Helaas zat er in de vorige zeeland topics weinig beweging dus ga het gewoon nog een keertje proberen Zal mezelf even voorstellen. Ik ben Linda en woon in de mooie hoofdstad van Zeeland Heb 2 lieve en drukke mannetjes, Noah en Kyan van 15 maanden en gelukkig getrouwd. Woon nu bijna 6 jaar in zeeland, kom van origine uit brabant (maar kon vanuit mn slaapkamerraam zeeland zien hahaha) Hoop nog meer gezellige zeeuwse mama's hier te vinden om lekker bij te kletsen!!!
Ik ben ook een Zeeuwse mama! Ik woon in het dorp waar veel mossels/oesters zijn Wij hebben een lief meisje Nina nu 7,5maand oud. Grappig dat jij uit brabant komt ik werk in brabant (omgeving Hoogerheide) Ben benieuwd of er meer mama's bijkomen
@zustertje hoiii! Wat voor werk doe je? @helma85, natuurlijk!!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd hahahaha
oke, gezellig. Ik kom uit de "Reynaertstad" We zijn zwanger van onze 1ste wat me tot nu toe nog steeds erg goed bevalt!
28 uur in de gehandicaptenzorg. Na mn zwangerschap ga k voor een paar maanden 18 uur werken in de maand en daarna hoop k weer terug 28 uur te kunnen werken