4e keer, toch weer bang voor de bevalling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 19 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

    Jinky Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.490
    18
    38
    Vrouw

    Mag ik vragen of je ervaring hebt met ontspanningsoefeningen of hypnobirthing?
    Ik zou je heel graag willen helpen. Ik denk dat niemand hier ongeschikt voor is :)

    Liefs Jinky
     
  2. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    Ik snap je angst wel. Het gaat echt weer pijn doen en er is geen pauze knop. Je lichaam neemt het over en je moet er maar in mee gaan.

    Je kan je laten meeslepen in die angst of een knop omzetten en er zelf alles aan doen om het zo dragelijk mogelijk te maken.
    Lees positieve geboorte verhalen, kijk of een badbevalling wat voor je is, ontspannings oefeningen. Maak een geboorte plan met wat je wel en niet graag zou willen.
    Zie het als een samenwerking tussen jou en de baby, jullie gaan deze klus samen klaren. Vecht niet tegen de weeën maar visualiseer wat er gebeurd in je buik en help door je ademhaling de baby naar buiten.
    Klinkt zweverig maar je geest is super krachtig je bepaalt zelf of die positief of negatief op je gemoed werkt.

    Al blijft het altijd een pijnlijke aangelegenheid :p

    Edit: ik zie nu dat dit topic al ouder is, neem aan dat je ondertussen al bevallen bent :roflmao:
     
  3. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.439
    2.875
    113
  4. roever

    roever Niet meer actief

    Ik lees even mee in dit topic... hier wens voor 4de plaats enorm!

    maar ondanks ik het persen t fijnste gedeelte vond vorige bevallingen, zie ik er nu evt er het meeste tegenop!
    Meer omdat bij nmr 3 lichte voorwandverzakking is ontstaan :/
    Dus ik deel de mening helaas niet meer, dat je er voor gemaakt bent.... :(
     

Deel Deze Pagina