4e kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onyeka37, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    nummer 5... pfff

ze dachten in het begin dat het een tweeling was... was toch wel opgelucht dat het er 1tje is :)

vandaag is de jongste 2 jaar!

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden!
    Ik ben pas zwanger van de eerste, maar ik vind het zo leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn met een groot gezin!
    En de negatieve reacties, daar snap ik helemaal niets van! het is toch jullie eigen keuze?
    Ik vind het in ieder geval heel leuk!

Meiden, geniet lekker van jullie zwangerschap!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    grappig om te lezen
    en dat de tijd nog niets veranderd heeft aan die opmerkingen

ben de oudste van 4 (24-22-20-19)
    we waren alle 4 niet gepland maar wel zeer welkom
    mn moeder werd altijd scheef oog bekeken bij school
    en kreeg al automatisch de stempel aso, 4 kinderen doe je toch niet

zelf nu we alle 4 zo goed als allemaal zelfstandig zijn kreeg mijn moeder pas nog de opmerking jou kinderen hebben niets van jeugd gehad.

:$ het is echt ongelooflijk
    we hadden altijd iemand om mee te spelen ect
    zou echt niet enigst willen zijn

Dat mensen nog van die opmerkingen maken sla ik stijl achterover

4. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Hier ook zo, ben ook 37 en zwanger van m'n 4de, zou er waarschijnlijk ook wel nog bij willen, maar betwijfel ook dat het er nog van zal komen. Achja, ben al blij dat ik nu na 10 jaar eindelijk nog es een kleintje in m'n buik heb. :)

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik ben zwanger van de derde en zelfs dat vinden mensen al best veel, volgens mij! Gezellig hoor, 4 of meer. Maar het lijkt me ook wel ontzettend druk. Ik denk dat het bij ons bij 3 zal blijven en probeer dus nu ook zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap! Het gaat allemaal veel te snel...!

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Druk. Dat hoor ik vaker :D

Nee, het is niet druk, ik vind het niet druk althans. Kwestie van delegeren, en het scheelt natuurlijk dat ik ook oudere kinderen heb, die zijn niet meer zo hulpbehoevend ;)

Het is wel echt de allerallerallerlaatste ( dat roep ik al vanaf nr 3, maar nu meen ik het :D ) Ik vind mezelf hierna te oud worden voor nóg een zwangerschap. Dit is de derde in 3 jaar :$. Mijn lichaam moet hierna eerst 10 jaar herstellen geloof ik. ;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoe oud zijn jullie dan? Ik ben 28. Ben hierna wel klaar hoor! Mijn lichaam moet het ook allemaal doen, deze zwangerschap valt tot nu toe 100% mee maar van de 2 meiden hiervoor... poeh... (dus ik gok nu op een jochie ;))

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad! Maar misschien komt het omdat het een 2e leg is?

Deel Deze Pagina