Mijn moeder kreeg eerst 3 meiden en daarna een jongen Ik heb ze om en om gekregen Ik had overigens 5x dezelfde zwangerschap en dezelfde buik
De enige twee stellen die ik ken waarvan de eerste 3 kinderen hetzelfde geslacht hadden, hadden ook baby #4 van hetzelfde geslacht Hier zelf een zoon en dochter. Mijn zwangerschappen waren beiden wel compleet anders, maar m'n buik dan weer niet! Weten jullie het geslacht pas bij de geboorte of willen jullie het al eerder aan de weet komen (en ga je dat delen hier)?
@3musketierseneengirl : ik weet even niet meer of ik al wist dat jullie dametje geboren is, maar mocht ik dat nog niet gedaan hebben: gefeliciteerd!
Ik wil het eigenlijk asap weten. En ik zou het wel erg leuk vinden als ik nu een meisje zou krijgen. Maar ja, m'n vriend heeft al 3 zoons, 2 bij mij 1 bij z'n ex dus ik gok op weer een jongetje al doet deze zwangerschap me soms twijfelen ( zo anders en HG) maar die twijfel probeer ik dan weer te negeren. Hahaha
Wat grappig dat hier veel mensen zijn die eerst 3x hetzelfde geslacht kregen. Ja dat was natuurlijk ook topic titel maar toch. Hier ook 3 jongens op rij maar we zijn van plan het bij 3 te houden
Mijn collega had al 3 meiden en kreeg toen een jongen. hier ook zwanger van de 4e maar ik heb allebei al dus wat dat betreft maakt het hier niet meer uit.
Hier eerst 3 jongens en daarna een meisje. Ik kom zelf uit een gezin met 4 meiden & mijn man uit een gezin met 4 jongens. Ik ging er dus echt van uit dat de 4e bij ons ook een jongen zou zijn
Ik heb geen 4 kindjes. Maar 2 dochters en nu zwanger van nummer 3 en dat wordt een jongetje. Stel er komt een nummer 4 (gaat niet gebeuren) dan weet ik bijna zeker dat het een meisje wordt.
Gewoon een voorgevoel. Hihihi maar wij kunnen geen 4e kindje kwijt. Dus wij houden het bij deze combinatie. De 2 meiden en een knul❤
Ik heb 'maar' 3 kinderen. 3 meiden ik ben wel heel benieuwd of een 4de ook een meid zou zijn. Maar goed mijn man wil niet meer. Hij heeft overigens ook 2 zoons.