Ik zou wel de appjes bewaren als ik jou was. Zo heb je wel bewijs dat jij hem een kans hebt gegeven om zijn dochter te zien, maar dat hij het zelf af laat weten.
Stuurt ie vanochtend de vraag hoe het met ons gaat. En dat hij zn dochter binnenkort mee wil nemen naar het buitenland om te vluchten voor de aanslagen. Of ik het nou goed vind of niet. Die man is echt gestoord!
Wauw. Ik vond het super knap dat je hem een kans wilde geven om zijn dochter te leren kennen. Maar na zulke opmerkingen zou het bij mij echt klaar zijn. Wat een mafkees. Heb je nog wat van hem gehoord?
Dit is dus een opmerking /dreiging die ik eerder bedoelde. Hij wil morgen of donderdag weer hier komen. Ik vind het zo moeilijk. De ene kant wil ik haar en mn andere kids en natuurlijk mezelf beschermen. Maar ik wil haar niet haar vader weghouden of hem zijn kind weghouden. Hij krijgt haar sowieso niet mee alleen. En hij komt hier niet als ik alleen ben.
Hij is echt niet wijs. Goed dat je sowieso niet alleen met hem afspreekt. Hoe erg ik ook tegen het weghouden van een kind bij zijn vader ben, had ik het denk ik afgekapt na het niet op komen dagen en die achterlijke bedreiging.
Je maakt t wel spannend Ik denk dat die niet is geweest. En als dat zo is dan was het daarmee echr gedaan voor mij. Je hebt hem nu meerdere kansen gegeven en die komt hij al nier na. Als hij haar echt zo graag wil zien dan vecht die er maar voor.
Niks gehoord vandaag natuurlijk.. Ik ga hem ook niet vragen ofzo. Hij moet zelf maar de moeite ervoor doen. Het maakt me wel verdrietig.. En boos..
Vorige week zou hij de verwijsbrief ophalen bij zn huisarts. Maar stond hij in de verkeerde straat zei hij dus zn afspraak gemist. Hoezo lul smoes. Morgenochtend heeft hij een afspraak bij de huisarts voor verwijsbrief. Ik ben benieuwd. Zal ook wel niks worden.