Creatief idee: waar spullen bewaren, verschonen op wasmachine

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door kkatinka, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Hi.

Wij hebben besloten dat in onze situatie verschonen in de keuken het beste is, op de wasmachine. Naast de wasmachine staat de vaatwasser, en dat is dan de plek waar spulletjes als bakje luiers, doekjes, een paar hydrofielen en nog wat dingetjes komen te staan.

We kunnen helaas niks aan de muur bevestigen.

Hebben jullie ideeën hoe ik die dingen het beste kan gaan neerzetten op de vaatwasser? In een mandje? Gewoon zo op de vaatwasser (lijkt me niet ideaal)? Creatieve ideeën zijn welkom!

2. kkatinka

kkatinka Actief lid

6 aug 2014
    340
    5
    18
    Aanvullend:

Er staat nu een keukenkastjes op de vaatwasser, die hebben we er gewoon zo opgezet. Opzich kan alles ook daar in. Dan zit het ook in een dichte kast dus dan zie je de spulletjes ook niet. Maar mandjes ipv dat kastje zijn ook leuk.

Misschien moet ik toch maar gewoon het keukenkastje houden voor de luiers etc, want dan kan ik kijken of verschonen op de wasmachine überhaupt bevalt.. En als het bevalt kan ik altijd nog mandjes halen na mijn bevalling.

Tips blijven welkom. Alles is een beetje passen en meten in dit kleine appartementje..

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zo'n hangnet aan het plafond naar beneden? Waar je die lichte dingetjes in kan stoppen.. IKEA PS FÅNGST Opberger 6 vakken - , roze - IKEA

En mag je niets aan de muur hangen? Want het is eigenlijk altijd wel mogelijk dingen op te hangen lijkt mij? :(

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik verschoon beneden op de eetkamertafel, het verschoonkussen zet ik gewoon naast de kast na het verschonen en spullen zaten in ons vorige huis in de luiertas op een stoel van de eettafel ( Die je dan weer meeneemt als je op stap gaat, meer als een stapeltje luiers die ik elke dag mee naar beneden neem, een pakje billendoekjes, een pak luierzakjes en een kleine tube billenzalf heb je toch niet nodig ) Nu liggen de luiers, schone onderbroekjes en billendoekjes in 1 lade van de kast in de kamer. Verschonen doe ik nogsteeds op tafel maar nu met het matje vanuit de luiertas ( Uk is inmiddels 2,5 ik ga overdag nooit naar boven voor een luier )

Deel Deze Pagina