Mooi rembell! Op naar iui 5! Ik verwacht hem einde week ergens En pantertje, elke kans is er 1!! Duim duimduimduimduimduim! Hoe is het bij jou nu rietje?
Goed zo pantertje, that's the spirit! Rembell, wat fijn dat je nu weer kan beginnen. Pandavlieger, hopelijkt komt hij snel. We fijn dat je weer wanneer je ongi ongeveer komt. Zelf heb ik totaal geen idee wanneer die komt. Het voelt in ieder geval niet alsof het snel komt Ah ja, ik heb2 heerlijke dagen gehad zonder ook maar aan e volgende behandeling te denken. Dat is ook wat waard
moet sowieso ovulatietesten gebruiken om de IUI te plannen als die positief is, moet ik bellen en krijg ik 24-30 uur later de IUI. en dan 14 dagen na de IUI is mijn NOD Wel irritant dat je nu niet weet hoe en wat rietje lijkt me heel irritant. Wel fijn dat je lekker weekend hebt gehad!!
Ook weer spannend voor jou Pandavliegen, laat je weten wanneer je de IUI hebt? Ik ken je gevoel Rietjes, even helemaal loslaten is soms ook fijn. Afgelopen vrijdag heb ik weer lekker wat wijntjes gedaan om te vieren dat we een huis hebben gekocht en even helemaal geen rekening gehouden met het IUI proces. Die molen begon vandaag weer. Vanmorgen zh geweest, vanag morgen 7 dagen Gonal 7 (100, 12,5 meer als vorige keer). Volgende week dinsdag echo om te kijken hoeveel follikels. We gaan er weer voor dames!
Hallo meiden was effe mee aan het lezen Ik heb morgenvroeg mijn 2 de iui dus gaat weer spannend worden
Pandavlieger, heb je verder gen echo's om de voortgang te controleren? Op zich wel fijn dat je de regie zelf in d hand hebt. Nu ben je niet volledig aangewezen op de artsen. Rembell, gefeliciteerd met je huis. Dat is zeker iets wat gevierd mag worden met en wijntje Hopelijk is dit de juiste dosis voor je waar je 2 mooie follikels van krijgt. Nena, succes morgen. Het blijft toch elke keer weer spannend.
Rembel!! Helemaal overheen gelezen! Gefeliciteerd met je huis!!! Rietje, heb inderdaad geen echo's, mag ze wel, maar vind het niks toevoegen, aangezien ze toch via een ovulatie test bepalen wanneer de IUI is, dat kan ik zelf ook wel . Dus heb afgesproken, dat ik vanaf dag 10/12 elke ochtend een cb digital doe, en bij een smiley bel ik, en heb ik de dag erna IUI. Heb paar keer echo gehad na de IUI om te kijken of we qua timing goed zaten, en tot nu toe was het iedere keer prima. Dat scheelt me veel ritjes heen en weer nu nog. zodra we gaan beginnen met hormonen spuiten is dat feestje trouwens voorbij. Dan moet ik wel om de zoveel dagen voor een echo. Maar goed, deze maanden IUI zonder hormonen, zien wij als extra gekregen kansen. En eigenlijk de eerste echte kansen. Ik hoop gewoon zo dat het lukt in deze IUI's. Hoe ging de IUI Nena?
Dankjulliewel Rietje en Pandavliegen! Nieuw huis geeft gelukkig ook een hoop afleiding (en stress ) Die ritjes zijn soms best vervelend in combinatie met mijn werk dus snap heel goed dat je het lekker zelf in de gaten houdt Pandavliegen! En hopelijk hoef je geen ritjes te maken en is nummer 5 gewoon raak! Daar gaan we voor he dames! Ook voor jou Nena, hopelijk over twee weken positieve test voor jou! Fijne zonnige dag allemaal!
Hallo meiden Ik heb vanochtend iui gehad en het is super gegaan Zaad was ook prima dus op de wachtbank nu Liefsss knuf
Sorry pandavlieger, m'n geheugen laat me en beetje in de steek, ik dacht dat je ook al hormonen gebruikt. De tijd die je bespaard is zeker wat waard. Vooral op zondag ochtend in het ziekenhuis zitten is geen pretje Rembell, wat afleiding is nu misschien wel lekker. Geniet er van zo lang het duurt. Nena, wat fijn dat de iui goed is gegaan. Nu hopen op een positieve test over 2 weken
Ja dank je rietje Ik hoop ook echt dat het deze keer raak is Ik probeer me er deze keer niet zoveel met bezig te zijn Maar dat is heel moeilijk denk ik
haha rietje! op zondagochtend in het ziekenhuis is mega irritant! voor de 2de IUI moesten we om 8 uur s ochtends daar zijn! op zondag!!!! Als was ik toen al lang blij, anders hadden we die ronde moeten missen, maar toch niet mijn hobby om die tijden in het weekend wij hebben morgen iui nummero 5! om 15:55
haha, inderdaad. De laatste iui hadden wij ook zondag ochtend. M'n man moest om 8.10 z'n zaad inleveren en daarvoor moesten we onze dochter bij m'n ouders afzetten. Veel te vroeg allemaal. helemaal voor m'n man aangezien hij tot 3.30 uur 's nachts gewerkt had. Volgende keer liever iets later Mooie tijd morgen. Dan kan je gelijk de rest van de middag vrij nemen.
Nena, het is helaas elke keer lastig om er niet veel mee bezig te zijn. Juist als je het niet wilt ben je er de hele dag mee bezig. Probeer van het mooie weer te genieten, dan gaat de tijd gelijk een stuk sneller
Nena, spannend nu de wachtweken Om welke reden zitten jullie in het IUI traject? Succes morgen Pandavliegen!
thanks! ja wel lekkere tijd, moeten om 15.00 daar zijn voor man, en dan rond half 5 weer thuis en meteen weekend wanneer heb jij weer een echo rembell?
Hallo rembel Ik doe nu iui zonder Hormonen heb ik zelf voor gekozen wou met hormonen beginnen maar dat gaat me niet lukken emotioneel niet Bij ons is het onverklaarbaar ik heb wel een zoon van bijna 14 en ben 36 Maar nu dat ik rust in mijn leven heb gekregen zou ik nog zo graag een kindje willen dat is mijn wens maar ik heb een besluit genomen ik doe dit een jaar lukt het niet dan ga ik stoppen meiden want dan is het niet voor ons weggelegd dus hoop nog op een wondertje Liefsss
Pandavliegen, perfecte timing dan morgen! Heerlijk daarna genieten van weekend! Ik heb dinsdag 17/03 volgende echo en verwacht eind volgende week de iui. We hadden vandaag een evaluatie en we zullen naar alle waarschijnlijkheid na iui 6 starten met ivf. Maar laten we hopen dat het niet zover komt en we voor die tijd een positieve test in handen hebben Nena, je moet altijd je eigen gevoel volgen! En doen waar jullie je goed bij voelen. Ook voor jou hoop ik dat het deze ronde raak is!! Maar het gaat goed komen, we moeten alleen allemaal wat geduld hebben