4e kind

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Snowi2, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou oppassen met dit schriftelijk te doen. "Hoi x, hoe is het contact tussen jou en w als vader, ik heb ook een kindje wat mogelijk van hem is. Groot geheim mag hij niet weten... Groetjes S"

2. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg de mail terug... Niet meer in gebruik denk ik.
    Weten jullie hoe je iemand kan vinden op voornaam en plaatsnaam?
    Via Facebook vind ik haar niet. Ik weet namelijk wel hoe ze eruit ziet.

3. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels heb ik al een paar berichten gehad of ik al bevallen ben.

4. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Waar is hij aan verslaafd, hoe is zijn woonsituatie en waaruit blijkt concreet dat hij gevaarlijk is? Het is de vader en als geen zeer duidelijke redenen aanwezig zijn dat hij een gevaar is voor zijn kind moet hij natuurlijk ook de kans krijgen vader te zijn.

Hij lijkt in ieder geval wel reden genoeg te hebben te denken dat hij de vader is, als hij je berichtjes stuurt met de vraag of je al bevallen bent en hier blijkbaar veel interesse in heeft.

Advies om Veilig Thuis, maatschappelijk werk of andere vorm van gezinshulp in te schakelen voor ondersteuning lijkt mij het beste. Het blijven proberen te ontkennen dat hij de vader is, lijkt mij niet de juiste weg.

5. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dagelijks blowen van wiet en hasj. En met enige regelmaat speed.
    Hij zegt dat het hem helpt bij zn adhd en add (vorm van autisme).
    Hij zegt nu wel naar de psycholoog te gaan en te stoppen met drugs.
    Maar dat roept hij al het hele jaar en nog steeds geen afspraak gemaakt, ook nog geen verwijzing.
    En hij gebruikt nog steeds hetzelfde.
    En hij dealt.
    Hij heeft een paar keer vast gezeten.

Aan de ene kant gun ik mijn dochter een vader. En een vader heeft recht op om zn dochter te leren kennen.
    Maar als ik over zn zoon begin doet hij heel vaag.
    Hij zegt wel dat die relatie toen uit ging omdat ze elkaar in elkaar sloegen. De politie heeft er vaker aan te pas moeten komen.
    En nog meer redenen maar die weet ik dus niet echt.

Hij woont in een flatje met uitkering. Hij zit in de wajong.
    En hij heeft geldproblemen.

Dit jaar ben ik via via onder andere dit te weten gekomen over hem.
    En hij heeft zelf dingen verteld.

Ik ga nu eerst even mn andere dochter in bed leggen. Reageer later weer.

6. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Misschien komt dit hard over, maar je krijgt goede adviezen en ik lees niet echt terug dat je er actief wat mee gaat/wil doen. Je geeft zelf aan dat hij niet de stabiliteit en veiligheid kan bieden die een kind wel verdiend, dan is het toch duidelijk?

Neem je verantwoordelijkheid als moeder, jou gevoelens doen er nu even niet toe, maar het welzijn van je 4 kinderen, want die andere 3 worden hier ook in meegezogen..

Ik wens je veel wijsheid toe in het nemen van de vervolgstappen/keuzes

7. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag heel druk geweest.
    Mijn oudste is onder behandeling van de opvoedpoli. Aanstaande donderdag heb ik weer een afspraak daar.
    Dan ga ik het erover hebben.
    Ik ga nu slapen.
    Ik ben kapot, heb een hele vermoeiende dag gehad.

8. Deliana

Deliana Niet meer actief

Eens met candle26.

Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je geen behoefte hebt aan contact met hem? Wanneer hij dan toch weer contact zoekt meld je hem dat je niet meer zal reageren op zijn berichten en dat je hoopt dat het hem goed vergaat.

Een drugsverslaafde met het een en ander op zijn kerfstok zou ik niet in de buurt van mijn kinderen (ook niet degene die niet van hem zijn) willen hebben.

9. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Beetje vreemd dat je achteraf pas bedenkt dat hij een bedreiging is maar daarvoor wel met hem in bed duikt... Wat doe je in godsnaam met zo'n vent in eerste instantie?

Verder ben ik het met een hoop dames eens. Zeggen dat het niet zijn kind is maar van je ex of een andere scharrel.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk echt dat topic starter inmiddels wel weet dat het niet zo handig was het met een ander te doen. Een alleenstaande moeder met 4 kinderen is hier straf genoeg voor denk ik. Feit dat dr ex bij dr weg gegaan is en qua zwangerschap en baby niet helpt. Dus ik zie echt de meerwaarde niet van haar vertellen dat het vreemd was. Ik denk echt dat ze dat wel zelf weet!

11. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin dit jaar wist ik nog amper wat van hem. Hem leren kennen in de kroeg en spontaan in bed beland. Ik was aan de pil en gebruikte een condoom.
    Mn ex en ik waren al uit elkaar.
    Maar daarna wel nog een keer met mn ex sex gehad.
    Pas daarna kwam ik meer over hem te weten.

En zeggen dat ze van een ander is gaat hij niet geloven.
    Hij heeft al gezegd dat hij een advocaat gaat nemen en een dna test gaat eisen als ik niet mee werk.

12. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Dit!
    Wat een onwijs moeilijke situatie TS. Ik vind het ook erg knap dat je nog steeds mee blijft schrijven ondanks dat je kritiek krijgt.
    Iedereen maakt wel eens foute keuzes. Wij weten niet in welke situatie TS zat toen ze met de verwekker van haar baby in bed belande. Misschien had ze een hele gezellige avond in de stad en is ze met hem mee naar huis gegaan.
    Veel sterkte met deze situatie. Ik ben alleenstaande moeder van 1 kind en doe mijn petje voor jou af. Het lijkt mij onwijs zwaar om alleen voor 4 kindjes te moeten zorgen.

13. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Brinta.
    Gisteren zat ik er ook enorm doorheen..
    Mn oudste van de rel door de storm buiten. Mn jongste onrustig, krampjes, poep knel, fles moeilijk drinken.
    Dan mis je extra handen en een arm om je heen.
    Maar ja die is er niet.
    Dus verstand op nul en doorgaan

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zeggen dat hij dat maar moet doen. Kijken hoe ver hij komt en in de tussentijd kun je tijd rekken. Als hij echt geen geld heeft, zal het niet een erg grote vaart lopen denk ik?

Sterkte verder! Iedereen maakt fouten en komt in ongewenste situaties terecht. Probeer er het beste van te maken en geef niet op.

15. Snowi2

Snowi2 Lid

7 nov 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij kan toch zo'n pro deo advocaat nemen of niet?
    Geen idee hoe dat werkt.

16. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Altijd lastig zulke dagen! Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.
    Zijn je andere kinderen al wat ouder zodat ze je een beetje kunnen helpen?
    Mijn zoontje is de afgelopen dagen ook ontzettend druk! Denk dat de storm in zijn lichaam is binnen gedrongen :D.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.193
    35.895
    113
    Ik heb hier gelezen dat hij aan de drugs is en dat hij gevaarlijk is, maar dat hij daadwerkelijk gevaarlijk is kan ik niet terugvinden. Ik vind al de adviezen over liegen dat hij de vader is werkelijk idioot. Hij is de vader, hij heeft net zo goed rechten! Misschien niet als vader alleen met de kids, maar dat wil niet zeggen dat hij zijn kind niet onder toezicht of onder bepaalde voorwaarden kan/mag zien.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je heb je wel aardig in de nesten gewerkt.

Maar dat besef je nu denk zelf ook wel en iedereen maakt fouten.

Als hij een advocaat neemt ja dan moet je mee werken. Als je gegronde redenen hebt zal er een onderzoek gestart worden voor omgang met.

Dan kan het ook maar beter juridisch geregeld woorden lijkt mij!

Als je alles voor wilt zijn. Waarom stel je zelf niet een soort van omgang voor? Zo te lezen heeft hij het geld niet om wat dan ook te gaan doen.

Zeg maar een uurtje in de twee weken bak koffie drinken bij jou.? Zo dat hij wel de kleine kan zien en jij de touwtjes in handen houd?

Moet ook eerlijk zeggen dat het een lastig verhaal is. Als je deze vragen hebt waarom ga je niet zelf ook juridisch advies in winnen.

Ooit moet je toch je kind vertellen wie de vader is?

Vind het in deze best lastig om goed advies te geven een ding geef ik je wel mee.

Hou je rustig denk na en bewaar de stabiliteit voor jouw en je kindjes.

Ieder mens maakt wel eens fouten. Wat dat betreft kan ik geen mening ook geven. Ook hier iemand die zat fouten maakt.

19. tuc

tuc Niet meer actief

dat vind ik ook, voor vader en kind!
    En anders had je toch eerder moeten nadenken vind ik. Als je er zo tegen bent dat hij het kind zou zien omdat het een verslaafde gevaarlijke man is begrijp ik eerlijk gezegd niet hoe je met zo iemand in bed beland.

20. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Dat hoef jij ook helemaal niet te begrijpen, redelijk zinloos, want het is al gebeurd.

TS; ik begrijp je terughoudendheid, maar ik zou toch even je argwaan opzij zetten en kijken of je er met je scharrel uit kunt komen dmv goede afspraken te maken. Je dochtertje bij hem weghouden zorgt denk ik meer voor onrust bij iedereen en eventueel agressie bij hem. Sterkte.

Deel Deze Pagina