Hallo allemaal, we zijn na veel behandelingen vanwege mijn PCO pas geleden begonnen met het voortraject van IVF/ICSI. Eerst aan de pil, in mijn geval. Na één strip bleek mijn rechter eierstok nog steeds onrustig, dus werd er besloten dat ik minimaal twee weken weer aan de pil moest na een stopweek (best wel weer een teleurstelling). Als het daarna nog niet goed is gaat het een beetje moeilijk worden vanwege de feestdagen jammer genoeg en dan wordt het pas 2015. Nu zit ik weer op de 8e dag van de pil en ik heb pijn in mijn eierstokken, als ik moet niezen of plassen. Dit had ik normaal gesproken ook bij mijn eisprong (daar heb ik altijd erg veel last van), dus ik denk dat het weer -of nog steeds- niet goed zit. En ik weet dat ik het altijd negatief in zie, maar ik pieker me nu echt suf: wat als mijn eierstokken gewoon niet rustig te krijgen zijn? Dus mijn vraag is, heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe lang duurde het voordat jullie eenmaal konden beginnen? En kunnen ze er iets aan doen als mijn eierstokken uiteindelijk onrustig blijven?