes vandaag met de iui. Hopelijk hebben jullie een mooie score!

8. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    succes pantertje met de IUI vandaag!! En rembell! Succes met bloedprikken en wachten op de uitdlag!! Spannend meid!

9. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, bloed is geprikt. Uiteraard laat ik jullie de uitslag weten!
    Pantertje, succes vandaag! Moet je ook 3 x 1 balletje?

10. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Rembel: hoe laat hoor je het , vandaag al ?

Nou IUI nr 5 achter de rug, helaas was de score van manlief heel slecht dit keer. Het was een incident , normaal zit hij tussen 11 en 58 miljoen gemiddeld, en nu was t maar 100.000. Hij is 6 weken geleden heel ziek geweest twee weken lang met hoge koorts... En ze denken dat het daar aan ligt. Ze hebben de 100.000 stuks wel geïnjecteerd maar wel er bij gezegd dat de kans veel kleiner is nu.
    Rembel: ik heb van utro 3x2 stuks .. Veel he?

11. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    oh balen pantertje!! ja koorts kan echt funest zijn voor mannen :(

En Rembell? Wanneer hoor je de uitslag?

12. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames ook hier is poging 4 helaas niet gelukt:( Dus nu op naar poging 5 met ze allen:)

Pantertje, dat is een verschil zeg maar goed er hoeft er maar 1 te zijn;) We houden gewoon de hoop erin!

Wie is de volgende voor iui 5?

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    he balen Rembell!!! :(

Ik heb denk ik volgende week einde week weer een iui!

Rietje, ben jij al ongesteld geworden?

14. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja bizar hè Rietje?! Ik sta er zelf nog steeds versteld van. Deze ronde is in ieder geval mislukt. Vandaag ongesteld geworden.
    Succes voor de rest allemaal! Wij gaan nog niet direct een ronde erachteraan plakken... Wel wil ik er voor de zomer nog eentje doen.

15. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Dat is balen Rembell!! 😢
    Ook voor jou pantertje! Maar we houden hoop. Er hoeft er maar 1 te zijn die z'n weg weet te vinden daar binnen.
    Coccie, ah balen. Wat jammer dat het niet is gelukt. Mag ik vragen waarom je er zo veel tijd tussen laat?

Nee helaas pandavlieger, ik ben nog niet ongesteld 😔 ik heb wel al 2 dagen krampen onder in m'n buik nl dat van m'n onder rug. Het voelt dus wel aan alsof ik ongesteld ga worden, maar er is tot nu toe nog niks gebeurt.

16. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Het was vandaag schijnbaar geen goede dag om zwanger te worden!

17. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Tjemig... Geen geluk even bij ons allemaal...
    Ik hoop dat ik jullie blij kan maken over twee weken, al is de kans wel ienemienie klein.. :))

18. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Moed blijven houden pantertje. Het was al zwaar genoeg goor je om zover te komen dus nu moet het gewoon lukken :)

19. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    Dank je Rietje! Ik zal proberen hoop te houden!

20. Rembell

Rembell Actief lid

6 feb 2015
    204
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben inmiddels ook weer ongi. Gelukkig zette het twee dagen na het stoppen met de utrogestan al goed door (je hoort wel eens anders). Morgen weer naar zh voor echo, dus we gaan al weer in de molen voor ronde 5! Dus kom maar op:)

Pantertje, altijd blijven hopen! You never know! Ik hoop heel erg dat jij ons goed nieuws kan geven. Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen!

Rietje, bij jou al vorderingen?

Deel Deze Pagina